"ארזת את הכל?" הארי הלך בחדר, ואסף דברים שלנו מכל מקום.
"פאק הארי אין לי מקום," נלחצתי כשישבתי על המזוודה, וניסיתי לסגור אותה.
"תפתחי אותה." הוא הביא את המזוודה שלו, ופתח אותה ליד שלי.
הוא פתח את הרוכסן של המזוודה שלי, והוציא חזיות.
"מה אתה עושה?" הלחיים שלי שרפו, וניסיתי לחטוף אותן ממנו.
"זה תופס מקום, אז אני מעביר את זה אליי." חיוך שובב נפרש על השפתיים היפות שלו.
"לא, זה לא תופס מקום בכלל." הוא החזיק אותן מעל הראש שלו, כשניסיתי לחטוף אותן.
הוא הסתכל על החזה שלי, ואז בחזרה עליי, והרים את הגבות שלו כאילו הוא אומר 'את בטוחה?'
"אלוהים," מלמלתי, והוא הכניס את החזיות למזוודה שלו.
הוא גיחך, ולקח כמה ג'ינסים מקופלים מהמזוודה שלי, והכניס לשלו.
"עוד משהו?" הוא חייך ברכות, ורצה לעזור בעוד.
"אממ.. לא תודה." חייכתי חזרה.
"לא שכחת כלום?" הוא ווידא שוב.
"לא, הכל פה."
"אוקי אני אסגור את המזוודות, תעסיקי את עצמך?"
"אוקי," הסכמתי, והלכתי להביא בקבוק מים.
"אתה רוצה מים?" צעקתי אליו מהמטבח.
"לא תודה, מוכנה לצאת?" הוא יצא מהחדר, גורר את המזוודה הענקית שלי, ואת המזוודה הבינונית שלו.
יש לי עוד מזוודה אחת באוטובוס, שיש בה עוד בגדים ונעליים, אבל לא יצא לי לפתוח אותה עדיין.
"כן," התיישרתי, והושטתי יד אחת למזוודה שלי.
"אני אקח את המזוודות, את יכולה לקחת את התיק שלי?" הוא הצביע על הספה, ששם ישב תיק שחור של אדידס, גדול.
הנהנתי, ואספתי את התיק שלו, יחד עם שלי.
"היי!" קייט בירכה אותנו, שנעמדנו במסדרון ליד המעלית.
ליאם לקח את המזוודות של שניהם, וקייט כמוני, לקחה את התיקים שלה ושל ליאם.
"היי," חייכתי אליה, והארי פשוט הנהן.
"את נוסעת איתנו?" שאלתי אותה, ונכנסנו אל המעלית.
"לא, אני לא יכולה, יש חתונה לבת דודה שלי. אני חושבת שגם מייסי באה איתי, אני לא בטוחה. כאילו, בת דודה שלי אוהבת אותה והזמינה אותה, אבל אני בטוחה שהיא תרצה לבלות קצת עם לואי לבד. אני זה לא משנה, במילא ניפגש בקולורדו." היא דיברה מהר.
"מזל טוב! תהני ותשמרי על עצמך." היא ממש נחמדה, אבל מדברת קצת הרבה. הגענו ללובי, ליאם וקייט הולכים לפינה אחת, לדבר. "ביי, נדבר!" קייט חייכה, וחיבקה אותי.
YOU ARE READING
My Bully - H.S Hebrew
Fanfictionכנסו ותגלו מה קורה לרוז כשהיא נאלצת לעבוד עם הביריון שלה..