Παύλος POV
"Λοιπόν... Αυτό δεν το περίμενα." Μου λέει ο Χρήστος καθώς πίνει λίγο από το ουίσκι που του σέρβιρα.
"Κοίτα... Είναι κλασσική περίπτωση κακοποιημένου παιδιού η Λίζα. Χαμογελάει... Για να κρύψει την θλίψη της και να μην καταλάβει κανένας τίποτα. Όποτε... Θα έπρεπε να έχουμε καταλάβει και εμείς κάτι." Του λέω κοιτάζοντας το ποτήρι μου.
"Πως να καταλάβουμε? Θα πρέπει να υποψιαζόμαστε όλους τους ανθρώπους που χαμογελάνε?" Με ρωτάει και τον κοιτάζω.
"Δεν ξέρω... Αν θα πρέπει... Αλλά... Θα πρέπει να τους μαθαίνουμε λίγο καλύτερα. Να μην μένουμε με την πρώτη εντύπωση. Να μην μένουμε στην εικόνα... Ξέρεις... Πολλές φορές... Δείχνουν σημάδια... Αλλά... Επειδή μένουμε στο έξω... Κανείς δεν τα καταλαβαίνει." Του απαντάω και στο τέλος της φράσης μου πίνω λίγο από το ποτό μου.
"Γρήγορη ερώτηση... Η Νηρηίδα σαν πολύ δεν έχει αργήσει να επιστρέψει?" Με ρωτάει ο Χρήστος.
"Η Αγγελική μου είπε ότι της έστειλε μήνυμα ότι η μικρή συνάντησε κάτι παιδιά από την παλιά ομάδα της και θα πάνε όλοι μαζί να πιούν καμιά μπύρα." Του απαντάω.
"Και? Δεν ζηλεύεις? Ξέρεις... Η Νηρηίδα... Αυτή η όμορφη κουκλίτσα... Μόνη της με τόσα αγόρια?" Με ρωτάει και τον κοιτάζω με ύφος.
"Εγώ με την Νηρηίδα έχουμε μια σοβαρή σχέση. Με βάθος. Εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλο. Δεν υπάρχει ζήλια στην σχέση μας." Του απαντάω και με κοιτάζει ειρωνικά.
"Ναι? Και πότε έγινε τόσο βαθιά η σχέση σας? Πριν ή αφού την βίασες?" Με ρωτάει και τον κοιτάζω θυμωμένος.
"Δεν έγινε έτσι ακριβώς!" Του φωνάζω.
"Ναι ναι οκέι... Αλλά... Αλήθεια δεν ζηλεύεις?" Με ρωτάει ξανά και αφήνω μια ανάσα.
"Άλλαξε θέμα γιατί έχω πεθάνει από την ζήλια μου. Αλλά προσπαθώ να δείξω επίπεδο... Και λέω στον ευατό μου ότι ίσως να λέει αλήθεια στον Θάνο και όντως όλοι τους είναι γκέι." Του λέει και γελάει.
"Ουάου... Εσύ να ζηλεύεις... Δεν το περίμενα ποτέ είναι η αλήθεια." Μου απαντάει και πίνω ξανά από το ποτό μου.
"Εντάξει! Φυσιολογικό δεν είναι να ζηλεύω? Είναι... Είναι μόνη της με τόσους άνδρες..." Του λέω και γελάει ξανά.
"Ναι και η μικρή είναι μια κουκλάρα." Μου λέει και τον κοιτάζω θυμωμένος.
"Να σου πω? Μήπως την γουστάρεις και όλας και δεν μας το λες?" Τον ρωτάω.