Τρεις εβδομάδες αργότερα...
"Πάρτε τα αρχίδια μου ρε μαλάκες!" Φωνάζει το Μητσάκη ενθουσιασμένο μόλις βάζει και το τρίτο γκολ στο 85 και αμέσως όλη της η ομάδα πέφτει πάνω της και την αγκαλιάζει ενώ όλοι μας σηκωνόμαστε και την χειροκροτάμε...
Σήμερα είναι ο ημιτελικός και όπως φαίνεται η ομάδα της μικρής πέρασε στο τελικό.
Και στους δύο αγώνες που έπαιξε η μικρή έβαλε πάνω από δύο γκολ και πραγματικά φαίνεται λες και δεν την πονάει καθόλου το πόδι της.
Στο σπίτι βέβαια είναι όλη μέρα με πάγο και δεν κουνάει ούτε το μικρό της δαχτυλάκι για να μην κουράσει το γόνατο της αλλά εντάξει.
Αξίζει αφού έτσι μπορεί να κάνει αυτό που αγαπάει και να παίζει ποδόσφαιρο.
Παρά αυτά κάθε φορά και εγώ και οι γονείς της με το που την βλέπουμε είμαστε σε φάση τώρα θα την φάει την σαβούρα και θα τρέχουμε στο νοσοκομείο αλλά κάθε φορά που πέφτει σηκώνεται και συνεχίζει να τρέχει.
"Έχει πάντως λέγειν το Μητσάκη." Σχολιάζει η φίλη της μικρής η Λίζα.
"Έχει έχει. Οι τέσσερις στις τρεις λέξεις που λέει είναι μπινελίκια." Της απαντάω και γελάει λιγάκι.
"Να ξέρετε πάντως ότι οι άνθρωποι που βρίζουν συνήθως έχουν υψηλότερο IQ και το κοριτσάκι μου είναι σε αυτή την περίπτωση." Λέει και η Αντριάνα περήφανη και αμέσως με την Λίζα τη κοιτάζουμε περίεργα.
"Που το βλέπουν το κοριτσάκι?" Με ρωτάει η Λίζα.
"Δεν ξέρω. Πάντως όταν γνώρισα το Μητσάκη στα 6 του ήδη στο γήπεδο έβριζε δίχως αύριο. Άρα δεν ξέρω που τους έχει μείνει αυτό το κοριτσάκι που λένε." Της απαντάω και τότε ακούγεται ο διαιτητής να σφυρίζει και όλοι στην κερκίδα σηκώνονται και αρχίζουν να χειροκροτούν και να φωνάζουν.
"Νικήσαμε! Η μικρή μου νεραϊδούλα νίκησε πάλι!" Φωνάζει ο Θάνος και αγκαλιάζει την Αντριάνα σαν παλαβός.
Τότε κοιτάζω στο γήπεδο και βλέπω το Μητσάκη μου να το έχει σηκώσει όλη η ομάδα προκειμένου να μην ακουμπήσει και άλλο το πόδι της στο πάτωμα και την πάνε αμέσως στο αποδυτήρια για να βάλει πάγο και να πάρει τις πατερίτσες της.
Αυτό δεν έχει ξανά γίνει...
Να έχει βγει το γόνατο σε παίχτη και να παίζει ακόμα για την ομάδα της.
Αλλά πολύ φοβάμαι ότι όλο αυτό το πάθος της για το ποδόσφαιρο και το γήπεδο θα της κάνει κακό...