Τρεις εβδομάδες αργότερα
"Δηλαδή το πιστεύεις? Μου φέρθηκε λες και είναι η τελευταία τσούλα!" Αρχίζω να λέω στην Λίζα.
"Μητσάκη... Μου τα έχεις πει όλα αυτά 53 φορές." Μου λέει και γυρνάω και την κοιτάζω θυμωμένη.
"Άλλη μια 54! Γιατί τον βλέπω τώρα κάθε μέρα στο σπίτι μου! Στο δικό μου σπίτι! Σε αυτό που μου άφησε η μαμά μου! Να φέρνει διάφορες και να το κάνουν σε όλα τα δωμάτια του σπιτιου! Ακόμα και στον νεροχύτη!" Συνεχίζω να της λέω ενοχλημένη.
"Ααα στον νεροχύτη? Δεν βολεύει να ξέρεις." Μου απαντάει και τον κοιτάζω με απορία.
"Δεν είναι μόνο ο Παύλος ανώμαλος. Αλλά και ο Μάνος." Μου λέει και την κοιτάζω με ένα απαξιωτικό βλέμμα.
"Χώρισε τον. Ένας άντρας ανώμαλος ποτέ δεν σέβεται μια γυναίκα." Της λέω και με κοιτάζει αφήνοντας ένα ειρωνικό γελάκι.
"Τι λες καλέ? Να χωρίσω εγώ με τον Μάνο? Ξέρεις τι καλό σεξ κάνουμε με τον Μάνο? Και εμείς παντού. Και ξέρει κάτι κόλπα... Άσε... Αυτοί οι μεγαλύτεροι είναι και πιο έμπειροι. Αυτός έχει πάει σίγουρα με πάνω από δέκα κοπέλες! Φαίνεται γιατί ξέρει πολλά κόλπα. Ενώ εγώ που έχω πάει μόνο με τρεις δεν ξέρω πολλά. Αλλά μου μαθαίνει τώρα ο Μάνος. Και περνάω τέλεια." Μου λέει και την κοιτάζω κάπως έκπληκτη.
"Μόνο? Με τρεις? Πολλοί δεν είναι? Εγώ μόνο με τον Παύλο έχω πάει και δεν νομίζω να το κάνουμε ξανά σύντομα! Και γενικά με κανέναν!" Της λέω και γελάει λιγάκι.
"Έλα μωρέ σιγά... Η καθεμία πηγαίνει οπότε θέλει με οποιονδήποτε. Εμένα η πρώτη μου φορά ήταν στα 16 με έναν συμμαθητή μου. Μετά ο δεύτερος ήταν το αγόρι μου επειδή έμαθε ότι τον είχα απατήσει με εκείνον τον συμμαθητή μου και πήγα μαζί του για να νιώσει καλύτερα και η τρίτη φορά ήταν το αγόρι μου που είχα από τα 17 μέχρι και πέρσι στα 18 μου. Ε και τώρα είμαι με τον Μάνο και είναι ο πιο τέλειος από όλους!" Μου λέει ενθουσιασμένη.
"Ναι... Έχω μια απορία..." Της λέω και με κοιτάζει.
"Γιατί το έκανες πρώτη φορά με κάποιον άλλο και όχι με το αγόρι σου?" Την ρωτάω.
"Εσύ γιατί πήγες με τον αδελφό σου πρώτη φορά?" Με ρωτάει για απάντηση.
"Γιατί κάνω πολλά λάθη σε αυτή την ζωή." Της λέω και γελάει.
"Εεε... Εγώ πήγα μαζί του γιατί ήμουν μεθυσμένη. Και γιατί ένιωσα έτοιμη μαζί του." Μου λέει και γελάω.