Νηρηίδας POV
7 χρόνια πριν..."Παύλο! Παύλο!" Φωνάζω ενθουσιασμένη καθώς μπαίνω μέσα στο δωμάτιο του κρατώντας στο ένα μου χέρι την καινουρια μου μπάλα ποδοσφαίρου και στο άλλο τον Μπόμπο και τον βλέπω να κάθεται στο θρανίο του και να διαβάζει.
"Φυγε Μητσάκη. Έχω διάβασμα." Μου απαντάει και εγώ τον πλησιάζω.
"Γιατί διαβάζεις? Αφου αύριο είναι Σάββατο. Δεν έχουμε σχολείο." Τον ρωτάω και αφήνει εκνευρισμένος μια ανάσα και γυρνάει και με κοιτάζει άγρια.
"Επειδή μικρή εγώ δεν είμαι ένα μικρό μαλακισμένο που το μόνο που κάνει στην ζωή του είναι να κλωτσάει μια μπάλα και να σπάει τα νεύρα των άλλων!" Αρχίζει να μου φωνάζει και φοβάμαι λιγάκι.
Όταν μου φωνάζει μοιάζει πολύ με το κακό τέρας που βλέπω πολύ συχνά στους εφιάλτες μου.
"Δίνω πανελλήνιες! Και έχω πραγματικούς στόχους στην ζωή μου! Όχι να το παίζω ποδοσφαιριστής και να τρώω από τα έτοιμα!" Συνεχίζει να μου φωνάζει και αυτό με πλήγωσε.
"Το ποδόσφαιρο είναι ωραίο και εγώ όταν μεγαλώσω θα γίνω ποδοσφαιριστής γιατί είναι και αυτό μια κανονική δουλειά. Κακιε." Του λέω με πείσμα.
"Οκέι και εγώ θα γίνω μια ροζ πεταλούδα." Με κοροϊδεύει και τότε νευριασμένη αλλά και λυπημένη με όλα όσα μου είπε αρπάζω ένα στυλό του και αμέσως αρχίζω να μουτζουρώνω το τετράδιο με κάτι ασκήσεις που κάνει.
Καλά να πάθει.
"Τι έκανες μαλακισμένο?" Με ρωτάει φωνάζοντας θυμωμένος και τότε σηκώνεται και με κοιτάζει σαν τους κακους από τις ταινίες.
Θα πεθάνω?
Μπα...
Θα με σώσει ο Μπόμπος μου και η μπάλα που κρατάω.
Αυτή τουλάχιστον μπορώ να του την φέρω στο κεφάλι.
"Να μάθεις να είσαι κακός μαζί μου και να μου φωνάζεις! Βλάκα!" Του απαντάω και τότε χωρίς να το περιμένω με αρπάζει κάπως απότομα με αποτέλεσμα να πέσουν από τα χέρια μου ο Μπόμπο και η μπάλα μου και με βγάζει έξω από το δωμάτιο του.
"Εεεε! Παλιό ηλίθιε μαλάκα βλάκα άσε με κάτω!" Αρχίζω να του φωνάζω καθώς προσπαθώ να κατέβω από την αγκαλιά του όμως εκείνος με σφίγγει πάνω του.
"Σκασμός μικρή γιατί θα σε πετάξω από το μπαλκόνι!" Με απειλεί.
"Σιγά μην το κάνεις εσύ ο λαπάς!" Τον κοροιδεύω και τότε με βγάζει έξω από το σπίτι και αρχίζει να κατεβαίνει τα σκαλιά της αυλής.