Δεκαπέντε χρόνια αργότερα...
Νηρηίδα POV"Δημητράκη! Άσε τα μαλλιά της Ελίζα γιατί θα σου το κόψω το χέρι!" Ακουγεται απο το πάνω όροφο να φωνάζει ο Παύλος στον μεγάλο μας γιο ο οποίος δεν έχει σταματήσει να πειράζει την αδελφή του όλη μέρα ενώ εγώ κάθομαι στον καναπέ ήρεμη και χαϊδεύω την κάπως φουσκωμένη κοιλίτσα μου ενώ δίπλα μου είναι ο μικρός μου γιος ο Στέφανος μου.
"Μαμά γιατί ο μπαμπάς αγαπάει περισσότερο την Ελίζα?" Με ρωτάει ο μικρός και αμέσως γυρνάω και τον κοιτάζω.
"Αγάπη μου ο μπαμπάς σου αγαπάει και τους τρεις σας το ίδιο." Του λέω χαιδεύοντας τρυφερά το προσωπάκι του.
"Πως γίνεται να αγαπάει και τους τρεις μας το ίδιο? Αφού κάθε φορά που μαλώνω εγώ με τον Δημητράκη εκείνος απλά μας κοιτάζει λες και περιμένει να δει ποιός από τους δύο μας θα κερδίσει." Μου λέει και γελάω λιγάκι.
"Ενώ κάθε φορά που εγώ ή ο Δημητράκης πειράζουμε την Ελίζα μας μαλώνει και πολύ μάλιστα. Την προηγούμενη φορά επειδή της είχα τραβήξει τα μαλλιά ο μπαμπάς με έβαλε είκοσι ολόκληρα λεπτά τιμωρία στο δωμάτιο μου να σκεφτώ τι έκανα." Μου λέει και γελώντας ξανά αγκαλιάζω τον γλυκό μου εξάχρονο γιο.
Έχει πλάκα το γεγονός ότι έχει ένα δωμάτιο γεμάτο παιχνίδια τηλεόραση και παιδικό τάμπλετ όταν τον βάζουμε τιμωρία όντως δεν παίζει με τα παιχνίδια του και σκέφτεται το τι έκανε.
Από την άλλη ο δεκάχρονος Δημητράκης μου που είναι ίδιος εγώ κάθε φορά που μπαίνει τιμωρία απλά παίζει με τα παιχνίδια του ή βλέπει τηλεόραση.
Πρέπει να σκεφτούμε μια καλύτερη τιμωρία γιατί όπως τον βλέπω...
Θα καταλήξει σαν και εμένα.
Από την άλλη όμως η δίδυμη αδελφή του η Ελίζα είναι ήσυχη σοβαρή και τις περισσότερες ώρες της τις περνάει η διαβάζοντας βιβλία ή παίζοντας με τα παιχνίδια της ή προσπαθώντας να μην πεθάνει από τα νυχια των αδελφών της.
Ναι... Απλά ελπίζω να μην κάνουν τα αγόρια τα ίδια και στο μωράκι μου μέσα στην κοιλίτσα μου.
"Αγάπη μου ο λόγος που ο μπαμπάς μαλώνει εσένα και τον Δημήτρη όταν πειράζετε την αδελφή σας ενώ εσάς σας αφήνει απλά να παίζετε ο ένας μπουνιές στον άλλο είναι επειδή ο μπαμπάς σου είναι ένας βλάκας σεξιστής και δεν μπορεί ακόμα και τώρα να κατανοήσει ότι μια κοπέλα μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό της." Του απαντάω τελικά.