Ούτε στο Σικάγο...

1K 99 362
                                    

Νηρηίδα POV

"Έχω πρόβλημα." Μου λέει η Λίζα καθώς ανοίγω την πόρτα και μπαίνει μέσα τρέχοντας σχεδόν ενώ τα μαλλιά της ανακατεμένα και τα ρούχα της απεριποίητα.

"Τι έγινε?" Ρωτάω καθώς την ακολουθώ στο σαλόνι και καθόμαστε στον καναπέ.

"Λοιπόν... Σήμερα είχαμε μάθημα με τον Μάνο." Μου λέει και την κοιτάζω με απορία.

"Ποιος είναι ο Μάνος?" Την ρωτάω αμέσως.

"Ο κυριος Θεοφάνους!" Φωνάζει σαν υστερική και την κοιτάζω σχεδόν φρικαρισμένη.

"Οκ οκ... Και τι? Μαλώσατε?" Την ρωτάω.

"Ναι. Και μάντεψε τι έγινε." Μου λέει και την κοιτάζω με απορία.

"Τι έγινε?" Την ρωτάω ξανά και πάει να μου πει όμως τότε ανοίγει η πόρτα και μπαίνει μέσα ο Παύλος με τον φίλο του τον Χρήστο.

"Το κάναμε με τον καθηγητή πάνω στην έδρα του." Μου ανακοινώνει και εγώ και τα παιδιά την κοιτάζουμε έκπληκτοι.

"Ουάου... Που πάει αυτή η νέα γενιά." Σχολιάζει ο Χρήστος.

"Άστα άγνωστε τύπε. Άστα. Καθήστε να σας τα πω." Λέει και τα αγόρια τελικά μας πλησιάζουν και κάθονται δίπλα μας.

"Λοιπόν ακούστε εδώ τι έγινε. Με είπε τούβλο μέσα σε όλη την τάξη!" Αρχίζει μα φωνάζει.

"Κοίτα... Δεν σου είπε και ψέματα." Της λέει ο Παύλος.

"Αυτό να μου πεις! Αφού πήγα μαζί του! Και όχι μόνο πήγα ούτε προφυλακτικό δεν πήραμε!" Φωνάζει και την μουτζώνω.

"Πάρτα!" Της φωνάζω.

"Λοιπόν θα μας πεις πως κατέληξες να κάνεις σεξ μέσα στο αμφιθέατρο με τον καθηγητή και χωρίς προφυλακτικό μάλιστα?" Την ρωτάει ο Χρήστος.

"Όταν πήγα να του ζητήσω τα ρεστα που με πρόσβαλε έτσι μπροστά σε όλους τους συμφοιτητές μου... Με αγνοούσε...  Και τον είπα μαλάκα. Εκείνος τότε μου επιτέθηκε έπιασε βίαια τα χέρια μου και πήγε να με χαστουκίσει... Αλλά τελικά με φίλησε... Και τελικά καταλήξαμε να κάνουμε σεξ στην έδρα του... Και στις θέσεις του αμφιθέατρου... Ακόμα και στον πίνακα." Λέει και ξαφνικά ο Παύλος με κοιτάζει περίεργα.

"Στον πίνακα ε?" Ρωτάει ο βλάκας και κοιτάζω ξανά αμήχανα την Λίζα.

"Συγνώμη δεν είχε μάθημα μετά?" Την ρωτάω.

"Πάλι καλά όχι." Απαντάει και γυρνάει και μας κοιτάζει.

"Καμιά μπύρα παίζει?" Μας ρωτάει

Το ΜητσάκηTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon