Jeongin 1.rész

4K 61 2
                                    

Találkozunk még

Épp egy Stray Kıds koncerten vagy a legjobb barátnőddel, amit még mindig nem tudtok elhinni, hogy azok a bizonyos személyek állnak elöttetek akik miatt sokkal jobb a minden napjaitok. Teri torokból énekeltétek az összes számukat, amit énekeltek. Az elején még a pörgőssebb dalok voltak God's Menu, Back Door, Victory song stb. De valahogy a végére hagyták az Ex számukat. Amint elkezdödött szinte érezted, hogy a sírás kerülget, de azért egész jól bírtad addig a részig, amit I.N énekelt. Hiszen ő a te biasod, akit most "személyesen" is látsz és ráadásul élőben hallhatod a hangját. Mikor I.N elkezdte a részét énekelni már nem bírtad tovább és szinte vulkán szerüen tört ki belőled a sírás, bele gondolva mennyire nehéz lehet ezt el énekelni, hisz a szerelmi élete nem lehet olyan egyszerű mint neked vagy akár a körülötted lévő Stayek-nek. Így hát letörölve könnyeidet egy nagy levegőt vettél és oda kiáltottál I.N-nek.

-Mindent bele! Szeretlek!

Azt hitted, hogy talán meghallotta, de valahogy észbe kaptál, hogy a körülötted lévő Stayek túl hangosan sikítoznak, így a te hangodat biztos nem lehetett hallani. Egy kicsit elszomorodtál, de nem akartál így haza menni, ezért tovább élvezted a koncertet. A koncert rövidesen véget ért így mindenki a kijárat felé vette az irányt, te is épp ezt tetted volna, csak a barátnőd abban a pillanatban megragadott és egy másik ajtó felé vezetett.

-Gyere velem T/N!

-Hova viszel, nem arra van a kijárat!

Mikor oda értetek az ajtóhoz először kérdően a barátnődre néztél.

-Mit csinálsz?

-Ne kérdezz már ennyit T/N, csak menj! Megfogta a hátadat majd meg tolt az ajtó felé, amit képtelen voltál kinyitni. Remegő kézzel fogtad meg a kilincset majd kinyitottad. Azt hitted elég nehéz lesz kinyitni, hisz elég nagy ajtó volt így nagy erővel rántottad ki, de az elég könnyen nyílt ezért a nagy lendülettől kiestél szinte. Felnéztél, de csak a sötét utcát láttad. Lenézve pedig csak a szakadt nadrágodat vetted észre.

-Ahh ez elég szemét húzás volt tőled! -Mondat a barátnődnek.

-Úgy gondolod T/N? Kérlek nézz fel!!

Felnéztél majd őt láttad.

-I.N? Te mit..? Mégis hogy..? Mikor..?

-I.N ő itt T/N a legjobb barátnőm.

-Örülök T/N! Jól vagy, gyere segítek.

A kezét nyújtotta, amit kérdés nélkül elfogadtál, majd felsegített.

-Honnan ismeritek egymást? -kérdezted.

-Mint rajongója rá írtam és meg kértem, hogy találkozzunk mert be akarok mutatni egy személyt, aki biztos fel tudná dobni a kedvét, ha szomorúnak érezné magát.

-Köszönöm! Rá néztél I.N-re és elmondtad a gondolataidat vele kapcsolatban és hogy mindent adjon bele és hogy támogatni fogod.

-Köszönöm T/N! Köszönöm, hogy azt mondtad, hogy adjak bele mindent és hogy szeretsz.

-Te meg hallottad? Meglepedten. -kérdezted.

-Persze, nehéz lett volna nem meghallani. -Nevetett jó kedvűen. Majd elengedve kezed a fejedre tette az övét. -Köszönöm, hogy eljöttél és hogy támogatsz. -Paskolta meg a fejed. És egy hatalmas mosollyal elköszönt majd elsétált.

-Ez talán az utolsó esélyed T/N.! Most még utána kiabálhatsz.

-Nem, nem fogok utána kiabálni, mert biztos vagyok benne, hogy nem ez volt az utolsó alkalmunk. - Elmosolyodtál, majd a barátnődet át karolva haza sétáltatok.

-Köszönöm, hogy megtetted ezt értem.

-I.N a legnagyobb boldogságod T/N, bármikor össze hozlak titeket újra.

-Arra nincs szükség, érzem, hogy mi még fogunk találkozni. Nem holnap, nem 1 hónap múlva, de lehet hogy nem is 1 év múlva, de érzem, hogy valamikor biztos...

-Úgy legyen T/N, úgy legyen...

Remélem tényleg találkozunk még Jeongin. Bízom a megérzéseimben és benned is. A jövőben újra látjuk egymást.


Sziasztok remélem tetszett az első rész. A folytatás hamarossan jön. ❤❤

Pár kép e csoda kis gyermekről

Pár kép e csoda kis gyermekről

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Stray kids x readerWhere stories live. Discover now