Amikor..

1.6K 30 3
                                    

Amikor nincs tovább folytatás

BANGCHAN
-Szia el kell mondanom valamit.... - szólsz bele a készülékbe amin hívtad szerelmedet.
-Szia, mi lenne az? - kérdi aggódóan.
-Nemrég az utcán egy férf...-állsz meg egy pillanatra. - egy ismerősömmel találkoztam.
-......
-Chan?
-......
-Kérlek....
-sajnálom...
-Ne sajnáld...menj pihenni, majd később beszélünk.
-Ezt még bekell....fejeznem....
-Már megint egész nap dolgoztál....-sóhajtasz egy nagyot.
-......
-Rendben...hagylak....csak azért hívtalak, mert utoljára elszerettem volna mondani...... nagyon szeretlek! Minden egyes emléket magammal viszek rosszakat, jókat mindent...ami te voltál....- a hívás másik oldalán lévő személy közben elaludt. Te felnevettél, majd miután meggyőződtél arról, hogy békésen alszik, némán hallgattad párod nyugodt légzését.
-Ég veled....- kinyomva a telefont leengedted kezed vérző hasadhoz - amit az előbb említett férfi okozott egy késsel - és szép lassan elaludtál. Elaludtál, mint párod ki ébredése után több nem fogadott hívással és könnyes szemeivel találta magát. Te viszont ki örökre elaludt vele álmodsz... Vele és megannyi emlékével.

 Vele és megannyi emlékével

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


CHANGBIN
-Mit csinálsz? - kérdi az idősebb miután helyet foglalt a járműben. 

-Szerinted? - emeli ajkai közé, majd magába szívja a tüdő károsodást okozó anyagot.

-Szerintem nem kéne jobban ártanod magadnak..
-Ennél is jobban? Hisz már így is eléggé ártottak nekem. - sóhajt egyet ezzel füst felhőt engedve ki magából.
-Csak azért mert nem szeret?
-Nem ezzel van a probléma. Csak úgy érzem...nem vagyok elég jó neki..

-Szeret.. Látom rajta.. Látom, hogy figyel téged, azt hogy nem is képes addig levegőt venni amíg rá nem nézel, azt hogy a mosolya csakis neked szól, azt hogy vigyáz rád..

-Én egy szakadékot látok magunk között...hisz mindketten meg állunk a szélén és csak várunk.
-Akkor építs!
-Mégis mit?
-Hidat.
-...
-Hidat, amin ha mindketten elindultok a közepén rá találtok a másikra.
-És ha csak én indulok el azon a hídon? Ha ő nem akar és csak ott vár?
-Akkor addig meg se állj míg nem látod.. És ha egyszer oda értél öleld át és ne engedd el.. - Changbin felnézett idősebb barátjára Chanra. A füstölőt eldobta kocsijából, majd megszólt.
-Úgy lesz... El érem, hogy az enyém legyen és hogy én az övé.. Hisz ilyen a szerelem.. Keressük a másik felünket és ha már ott van azon a bizonyos híd végén akkor már semmi se választhat el minket.

 Keressük a másik felünket és ha már ott van azon a bizonyos híd végén akkor már semmi se választhat el minket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Stray kids x readerWhere stories live. Discover now