Changbin

751 22 1
                                    

Az iskola nagymenője

Középiskolába jársz a 11. évfolyamba. Nincs sok barátod, de nem is a mennyiség, hanem a minőség fontos igaz? Nem igazán jössz ki a lányokkal, helyette 2 nagyon jó fiú barátod van. Han és Seungmin. Mindig mindent megosztotok egymással.

Valami oknál fogva az iskola legmenőbb bandája ebbe az évbe nagyon rátok szállt. Eddig kisebb trükkökkel idegesítettek titeket. De mostanra ez már átment azzá, hogy elakasztgatnak vagy épp bántó dolgokat mondanak nektek. -Nem is értitek miért ilyen gyerekesek amikor most végzősök. -

Hogy ki is van ebbe a kedves társaságba? Nézzük csak. Az első Minho. Nincs olyan lány se fiú, akit eddig ne fektetett volna meg. Helyes fiú bárkit megkap, de mindenkivel csak szórakozik. Következő Bangchan, az ausztrál srác. Az összes lány csorgatja utána a nyálát, de neki nem kell senki. Bár hallottunk olyat is, hogy a mellettünk lévő iskolában talált magának valakit. Végül a csapat vezetője Changbin. Na igen. A tipikus rossz fiú. Minden féle hír kering róla. Természetesen az is, hogy nem csak diákokkal, de még tanárokkal is szívesen ágyba bújik. Hát igen, jobb elkerülni őket. De valahogy ez sose jön nektek össze.

A mai nap egészen jól telt egészen az ebédszünetig. Az iskolának az ebédlőjében ültél barátaiddal.

-Jézusom, ezután matek, úgy tudom beteg a tanárunk és össze leszünk vonva az egyik végzős osztállyal. Nagyon remélem, hogy nem Minhoék osztályával. -sóhajtott fel Han.

-Hát én sem szeretnék velük lenni azt elhiheted- mondja Seungmin. Te csak egyetértően bólogatsz.

Az ebédszünet után beültetek az osztályotokba és vártátok, hogy a helyettesítő tanár értetek jöjjön. Becsengettek és a tanár 2 percen belül már ott is volt.

-Szép napot! Ti vagytok a 11.b osztály? -kérdezi a tanárnő.

-Igen mi vagyunk. -válaszolsz.

-Rendben akkor kérnék mindenkit, hogy hozza a cuccát és jöjjön át a A21-es terembe.

A tanár megvárta míg mindenki összeszedi a holmiját és indultunk is a teremhez. A helységből hangos kiabálást és nevetést lehetett hallani.

-Hé, hallod? Mi lenne, ha lelépnénk? -halljátok meg bentről a hangot. Össze nézel Hannal és rajta is azt az ijedt nézést látod, mint másik barátodon. Ez Changbin hangja.

Nem telt el sok idő az ajtót nagy erővel nyitotta ki a tanár és oda bent hirtelen megfagyott a levegő. Néhány gyerek az asztalon ült, valaki az ablakba cigizett.

-Mégis ki akart elmenni innen? -kiálltja el magát a tanárnő. -Csak nem te Changbin? Nem félsz, hogy megbuksz? Már hányadik alkalom is ez? -kérdezi az említett személyt, aki az egyik hátsó asztal tetején ül. – Maguk meg nyomás az igazgatóiba! -fordul az ablaknál lévő cigizős társasághoz a tanár.

Ti csak csendben álltok ott az ajtóba a többi osztálytársaddal együtt. Changbin körbe néz a társaságon, majd megakad a szeme rajtad.

-Aha, értem már miért lettünk átrakva nagyobb terembe. -Böki meg a mellette ülő Minhot aki csak egy ördögi vigyort húz arcára. – Azt hiszem mégis maradok. -Majd helyet foglal a széken.

A tanár beosztott mindenkit ki hova ül. Szegény Han Minho mellé került és Changbin elé. Seungmin Hyunjin mellé. -Hyunjin Changbinék osztálytársa de Seungminnal jó barátságot ápolnak általános iskola óta.-  Mindenki megtalálta a helyét már csak te álltál a tanár mellett. 2 hely volt szabad. Egy ismeretlen fiú mellett és Changbin mellett. -Baszki csak oda ne- gondoltad magadban, de amilyen szerencsés vagy természetesen Changbin mellé ültetett.

Stray kids x readerWhere stories live. Discover now