Folytatás
Az I.N-nel való találkozásotok után már 5 hónap is eltelt, de még mindig tisztán emlékszel arra a napra. Elmélyedve gondolataidban azon kaptad fel a fejed, hogy hív a legjobb barátnőd.
-Hali, miért hívtál?
-Szia T/N, nincs kedved át jönni, a szülők leléptek hétvégére így most az egész ház az enyém.
-Át öltözők és megyek is. 8-ra oda érek.
Elküldted az utolsó üzenetet, majd a szekrény felé vetted az irányt. Felkaptad magadra a legkényelmesebb ruhád, majd elindultál. Út közben elővetted a telefonodat, hogy még egyszer utoljára meg nézd az időt. Tényleg csak egy pillanatra néztél le, de akkor össze ütközöttél egy férfival. Az ütközés közben kiesett a kezedből a telefonod, de téged valahogy jobban érdekelt az, hogy elnézést kérj tőle.
-Sajnálom, véletlen volt. Nem sérült meg? - kérdezted nyugtalanul.
-Semmi baj T/N.
A nevedet kimondva meglepődtél és kérdően néztél rá.
-Ismerjük egymást? -Néztél rá, miközben csak egy fekete sapkát és egy maszkot láttál belőle. Először a telefonodat vette fel a földről, majd a kérdésed után meg ragadta a kezed, majd egy sötét szűk sikátorba vezetett. Nagyon megijedtél, de valahogy még is követted. Meg álltatok, majd hozzád fordult és lehúzta maszkját.
-Most már felismersz T/N.? -csodálkozva nézted arcát mivel igazából ismerted. Nagyon is ismerted, hisz annak volt az arca elöted, aki miatt jobbak a minden napjaid.
-I.N... Whoo hát tényleg igazam volt.
-Mire gondolsz.?
-Amikor utoljára találkoztunk a barátnőm megkérdezte, hogy nem e kiabálok utánad, hisz az az utolsó esélyem. De én meg fogadtam magamnak, hogy nem az lesz az utolsó, és most ennyi idő után itt vagyunk.
-Még jó hogy nem az volt az utolsó alkalmunk -nevetett fel jó kedvűen, miközben a kezedet fogta amitől nagyon zavarban voltál.
-Azt se szeretném, ha ez lenne az utolsó. - motyogtad az orrod alatt.
-Akkor ne legyen. Majd a kezedbe nyújtotta a telefonját. Add meg a telefonszámodat és majd még később írok, ha szeretnéd.
-Már hogy a fenébe nem szeretném. -Azonnal kikaptad a kezéből a telefont és beírtad a tiéd. Egy nagy mosollyal visszaadtad neki majd elköszöntetek egymástól.
-Úristen T/N neked már rég a barátnődnél kellene lenned-összeszedted magad majd hozzá siettél. Szinte berontottál a házba felszaladva az emeletre a barátnőd szobájába.
-T/N tisztában vagy azzal, hogy mennyi az idő?! Egész végig rád vártam.
-Sajnálom, de megfogsz bocsátani azután amit mutatok. -majd I.N telefonszámával dicsekedtél.
-Úristen... Ezt meg hogy... Mikor.?
-Elmesélem, úgy történt, hogy....
Majd elmesélve a sztorit nagy síkongatások lepték el az egész házat....
Azóta az este óta minden nap beszéltek I.N-nel, néha még egy-két találkozást is össze tudtok hozni.
Így lettetek barátok a Stray Kıds egyik tagjával Yang Jeonginnal.
YOU ARE READING
Stray kids x reader
FanfictionStray kids tag és te. Előfordulhatnak 16+ 18+ jelenetek. A könyvet ketten írjuk. Kérésre is írunk részeket. (tag akivel szeretnéd és a téma pl. Chan+randi vagy Felix első alkalom 18+)