Hyung line

1.8K 45 1
                                    

A tagok, amikor meglátnak fehérneműben

 Bang Chan

Épp a szobádban készülődsz, csak a csipkés fehér nemüd van rajtad, amikor Chan rád nyit. Te felsikítottál az ijedtségtől, ő pedig a látványtól.

-Huu T/N ne haragudj azt hittem, hogy már kész vagy. -takargatta a szemét eres kezeivel, de valahogy az ujjai mindig szett nyíltak, ezzel látva testedet. Te az ágyról gyors felkaptad a plédet, majd magadra terítetted és hátat fordítottál neki. Mögéd állt és átölelt, aztán a füledbe suttogta.

-Az előbb már mindent láttam miért takarod el a tested.? -a túlzott zavartságtól ki akartál futni a szobából, de Chan megragadta a kezed és az ágyra húzott. Az ágyon feküdtél, mikor Chan hirtelen föléd került. Rád mosolygott, majd megkérdezte.

-Szeretnéd te is látni az én alsó neműmet? -a kérdés hallatán meg se tudtál szólalni csak belegondolni, hogy milyen jó lenne, ha tényleg láthatnád.

Chan nem gondolatolvasó csak az arcod látva tudta mit kell tennie. Először a pólóját vette le megmutatva tökéletes felső testét amire a kezedet végig is csúsztatta egészen a nadrágjáig.

-Ezt is levegyem.? -kérdezte buján.

Még mindig nem tudtál megszólalni, ezért csak a fejedet bólogattad fel és le. A rajtad lévő plédet levette rólad majd magatokra terítette, és jót szórakoztatok alatta.

 A rajtad lévő plédet levette rólad majd magatokra terítette, és jót szórakoztatok alatta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.






Minho

Zuhanyzás után csak egy fehérneműben álltál a tükör előtt, miközben épp igazgattad magadat. Egyszer csak a bejárati ajtó csapódásának hangját hallottad, majd egyre közeledő lépteket. A fürdőszobából már épp mentél volna ki, mikor az kinyílt elöted és Minhoval találtad magad szembe. Csak egy fekete csipkés melltartóban és bugyiban voltál előtte. A látvány nagyon is tetszett neki ezért rád mosolygott, majd megszólalt.

-Csak nem el akarsz csábítani T/N.? - húzott oda magához és egy nagy ölelést adott. Megpuszilta a nyakad, majd végig az egész testedet. Felemelt és a zuhanyzóba vitt.

-Tudom, hogy az előbb fürödtél, de most velem is tedd meg. - Elég csábítóan hangzott ezért nem volt okod ellent mondani neki.

 - Elég csábítóan hangzott ezért nem volt okod ellent mondani neki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Changbin

Egy hosszú nap után haza értél s nem kívántál semmi mást csak, hogy végre levedd magadról azokat a kényelmetlen ruhákat. A szobád felé vetted az irányt, majd ott levetted a felsőd. Abban a pillanatban megszólalt valaki mögötted.

-Segítsek.? -mosolygott rád Changbin.

Már csak a nadrágod volt rajtad, meg a melltartód, ezért nem értetted mit akar segíteni. Oda lépett eléd és homlokon csókolt. Leguggolt és lehúzta rólad a nadrágot. A combod belső részét puszilgatta egyre feljebb érve szembe találta magát azzal a csipkés alsóneművel, amit még tőle kaptál. Nagyon tetszett neki, hogy azt viselted, ezért nem tudta magát vissza fogni és az ágyra lökött. Tetőtől talpig mindenhol megjelölt a csókjaival majd valami egészen más alakult ki a helyzetből...

 Tetőtől talpig mindenhol megjelölt a csókjaival majd valami egészen más alakult ki a helyzetből

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Hyunjin

Fürdéssel végezve magadra vetted a legszebb fehérneműdet, hisz ma vendéget vársz. Abban a pillanatban kopogtattak a bejárati ajtón. Magad köré tekerted a törülközőt, majd az ajtó felé indultál. Kinyitva azt Hyunjinnal találtad magad szembe. Beengedted és leültetted. Egy pohár vizet akartál adni neki, de a polcon lévő poharak túlságosan be voltak tolva ezért nem érted el. Lábujj hegyre emelkedtél, hogy le tudj egyet venni, de a törülköző leesett rólad a nagy nyújtózkodásban. Hyunjin mögéd állt és oda suttogta.

-Legközelebb majd leveszem én magam baby, de most. -némult el, majd megpuszilta a vállad. Meg fordított és felemelt. Felrakott a konyha pultra és szájon csókolt. Ajkaitok szorosan a másikét ízlelgette, miközben derekadat szorosan az övéjéhez húzta. Hyunjin nem bírta már tovább, ahogy te se ezért még egyszer felkapott és a hálószobába vitt, ahol folytattátok, amit a konyhában elkezdtetek.

 Hyunjin nem bírta már tovább, ahogy te se ezért még egyszer felkapott és a hálószobába vitt, ahol folytattátok, amit a konyhában elkezdtetek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Stray kids x readerWhere stories live. Discover now