A tagok amikor felkeltenek
Bangchan
Épp a busz ablakának támasztod a fejedet, ugyanis a mai napon egy nagyon fárasztó kiránduláson vagy túl. Jobban mondva vagytok. A melletted ugyan csak fáradságtól szenvedő párod ül, BangChan. Bár ő már hozzá van szokva, hisz van hogy a munkája végett hajnali 3 esetenként 4-ig fent van. Míg ő próbál éber maradni, neked folyamatosan csukódik le a szemed, míg végül elalszol. Chan egy kis idő után észre vette, hogy tested furcsán ide-oda mozgolódik az ülésen. Mikor már látta az okát, fejedet a széles, izomtól kipárnázott vállára hajtotta. Hagyott tovább pihenni, ugyanis még fél óra volt a leszállóig. Viszont az utolsó 10 percben kezdett el ébresztgetni.
-Hé baby, nemsokára leszállunk. - mondta, amire te semmit nem válaszoltál. Párszor még próbálkozott, hogy hát ha fel kelsz a hangjára, de az alvásnak most nagyobb hatalma volt feletted mint az ő mély hangja. Utolsó esélyt adva annak, hogy felébreszt kezét combod belső felére helyezi és közelebb hajolva füledhez egy puszit nyomott rá. Azonnal kipattant a szemed, hisz az egyik gyenge pontod a füled, amit Chan nagyon is jól tudott.
-Végre felkeltél baby.-mondta egy huncut mosollyal az arcán.
Minho
-Jó reggelt cicám! - szólalt meg Minho a konyhából. Persze azonnal fel is ébredtél a hangjára, de még nem akartál ki kelni a kényelmes pózból amit a puha matrac nyújtott. Vissza aludni már nem tudtál, ezért csak ide-oda forgolódtál.-Kész a reggeli! - kiabál megint a macska imádó. Figyelmen kívül hagyva feküdtél tovább. Hirtelen hangos lépteket hallasz a hálószoba felé közlekedni, amire már fel kaptad a fejedet.
-Hányszor kiabáljak még, hogy végre fel kelj?! Nem sokára megyünk anyámékhoz és a macskákhoz.-Hmmm... - nyújtóztál egyet, majd választ adsz ideges párodnak. - Igen tudom, csak még egy kicsit had pihenjek. Tegnap szét dolgoztam a belemet is. - magadra húztad a takarót amire a fiú csak húzta a száját, majd az imént említett textil anyag alá bújt. Először a talpadra nyomott egy puszit, majd egyre feljebb haladva a lábadra, a combodra, a hasadra, a nyakadra és végül az arcodra. Testét a tiédre helyezve mondta végül.
-Jó akkor aludjunk még egy kicsit.
Changbin
Changbinnal megbeszéltétek még délután, hogy ma este filmet fogtok nézni. A napnyugtát megvárva készítettétek elő a hálószobát. A takarót össze gyűrve a párnára dobtátok, a kisebb díszpárnákat pedig szét szórva az egész ágyon. Elengedhetetlen dolog még a nasi, így egy nagy tál pattogatott kukoricát és pár zacskó chipset raktatok az ágy mellé, amit fürdés után az öletekbe is raktatok. Changbin kérésére horror filmre jutott a döntés. Az elején élvezettel kezdtél neki a sós ételek elfogyasztására, majd mikor már a film durvább és véresebb lett az étvágyad egy pillanat alatt elment. Az étvágyad után az energiád is elment miután már 2 óra is eltelt a filmből, de még mindig nincs vége. Lassan szemeidre álmosság jött, így nem is kellet sok idő, hogy az álom világnak add magadat. Pár perc múlva Changbin is észre vette, hogy hiába beszél hozzád te nem válaszolsz neki. Amikor szembesült a ténnyel, hogy elaludtál elmosolyodott és hagyott tovább pihenni. A film végén azonban fel keltett, de nem is akárhogy. Mivel mellette feküdtél, ezért könnyen föléd tudod hajolni. Szádat végig nyalva kezdte el a műveletet, amire te csak elfordítottad a fejedet és folytattad tovább az alvást. Bin nem arról híres, hogy hamar fel ad bármit is. Keze oldaladat kezdte el csiklandozni, amire már igen is reagáltál. Mikor már látta, hogy alig kapsz levegőt a nevetéstől abba hagyta, majd megcsókolt. Egymástól elválva szólalt meg.
-Legközelebb nem állok meg egy csóknál.
Hyunjin
Egy meleg délutáni napon pihened ki magadat éppen a nappaliban lévő kanapén. Hisz érthető a fáradságod hajnalok hajnalán ébredtél fel, hogy munkába mehessél, majd haza érve kitakarítottad az egész lakást, mivel ma jön át hozzád párod, Hyunjin. Szinte levegőt venni nem volt időd, így amikor végeztél mindennel a kényelmes bútorra feküdtél és pár perc múlva az álom világnak adtad át magadat.
Már másfél óra telt el amikor valaki kopogtatni kezdett a bejárati ajtón, jobban mondva Hyunjin. Mivel már többször próbálkozott, de nem nyitottál neki ajtót a pótkulcsot elővéve juttatta be magát a lakásba. Beljebb lépve meglátott a kanapén feküdve, majd közelebb menve leguggolt eléd. Hajadat hátra simítva egy puszit nyomott a homlokodra. Felállva előbbi helyzetéből a fürdőszoba felé vette az irányt. Később egy hang ébreszt fel. Szemeidet megdörzsölve kelsz fel, majd kérdően haladsz a hangforrás felé. Kinyitottad az ajtót, majd Hyunjint találod a kádadban miközben énekel. A hosszú hajút fürkészve neveted el magadat.
-Mit csinálsz te itt? - kérded.
-Rád vártam, úgy tűnik most már tudsz csatlakozni hercegnőm.
VOUS LISEZ
Stray kids x reader
FanfictionStray kids tag és te. Előfordulhatnak 16+ 18+ jelenetek. A könyvet ketten írjuk. Kérésre is írunk részeket. (tag akivel szeretnéd és a téma pl. Chan+randi vagy Felix első alkalom 18+)