Mikor féltékeny
Felixel több mint egy éve együtt vagytok. Nem igazán szokott féltékenykedni, ha pedig mégis általában aranyos és bújós lesz. De a mai nap nem így történt. Hogy mi is volt?
Bementél hozzájuk gyakorlásra, hogy megnézd őket. Pár táncon túl voltak és a pihenő időbe Chan oda ment hozzád. Nagyon jól elbeszélgettetek. Láttad, hogy Felix nem nézi jó szemmel, hogy ennyire jól érzed magad az idősebb társaságába. Mintha féltékeny lenne.
-Hé T/N! Van kedved megviccelni Felixet? -tette fel a kérdést Bangchan.
-Ki nem hagynám. Mit csináljunk?
-Csak legyél velem egész gyakorlás alatt. -rád kacsintott majd ment is vissza a fiúkhoz.
A zene újra beindult és már álltak is neki táncolni. Nagyon élvezted az előadást. Felix folyton téged bámult, így a figyelme nem igazán volt a pályán. Sokszor rá is szóltak a többiek, amin te csak kuncogni tudtál. Már 3 órája szinte megállás nélkül táncoltak, mikor Minho elkiáltotta magát.
-10 perc szünet, már meghalok. Valaki hozzon valami italt.
-Majd mi elmegyünk. Gyere T/N. -Fogta meg a csuklód Chan és már húzott is maga után.
A nagy épület melletti kisebb boltba mentetek és mindenkinek vettetek egy üveg vizet egy kis poharas fagyival. Az eladó bepakolta nektek egy kis szatyorba és már indulhattatok is. Út közbe a kis vaníliás fagyid majszolgattad. A bejárat előtt Felix rád várt.
-Ugye nem gond ha vissza veszem a barátnőmet Chan? -szórt szikrákat szeme.
-Ugyan Lix mire gondolsz? Mi csak beszélgettünk. -karolt át téged az idősebb. -Igaz T/N?
-Igen. Nem történt semmi.
-Akkor is gyere velem.- fogta meg kezed, amiből majdnem kiesett a kanál, amit a fagyihoz kaptál.
Felix egészen egy teremig húzott téged. Belökött az ajtón és rázárta azt. Kicsit megijedtél, de viccesnek találtad, hogy ennyire féltékeny.
-Szeretsz játszani T/N? Akkor játszunk. -mosolyodott el pimaszul.
Közelíteni kezdett feléd így te hátráltál. A hátad nemsokára a mögötted lévő szekrénynek ütközött. Nincs menekülés. A fagylaltot kivette a kezedből és a szekrény tetejére helyezte. Hirtelen hajolt ajkaidra amit iszonyatos vadsággal kezdett el csókolni. Mikor ráharapott alsó párnácskádra egy sóhaj hagyta el szádat, amit ő megmosolygott. Kezei sem tétlenkedtek. Egyik keze oldaladat simogatta míg másik a fenekedet markolászta. Már alig kaptál levegőt így eltoltad magadtól. De ez nem állította meg őt. Ezúttal nyakad vette célba. Harapdálta, csókolta és szívogatta a vékony bőrt, amit te csak jóleső sóhajokkal díjaztál. A pólód ami rajtad volt letépte rólad.
-Hé Felix. -szóltál rá de ajkait a tiédnek nyomta ezzel elcsendesítve téged. Keze felsiklott hátadra és kicsatolta melltartódat. Elválva puha ajkaidtól ment lejjebb melleidre. Először apró puszikat hintett rá, majd ott is megszívta párszor a bőröd. A fagyi után nyúlt ami már teljesen megolvadt. -Kicsit hűtsük le a tested baby. -suttogta mély hangján a füledbe. Belekanalazott az édességbe és melledre folyatott belőle. Majd elkezdte lenyaldosni rólad. A kellemes érzéstől felnyögtél.Lassan a nadrág is lekerült rólad, a tested már csak a vörös csipkés bugyid takarta. Leültetett a kanapéra és a maradék fagylaltot a combodra folyatta. Miután mindet lenyalta rólad elért a nőiességedhez. Bugyin keresztül egy csókot nyomott rá. Levette rólad a zavaró anyagot és egy ujját azonnal beléd is nyomta. Hangos nyögés szakadt ki belőled a kellemes érzés miatt. Hamar csatlakozott hozzá második majd harmadig ujja is. Nyögéseid egyre hangosabbak lettek ezzel jelezve Felixnek, hogy hamarosan a csúcsra jutsz. Mielőtt ez megtörtént volna leállt ujjai mozgásával.
-Ne.. Felix.. -nyögted elhaló hangon.
-Most én játszok baby. Bírd ki szépen.
Kihúzta ujjait és felkúszott hozzád egy csókra. Azután hamar lekapta magáról az összes ruháját. Elfeküdt a kanapén és megparancsolta, hogy te is kényeztesd őt, úgy hogy közbe ő is téged. Farkát kezdted el először csak a kezeddel kényeztetni, majd hamar felváltottad kezed ajkaidra. Apró csókokat leheltél rá, majd egyre mélyebbre vetted és ütemesen mozgattad rajta fejed. Felix sem csak élvezkedett, hanem ő is újra beléd vezette ujjait. Többször is nem hagyott téged elélvezni. Egymást kényeztettétek egészen addig míg már háromszor el nem jutottatok a csúcsra egymás nyelve és keze által.
A büntetés itt nem ért véget, amint haza értetek folytatódott egy egész éjszakán keresztül. Innentől kezdve megtanultad, hogy nem jó játszadozni Felixel.. Vagy talán mégis?
Sziasztok, hogy tetszett ez a rész? Esetleg van akivel szívesen olvasnátok a következő részt?
YOU ARE READING
Stray kids x reader
FanfictionStray kids tag és te. Előfordulhatnak 16+ 18+ jelenetek. A könyvet ketten írjuk. Kérésre is írunk részeket. (tag akivel szeretnéd és a téma pl. Chan+randi vagy Felix első alkalom 18+)