A tagok amikor felkeltenek
Jisung
Haza érve egy fárasztó nap után dőlsz le az ágyra. Hirtelen a telefonod rezgésére kapod fel tekintetedet. Egy üzeneted érkezett Jisungtól.
-Hy picim, lenne kedved moziba menni? Most be tudnánk pótolni a múltkorit.
-egy kicsit elgondolkodtál a helyes válaszon, mivel nagyon fáradt vagy, de már egy teljes hónapja nem láttad párodat.-Persze, majd találkozunk a mozi előtt. - válaszolsz neki.
-Rendben, addig is szia és szeretlek!
-Szia, én is szeretlek! - lerakva a készüléket rohantál a fürdőszobába és egy gyors fürdést vettél. A már kigondolt outfitedbe öltöztél és siettél a megbeszélt helyszínre. Szét nézve először nem láttad Hant, de aztán egy fekete maszk alá bújt, fekete pulcsis, fekete feszülős nadrágba öltözött fiút láttál meg a távolban. Már messziről felismerted szerelmedet, így közelebb lépve hozzá magabiztosan ölelted át a testét amit ő is viszonzott. A megbeszélt filmre beültetek egy nagy popcornos zacskóval és két nagy üdítővel. A film elkezdésével neki is láttatok elfogyasztásukkal. Fél óra eltelt már a filmből amikor kezdted érezni szemeid csukódásait. Pár perc múlva már fejedet se tudtad rendesen megtartani, így Jisung vállára dőlve aludtál el, amíg ő továbbra is előre nézett a vászon felé. A film végén a világítást felkapcsolva jelezték az embereknek, hogy hagyják el a helyszínt. Jisung feléd fordulva látta alvó arcodat a vállán. Kezed az ülés kéztámláján helyezted el mikor egy kellemes csiklandós érzést éreztél. Szemedet kinyitva láttad meg, hogy a mókus arcú tenyered közepét simogatta.
-Látom már felkeltél. - szólalt meg.-Ahhh...lemaradtam a filmről. - mondod csalódottan.
-Jól aludtál ? - kérdi.
-Veled álmodtam.
-Akkor biztos nagyon jól. - nevette el magát.
Felix
Egy hosszú és fárasztó nap után haza érve Felixet találod nappalidban játszani. Oda sétálva nyomsz egy puszit szájára, majd ledobva ruháidat mész fürödni. Este fele van már, így egyik kedvenc pizsamádba bújsz, majd vissza a nappaliban szeplős párod ölébe rakod fejedet és elmeséled mi történt veled ebben a pár napban amíg nem voltatok együtt. Meghallgatva mondandód ő is beszélt munkájáról és a többiekről. A fiú nagyon is bele élte magát a mesélésbe így nem vette észre, hogy idő közben te elaludtál. A játékot befejezve kérdi tőled, hogy nem e mentek aludni. Választ nem adva neki folytattad tovább az alvást. Felix rád pillantva látja meg okát annak, hogy miért nem beszélsz hozzá. Kezét válladra tette és egy puszit nyomott a homlokodra. Később a válladról az oldalad felé vezette kézfejét miközben füledhez hajolva mély hangjával belesuttog.
-Kelj fel szerelmem! - a hideg is ki rázott, ahogy hangja végig cseng egész testedben.-Sajnálom elaludtam. - mondod.
-Szeretnéd folytatni a hálószobában? Esetleg mást? - kacsint rád egy perverz mosollyal.
Seungmin
Pároddal Seungminnal tervezetek egy hétvégi kiruccanást a tenger mellett. A szobát lefoglalva már csak azt a pár napot kell kivárni, amíg addig még van. De mint minden ez is hamar eljött. A hétvégi reggel probléma mentesen indult. Hamar feltudtál kelni, elkészülődni és utoljára megnézni a csomagokat, hogy mindent elraktál e. Seungmin egy üzenetet küldött, hogy kint vár rád az autóban, így hát nem megváratva őt kimentél. Az járműbe szállva el is indultatok. Kb. 1 órás út után oda is értetek a szálláshoz, ahol ki is csomagoltatok és a fürdő ruhára felvett nyári ruhában haladtatok tovább a tenger partra. A fiú kiterítette a plédet és rá a törülközőket, miközben te pillanatok alatt megszabadultál az előbb felvett textiltől, majd a vízbe rohantál. Kis idő elteltével párod is csatlakozott hozzád. Egész nap áztattátok testeteket, így kellemes érzés volt amikor a plédre kifeküdve pihentél el a nap sugarai melegítése által. Miközben te pár perc múlva be is aludtál, Seungmin addig meguzsonnázott. Befejezve az étkezést vette észre, hogy halk szuszogásokkal alszol mellette. Gyakran szoktátok ugratni a másikat, ez most se volt kivétel. Ugyanis a fiúnak eszébe jutott valami, hogyan is ébreszthetne fel. Kezét a vízbe rakva hűtötte le, majd csupasz hasadhoz nyomta. A hidegtől és a hirtelen érintésétől azonnal felébredtél. Felé fordultál és mérgesen hozzá szóltál.
-Seungmin!! Ezt még vissza kapod!
-Alig várom.! - nevette el magát.
Jeongin
Első órán matek témazáró dolgozat, második órán történelem dolgozat, harmadik órán testnevelés, de nem olyan, ahol csak játszotok és egy helyben álltok, hanem komoly fizikai bemelegítést, majd medicin labdával gyakorlatok elvégzése. Nem csoda, hogy a nyolcadik órára már hulla fáradt lettél. Az egész napban talán ez volt a legjobb 45 perc, hiszen osztályfőnöki óra volt az utolsó órád, amire gyakran meg sem jelenik a tanár viszont elmenni se lehet mivel a portás elég szigorú és nem enged ki. Az osztályfőnök hiányában mindenki azt csinált a teremben amit akart. Valaki a telefont nyomkodta, valakik egy asztalhoz ülve kezdtek el kártyával játszani. Te valahogy egész máshogy töltötted a maradék időt. A leghátsó padsorban ültél fejedet a fa lapra helyezve aludtál el. Padtársad, aki egyben párod is Jeongin melléd ülve vette észre, hogy nem nagyon vagy elérhető állapotban. Fejét ő is ugyancsak a padra rakta és tekintetét arcodra szegezte. Egy enyhe mosolyra húzódott szája széle szerelme alvó arcától. Az óra végét a csengő hangja jelzi, amire mindenki azonnal összepakolt és haza indult. Mindenki kivéve téged akit nem érdekelve aludtál tovább és Jeongint aki felébresztéseden gondolkozik. Mivel már csak ketten voltatok az osztályban, így magabiztosan érintett meg. Kezét combodra rakta és finom mozdulatokkal elkezdte simogatni azt. Közelebb hajolva pedig egy nyálas puszit nyomott nyakadra, amire azonnal fel is ébredtél. A fiút látva elmosolyodtál, amit ő is viszonzott.
-Menjünk haza! - mondta, majd kezedet megfogva kísért haza.
YOU ARE READING
Stray kids x reader
FanfictionStray kids tag és te. Előfordulhatnak 16+ 18+ jelenetek. A könyvet ketten írjuk. Kérésre is írunk részeket. (tag akivel szeretnéd és a téma pl. Chan+randi vagy Felix első alkalom 18+)