Seungmin🔞

1.4K 43 1
                                    

-Seungmin, ma a szüleimnél töltjük az elkövetkező 3 napot. Kérlek fogd vissza magad.- oktattad ki párod, aki mostanába minden éjszaka-de van, hogy nappal is- teljesen kifáraszt.

-Miért Jagi? Ott is van külön szobád. Bármikor csinálhatjuk.-húzott huncut mosolyt ajkaira és mögéd lépve átkarolt és a nyakadba csókolt.

-Ne csináld most. Pakolnom kell. Má délre oda kell érnünk. Tudod, hogy milyen szigorú az anyám. -durcásan elhúzódott tőled és ő is elkezdte pakolni a cuccait.
Nem nagyon szólt hozzád a pakolászás alatt. -Ilyen hisztis pasit.- gondoltad magadba. Oda sétáltál hozzá magad felé fordítottad és egy gyors csókba részesítetted. -Megígérem ha haza jövünk azt csináljuk amit szeretnél.

-Bármit? -kérdezett vissza.

-Igen bármit. Csak ne duzzogj. Na indulás.

El is indultatok a szüleid háza felé. Úgy 2 órára lakhattak tőletek. Leparkoltál a ház elé és becsengettetek. Anyukád nagy örömmel üdvözölt titeket.
Eleinte nem nagyon örült, hogy Seungminnal jársz és egy ideig nem is engedte, hogy egy szobába aludjatok ha éppen átjött. De már legalább ebbe belenyugodott. Viszont az, hogy ti egy kis hancurozást végezzetek a házba vagy esetleg egy ártatlan csók elcsattanjon mikor ő is ott van, hát igen. Elég szigorú szülő. Apukád a nappaliba ülve nézte a TV-t. Oda rohantál és nagy öleléssel köszöntötted amit ő is ugyan úgy viszonzott. Seungminnal kezett fogott és el is kezdtek beszélgetni. Miközbe jót pletykálnak a férfiak segítesz anyukádnak az ebédet felszolgálni és megteríteni az asztalt.

-Apu, Seungmin gyertek! -kiabáltál nekik. Mint valami nagyra nőtt kiskutyák rohantak is és helyet is foglaltak.
Evés után már csak egy kis kávézással töltöttétek a közös időt. Nagyon jókat beszéltek, miközbe Seungmin ártatlan mosollyal a combodhoz ér. Próbálod lesöpörni a kezét onnan de csak bele markor, mire nagyot ugrassz.

-Minden rendben van T/N? -kérdezi anyukád.

-Persze semmi baj. Csak felpörgetett ez a kis kávé. -szemed sarkából látod ahogy apukád es Seungmin össze pillant és halkan nevetnek. -kis szemét-gondoltad.
A beszélgetés alatt párod végig ott tartotta a kezét, de nem csinált semmi mást.

Az este hamar eljött. A szüleid már rég lefeküdtek aludni, mikor te végre a zuhany alá állhattál. A meleg víz égette a bőröd, de mégis kellemes volt. Gondolataidba elvesztél és még csak azt sem vetted észre, hogy Seungmin beosont a fürdőbe. Mikor elhúzta a zuhany függönyt ijedten hátra ugrottál és megcsúsztál. Mielőtt bármi baj történhetett volna elkapott és a falnak támasztott téged. Keze a derekadba kapaszkodott. El sem akart engedni.

-Baby jól vagy? Nem akartalak megijeszteni.

-Persze, semmi baj. De miért is jöttél utánam? Mondtam, hogy sietek és jöhetsz te is zuhanyozni. -akartad volna eltolni, de ahogy kezed mellkasához ért érezted a heves szív dobogását. Tudtad miért ver ennyire. Seungmin szereti a lebukástól való félelmet, így sokszor kezd bele az előjátékba, de soha nem megy tovább.

-Tudod jól miért vagyok itt. Annyira akarlak. Nem tudom vissza fogni magam. Tudom megkértél arra, hogy ne. Tudom, hogy mennyire szigorú az anyukád. De egyszerűen megveszek érted. A tökéletes tested az arcod és a kellemes illatod.-hajolt a nyakadhoz- egyszerűen lehetetlen, hogy ne kívánjalak minden egyes percben. -csókolt bele nyakadba, mire apró sóhaj hagyta el ajkaid.

-Szeretlek Seungmin.

-Én is szeretlek Jagi.

Ajkaidra tapadt és olyan csókba részesített, hogy bele szédültél. Keze felsiklott oldaladról melleidre és azt kényeztette. Sóhajaid és nyögéseid halkak voltak de Seungmin így is nagyon élvezte. Csókolt és érintett minden apró bőrfelületet testeden. Csak szívta magadba a látványt amit az élvezet nyújtott. Hamar nőiességedhez ért és kicsit sem finomkodva egyből két ujja került beled. Hangosabb nyögés hagyta el szádat és, hogy ezt megakadályozd bele is haraptál ajkaidba. Kezed Seungmin férfiasságára csúsztattad és mozgatni kezdted. Halk morgások, sóhajok hagyták el neki is ajkait. Ölbe kapott és egyből beléd is csusszant. Hangos sikítás hagyta el szád, hiszen Seungmin egy új pózba és jó méllyen foglalt benned helyet.

-Shh kincsem. Meghallanak. -suttogta ajkaidra majd hátad a falnak nyomva kezdett bele a mozgásba. Egyre hangosabbak és hangosabbak lettetek. Seungmin kénytelen volt kezét az ajkaidra nyomni ezzel elrejtve kikívánkozó nyögéseid, sikolyaid. A fürdőszobát nyögések, bőrötök csattanása és a víz hangja töltötte be. Párod hátába karmolva ért el a beteljesülés és nem sokára őt is. Kihúzodva belőled segített megmosakodni és mennyasszony pózba a szobátokba vitt.

-Még jó,hogy a szobából nyílik a fürdő. Nem kellett átmenni az egész folyosón.

-Igen. Még mázli. Tudod Seungmin egész jó volt. Értem már miért izgat téged a lebukás lehetősége.

-Oh szóval ezentúl több ilyen is lehet?

-Azért ne éld bele ennyire magad.

Melléd mászott és kiskifli nagykifli pózba nyomott el bennetek az álom.

Stray kids x readerWhere stories live. Discover now