Minho🔞

2.7K 70 10
                                    

Macskafülek

Munkából haza érve ledobáltad cuccaidat, majd egyből a konyha felé vetted az irányt. A konyha asztalon egy kis ajándék szatyor állt. Bele kukkantottál ugyanis nem te hagytad itt. Belenéztél és egy kis cetlit vettél először észre.

„Szia baby. Nézegesd csak meg mit vettem neked a mai estéhez. 8-ra otthon vagyok édes. Aztán dögös legyél és a holnapi programjaidat is mond le. Nem hiszem, hogy lábra fogsz tudni állni."

Miközben olvastad a levelet mindenféle jelenetek átfutottak az agyadon. Minho a hétköznapi életbe nagyon kedves és aranyos veled. Az első alkalmadnál is nagyon óvatos volt, de azóta megmutatta többször is mire képes az ágyban. Egy igazi vadmacska. Ha ő azt mondja másnap nem állsz lábra, akkor az biztosan úgy is lesz.

Tovább nézted a szatyor tartalmát. Volt benne egy doboz óvszer, bolyhos bilincs, egy bőr szoknya -ez nagyon feszülni fog- gondoltad magadba. Majd a legalján egy aranyos cicafül fogadott. -Minho hát te nem vagy normális- suttogtad magad elé, de azért tetszett neked is a dolog.

6 óra felé járt az idő így a dolgokat megfogva a szobába vetted az irány. Lepakoltad a cuccokat az ágyra, majd a szobából nyíló fürdőszoba volt a következő úticélod. Lezuhanyoztál, hajat mostál, méghozzá azzal a samponnal amelyiket Minho annyira szeret. Megszárítottad a hajad majd egy bugyiba és egy melltartóba mentél vissza a szobába. Már 8 óra lesz a készülődés elég sokáig tartott. Szaladtál az ágyhoz, hogy gyorsan feltudd kapni magadra a cuccokat. Hát de, mint lent is mondtad a szoknya nagyon szűk volt alig bírtad magadra húzni, így hát inkább hagytad is és levetted. Épp a cica füleket vetted fel mikor Minho belépett a szobába.

-Hm.. elég jó látvány kiscicám. -kaptad oda fejedet. Egy melltartóba és bugyiba álltál előtte. Belepirultál és takargatni kezdted magad, holott már nem egyszer láttátok egymást meztelenül.

-Hé, baby ne takargasd magad. Gyönyörű vagy, -jött közelebb és egyből ajkaidra tapadt.

Párnácskáit lassan mozgatta a tiéden. Alsó ajkaidat megnyalva kért bejutást szádba, amit te azonnal meg is adtál neki. Hosszas nyelvcsatátokat a levegőhiány miatt szakítottátok félbe.

Az ágyra lökött és feléd mászott. Újra csókot lehelt ajkaidra, de ez rövidebb volt ,mint az előző. Ajkaid után nyakadra tért át néha-néha megszívva a bőrt, amit te jóleső nyögésekkel díjaztál.

-Hm, már nagyon vártam ezt. -morogta. -Azok a macska fülek is nagyon jól állnak rajtad édes. Ez a csipkés fekete bugyi és melltartó sem rossz, de mi lenne ha most levennénk őket?

Válaszolni sem volt időd már le is kapta rólad a melltartót. Testedet már csak egy bugyi fedte. Nem tetszett neked, hogy Minhon még mindig rajta van az összes ruhája így kezedet azonnal ingére vezetted és elkezdted azt kigombolni.

-Cicuskám. Ma te csak élvezd. -megfogta kezed majd eltolt magától. Fogta a bilincset és kezedre rakta azokat.

Kezeidet fejed fölé emelte és ellenkezést nem tűrő hangon megmondta, hogy ne emeld el a kezed. Tested csókokkal kezdte el belepni. Minél lejjebb haladt annál hangosabb sóhajok hagyták el szád, melyre Minho mindig egy apró mosolyra húzta száját. Alhasadhoz érve szívogatni kezdte a bőrt, közbe egyik keze oldalad, másik keze combod belső részét simogatta. Végül keze feljebb csusszant és bugyin keresztül kezdte kényeztetni nőiességed. Jóleső nyögés hagyta el szádat.

Minhonak nem kellett több először levette magáról ingét, majd nadrágját, de az alsóját még magán hagyta. Lehúzta rólad is az utolsó ruhadarabot, majd újra kezével kezdett kényeztetni, de ezt hamar felváltotta nyelve. A hirtelen érzésre oda kaptad kezed és hajába túrva élvezkedtél. Végül elvált tőled és ujjait nyomta beléd. Elég türelmetlen volt ugyanis egyszerre kettő ujját nyomta beléd. Felnyögtél a feszítő érzésre de ezt hamar felváltotta az élvezet. Lassan csatlakoztatta harmadik ujját is, amit most gyorsabban megszoktál. Vágytól elködösült tekintettel néztél Minhora aki értve a célzásból először mosolygot egyet, majd kihúzta belőled ujjait. Levette alsóját és bejáratodhoz igazította magát. Felhajolt hozzád egy csókra és hirtelen tolta tövig magát benned. A csókot megszakítva vetetted hátra fejedet és egy nagy nyögést engedtél ki ajkaidon. Minho először lassú majd egyre gyorsabb tempóba kezdett el mozogni benned. Felváltva nyögtetek. Már az élvezet szélén voltál, mikor ezt Minho észrevette lassú de erős lökésekkel a mennybe juttatott téged. Ő még mindig mozgott, de neki sem kellett sok, az élvezet ingerétől rászorítottál és ő is elment az érzéstől. Lihegve húzódott ki belőled. Kezeidről leszedte a bilincset, majd megszólalt.

Stray kids x readerWhere stories live. Discover now