Sziasztok! Most egy rövidke kis sorozatnak álltunk neki, amibe mint a címből is lehet következtetni Hyunjin, Han és reader lesz a főszereplő. A vége fele egy titokzatos emberke is beszáll a fiúk mellé. Vajon ebből barátság születik? Vagy annyi se?
Kézfogások és véletlenek
Találkozás a könyvekkel vagy veletek?
Az iskoládhoz közeli könyvtárba tartottál, hisz egy elég nehéz feladatot adott a történelem tanár, aki ráadásul neheztel is rád, így még nagyobb bele adással kezdtél neki a kutatásnak. A könyvtárba lépve meglepetten néztél körbe, hisz alig voltak. Bár a könyvtárak nem igazán népszerűek olyan szempontból, hogy sok ember megforduljon bennük. De jobban belegondolva nem is volt annyira rossz, szép csendes hely volt, ahol rendesen hozzá tudtál látni a munkádnak. Az adott könyveket levetted a szekrényről majd egy asztalhoz ültél. Egy ideje már csináltad a feladatod így a szemed égni, a vállad fájni, a lábad pedig zsibbadni kezdett. Egy pillanatra felnéztél ezzel pihentetni szemedet és akkor szembe találtad magad egy mókus arcú és egy herceg kinézetű fiúval, akik ugyan csak bele voltak merülve a kezükben lévő könyvekbe.
-Whá milyen helyesek. -mondtad magadban. Majd félre néztél, hisz még se nézheted őket ilyen feltűnően. Az elolvasott könyvekre már nem volt szükséged, ezért a helyükre vitted. Amikor a szekrény elejéhez értél éppen raktad vissza a könyveket, de a másik oldalt valaki véletlen meglökte azt így a rajta lévő maradék könyv rád zuhant volna, viszont abban a pillanatban valaki megragadta a kezed félre húzva téged. A könyvek melletted zuhantak le, ha nem húznak félre akkor el is talált volna. Megfordultál és az előbbi mókus arcú fiút láttad, aki a kezedet fogta majd fel sóhajtott.
-Ahh még szerencse, hogy időben elhúztalak, különben rád esett volna.
-Köszönöm... -mondtad szerényen.
-Nincs mit öhm....
-Oh T/N vagyok -nyújtottad a másik kezed hisz a másikat még mindig fogta.
-Örülök T/N, Han Jisung vagyok. -majd ő is a szabad kezét nyújtotta, ezzel keresztbe állt a kezetek. A látvány miatt mindketten felnevettetek. Miközben jó ízűen nevettetek egy magas fiú lépett melléd. Az előbbi herceg kinézetű srác volt az. Először rád nézett majd Han-ra.
-Mit csinálsz Jisung?
-Ohm semmit... -majd elengedte mindkét kezed.
-Menjünk. Már vár ránk a kocsi kint.
-Rendben. -elindultak a kijárat felé, de Han még egyszer visszanézett és intett egyet majd követte a magas herceget.
-Azta T/N, mekkora mázlid van, hogy két ilyen jóképű srácot láttál. Remélem még látom őket. -összepakoltad a maradék cuccodat, majd haza indultál.
(Hogy lehetnek ilyen aranyosak??)
KAMU SEDANG MEMBACA
Stray kids x reader
Fiksi PenggemarStray kids tag és te. Előfordulhatnak 16+ 18+ jelenetek. A könyvet ketten írjuk. Kérésre is írunk részeket. (tag akivel szeretnéd és a téma pl. Chan+randi vagy Felix első alkalom 18+)