Herkese merhaba...
Bu hikayede Ankanın yaşadığı olayları nasıl yorumladığını göreceğiz, kimi zaman Anka ile kahkahalarla gülücez kimi zaman da sorunlarla nasıl başa çıkacağını hep birlikte bakıcaz. Umarım sizi sıkmam ilk kitabımı yazıyorum ve nasıl Bi yol izleyeceğim sizin yorumlarınıza ve önerilerinize bağlı. Umarım severek okursunuz..(Media Anka)
Anka insanlara karşı farklı davrandığı için kimi zaman dışlandı, kimi zaman da alay konusu oldu. Yaşadığı küçük olaylardan nasıl ders çıkaracağını öğrendi kendini terbiye etti ve en çok da sustu. İnsanlar sürekli bişeyler söylediği için onları dinleyip cevap vermemeyi öğrendi. Anka susunca onları dinlemediğini düşünüp susuyorlar ve bu anka'yı bir nebze de olsa mutlu ediyor. Kendini bişey sanan, aslında hiç bir vasfı olmayan insanlara cevap verme düşüncesi anka'yı yoruyor.
Anka Lavin Aktaş
Mavi gözlü, kumral saçlı , 170 boyunda zayıf bir kız. Antalya da ailesiyle birlikte yaşıyor. Ailenin ikinci çocuğu 17 yaşında, Anadolu lisesinde 11.sınıf ta okuyor. Boş zamanlarında kütüphane de araştırma yapmayı sever. Bişeyler öğrenmek Anka'ya inanılmaz bir haz verir. İşin açığı başarılı bir öğrenci normal öğrenciler gibi sabah okula nalet ede ede değil mutlu olmaya çalışarak gider çünkü hedeflerine bir adım daha yaklaşıyormuş gibi gelir.
Piyano ve gitarı çok iyi çalar. Sesi güzeldir, ilgi çekmeyi sevmez. Resim yapmakta oldukça başarılı.
Sevim Aktaş
Anka'nın üvey annesi. Ankaya sevmiyor onun Birtane kızı var o da Ankanın üvey ablası nida. Kocası hasan beyi bir çok erkekle aldatıyor ve bunu Anka biliyordu, Anka hasan beye bişey söyliycek diye en yakın zamanda anka'yı başka bir yere göndericek.
Hasan Aktaş
Hasan bey Anka ya değer vermez. Nida yı Anka ya göre daha çok sever ve daha iyi davranır, soğuk ve sert bir kişiliği vardır. İşkolik biridir. Karısı ve çocukları ile ilgilenmez sadece para istedikleri zaman muhatap olur, monoton Bi hayatı vardır.
Nida Aktaş
Anka yı sever ama belli etmez. Annesiyle çok iyi anlaşır. Sinopta üniversite okuyor sadece tatil için antalyaya gelir. Nida'da ankanın üvey olduğunu biliyor. Ankanın zeki ve çoğu konuda yetenekli olduğunu bildiği için onu kıskanıyor. Anka ile aralarında 3 yaş var.
Asaf mete
Asaf ankanın teyzesinin oğlu. Ankayla çocukluktan beri arkadaşlar ve çok iyi anlaşırlar. Ankayla aynı yaştalar ama Anka ya çoğu zaman abilik yapar.
Babasını 12 yaşındayken trafik kazasında kaybetti ve bu olaydan sonra en büyük destekçisi Anka oldu onun sayesinde toparlandı. Birtane kardeşi var adı ozan.
Annesi sevinç hanımla arkadaşı gibi iyi bir ilişkileri var. İstanbulda yaşarlar.
Sevinç mete
Kendisi tasarımcı ünlü bir markanın kurucusu. 2 çocuğu var. Eşini bir trafik kazasında kaybetti. Kendisine ait bir butiği var ve genellikle orada çalışır. Ankanın üvey çocuk olduğunu bilmiyor ama Anka ile arkadaş gibiler çok iyi anlaşırlar anka'yı sever. Senede 2 defa ablası sevimin yanına tatil için giderler. İstanbulda yaşıyorlar.
Ozan mete
Asafın kardeşi, babası çok küçükken öldüğü için hatırlamıyor.
Ankayı çok sever ve abisinden onu kıskanır. Anka da onu çok sever ve çok iyi anlaşırlar.
7 yaşında, zeki ve sevimli bir çocuk.
Anka'nın gerçek ailesi
Araf dolunay (Ankanın ikizi)
Araf tanımadığı insanlara karşı genellikle soğuktur.
İkizi anka kayıp olduğu için çok üzülüyor ve içten içe onu çok merak ediyor. Mavi gözlü kumral saçtı yakışıklı bir genç 17 yaşında kendi kolejlerin de okuyor.
Piyano ve elektro gitar çalmayı sever sesi güzeldir. Kızlarla çok takılmaz ve kızlar ilgisini çekmez. Zeki ama belli etmez, ders çalışmayı sevmez daha çok haylazlık peşinde. Okulda gurupları var ve sadece onlarla takılır insanlarla muhatap olmayı pek sevmez arkadaş ortamında eğlenceli, sevmediği kişilerin yanında buz kütlesidir.
İstanbul da ailesiyle birlikte yaşıyor.
Çağan dolunay
Mavi gözlü siyah saçlıdır. Kendi liselerinde 9. Sınıfa yeni başlıycak. Ablasını bulmayı çok istiyor. Sevimli bir yapısı var evin neşesi. İstanbulda ailesiyle birlikte yaşıyor.
Anıl-akın dolunay
22 yaşındalar tek yumurta İkizleri, dışarıda soğuk ve sert evde ailelerine karşı soğuk değillerdir.İkisinde şirkette çalışıyor, anka'yı çok seviyorlar ve onu bulacakları günü iple çekiyorlar.
Emir dolunay
En büyük abi 26 yaşında şuan Fransa'daki şirketin başında. Ankanın yaşadığını bilmiyor. Soğu ve sert biri otoriter Bi yapısı var annesini kırmayı üzmeyi sevmez 7 yıldır Türkiye ye gelmez.
Deniz dolunay
Ankanın gerçek annesi. Sevimli ve bir o kadarda otoriter bir kadındır. Çok güzel bir kadındır. En büyük oğlu emiri ve biricik kızını anka'yı çok özlüyor.
Kendisi tasarımcı aynı zamanda çok iyi bir anne ve eş.
Mehmet dolunay
Kızı anka'yı öldü olarak biliyorlardı fakat eski düşmanı tarafından kaçırılıp başka bir aileye verildiğini 4 ay önce öğrendi o günden beri biricik kızını arıyor. Ailesine karşı sevecen ve yumuşak bir yapısı var.
Dışarı karşı soğuk ve otoriter. Yurt içi ve yurt dışında şirketleri var. Oğlu emirin Türkiyeye dönmesini istiyor. Eşini ilk günkü gibi çok seviyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI GERÇEKLER (tamamlandı)
Teen Fictiontamamen kendi kurgum olan bu kitabı severek okumanız dileğiyle... acı, huzur ,zorluklar ve güçlü bir genç kız herkes bir gün yaşattığını misliyle yaşar...