Bölüm 11

2.3K 102 11
                                    

1 AY SONRA

"Nereden biliyorsun hayatının altının üstünden daha iyi olmadığını" demiş ŞEMSİ TEBRİZİ
Benim için bu geçerli değil altı da üstü kadar kötüydü, bu hayata bir ben mi sığamadım?  Hayat mı kötü insanlar mı bilmem ama benim artık dayana bilecek gücüm kalmadı...

(KAÇIRILDIKTAN SONRA) 

 O pis gülüşlü adamın burnunu kırdıktan sonra adamları onu kaldırıp çıkarttılar. Sonra beni 2 gün aç ,susuz  bıraktılar. Odaya bağladıkları hoparlörlerden sürekli çığlık sesleri dinledim, beni o sandalyeden kaldırıp zincirlerle  kollarımdan tavana bağladılar. 3 saat aralarla yüzü maskeli bir adam gelip  2 gün boyunca kemerle sırtıma vuruyordu, odaya daha önceden yerleştirilen kameralarla sürekli beni izliyordu tıpkı üvey ailemin evindeki gibi, ben bunlara alışık olduğum için çok tepki vermedim çünkü zaten o evde de beni izliyorlardı o evde de bana bir şey yaptıklarında kendi çığlıklarımı kendim dinleyip kendim susardım. Oradaki 3. günümde burnu sarılı bir şekilde o adam girdi  odaya ve bir video izletti.  o video kadar benim canımı hiç bir şey yakmamıştı ve belki de asla  yakamayacaktı .

o video da önce boş bir uçurum gözüktü sonra kamera kadrajına asaf girdi. Gözlerinin altında mor halkalar ,dağılmış haldeydi. Kadraja arkasını dönüp uçuruma karşı konuştu dedi ki  ''Neredesin  be güzelim, burada da yoksun neler oluyor iyi misin bilemiyorum. Ve seni çok merak ediyorum gel artık neredeysen, belki senden sakladığım şey için bana kızacaksın ama senin iyiliğin için sakladım. ailen yani seni çok seviyorlar seni mutlu ederler, senin ihtiyacın olan aile sevgisini verirler. emir abi, anıl ve akın abi seni belki çok kıskanır ama seni bu hayattaki bazı kötülüklerden korurlar. Araf  ikizin sana hem kardeş hem arkadaş olur, çağan tatlı çocuk sevdin onu, biliyorum seni güldürüyor , onları öğrenince sev olur mu onlar sana zarar vermez. müzik dinlemeyi severim bilirsin gel hadi birlikte taksime gidip hem çalalım hem söyleyelim. önce Pera ile başlayalım ama söylediklerimizin arasında mutlaka bir Ahmet Kaya şarkısı, belki kahraman denizden bir kaç şarkı sen sena şener in şarkılarını da seversin bilirim ondan da bir şeyler söyleyelim olur mu?

***

Asaf o video da Anka'nın ailesinin kim olduğunu söylemişti. Anka önce şaşırdı çünkü teyzesine sorduğunda hala araştırıyorlar demişti. Anka Asaf'ın söylediklerini hazmedemeden Asaf'ın arkasından Anka'nın üvey babası( Hasan Aktaş) kadraja girdi. Asaf sırtı uçuruma gelecek şekilde Hasan beye döndü .Hasan önce Anka'ya yaptıkları yüzünden pişman olduğundan bahsetti sonra hiç bir sebep yokken asafa bağırmaya başladı. 

Anka hem asaf a bir şey olacak diye korkuyor hem de video nun üzerinde oynanmış mı  yoksa orijinal mi diye kontrol ediyordu.

Hasan önce asaf ın üzerine yürümeye başladı. Sonra onu uçurumdan aşağı itti.  Anka önce hiç bir tepki veremedi. karşısında onu izleyen adama döndü yüzüne baktı

ANKA ''bu videonun gerçek olmadığını söyle?''

FIRAT'' üzgünüm küçük ama gerçek hatta'' dedi bir başka video açtı. 

video  mezarlıkta çekilmişti

 Anka'nın üvey teyzesi sevinç hanım ''oğlum'' diye feryat ediyor, dualar okunuyordu. Anka bu videoyu da gördükten sonra kendini kaybetmişti. hem ağlıyor hem bileklerinin bağlı olduğu zincirleri çekiştiriyordu.
ASAF ÖLMEDİ O BENİ YANLIZ BIRAKMAZ! diye avazı çıktığı kadar bağırıyordu. Fırat ise keyifle bu güçlü kızın yıkılışını izliyordu. Anka ölmüştü tek düşündüğü asaf'ın ölmemiş olmasıydı bu adama inanmak istemiyordu yalandır diyordu ama video gerçek gibiydi. Fırat karşısında feryat eden kıza bakıp onun bu halinden  zevk alıyordu. Anka'nın bu feryatlarını duyan, Fırat'ın yanındaki adamların bile gözleri dolmuştu.

O sırada mekana giriş yapan Emir kardeşinin bu bağırmalarını duymuş ve Fırat'a karşı daha çok öfkelenmişti. Emir bu 3 gün içerisinde Fırat'ın yurt içindeki ve yurt dışındaki tüm mekanlarını patlattırmış ama kardeşini bulamamıştı. Fırat'ın adamlarından biri  Anka'nın bu haline dayanamayıp Emire haber vermiş ve konum atmıştı. Emir Fırat'ı yakalamış ve kendi deposuna götürtmüştür. kardeşini kurtarmıştır ama kardeşinin o halini görünce daha gördüğü andan   asaf olmadan Anka'nın düzelemeyeceğini anlamıştır. Emir önce Anka'yı hastaneye götürüp tedavi ettirtmiş sonra da Anka'nın itiraz istemeyen bir sesle evine gitmek istemesini belirttikten sonra onu eve bırakmıştır.

Bu olaydan sonra Anka hiç olmadığı kadar soğuk ve sesiz bir kişi olmuştur. Herkes Anka ne kadar isterse Anka ile o kadar konuşuyorlardı. Sıkılınca kimseyi umursamadan çekip gidiyordu. hiç bir mimik oynatmıyordu aslında ankanın içindeki çocuk  tamamen ölmüştü ama kimse durumun bu kadar ciddi olduğunu bilmiyordu.

Asaf öldükten bir hafta sonra annesi sevinç hanım oğlu ozanı da alıp Londra'ya  yerleşmiş ve Anka ile sadece vedalaşıp kendisini üzmemesini ve onun hiç bir suçu olmadığını söylemişdi.

(ANKA DAN DEVAM)

 Asaf gideli 1 ay olmuştu. onsuz geçen koca 1 ay. hiç olmadık yerde gözlerim doluyor o geliyor aklıma bana o videoda söyledikleri , ondu düşünmeden edemiyorum .Babası ölünce  çok üzülmüştü onu ben teselli etmiştim sen üzülünce bende üzülüyorum kendine gel sen Asaf Mete'sin sen hep gülersin Ağlamak sana yakışmıyor çocuk demiştim. şimdi bu sözleri bana söyleyecek biri yok. Babasının yanında mutlumu dur?  onun cenazesine bile gidemedim o orda benim için salak bir adamla tartışırken ben onun için hiç bir şey yapamadım.

 Tıpkı o videoda dediği gibi her hafta bir gün taksimdeki çaldığımız yerde gitarı alıp vidodaki sanatçıların şarkılarını çalıyorum ,onun hep sevdiği ve hayranı olduğu gurubun şarkılarını çalıyorum. 

Şimdi o yok onunla yürüdüğüm yolları tek başıma yürüyorum. Onunla yaptığım şeylerden şimdi tekken  zevk almıyorum şarkı söylerken sadece onun için söylüyorum o seviyor diye o mutlu olsun diye. Ben mutsuz olmaya mahkumum. Artık her şey çok ağır geliyordu. hiç bir şeyden tat almamak ne demek bilirmisiniz? sizi anlayan tek kişinin sizi tek bırakması ne demek bilir misiniz? ben bunları hak edecek ne yaptım ki? canım yanıyor,çığlık atıyorum ama kimse beni duymuyor. İçten içe bitiyorum kimsenin haberi yok.

PERA'NINDA VEDA BUSESİ ŞARKISINDA SÖYLEDİĞİ GİBİ

Yorgun denizler usanmış fırtınadan
Bense bir gemi ve kaybolmuşum
Kıyıları görünmez fenerinde ışık
Ay bile gizlenmiş yıldızlar karanlık
Ne bir ses var ne bir nefes aldırıyor
Ayrılık yakın vuslat görünmüyor
Öncesi yok sonrası yok sanki hepsi hayaldi
Bana sevgisi yok yokluğu çok ağır gelirdi
Kulağımda hala sesi bir veda busesi
Bile bırakmadan gitti, gidiş o gidiş...
Küskün bu dallar kırılmış rüzgarlardan
Bense filizlenmiş açacakken solmuşum
Baharı beklerken güze boğulmuş bir çiçek
Gülümsemeler gibi o da solup gidecek
Ne bir umut ne ihtimal kar etmiyor
Ayrılık yakın vuslat görünmüyorÖncesi yok sonrası yok sanki hepsi hayaldi
Bana...

BÖLÜM SONU
SELAM, NASILSINIZ?

GÜZEL BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK.(sizce nasıl bir bölümdü)

Asaf ın bu ani ölümü hakkında ne düşünüyorsunuz?

Mediadaki şarkı sevdiğim bir şarkı bilmeyenler dinlesin bence, bölüme de uydu sanki

Umarım severek okuduğunuz bir bölüm olmuştur. Ben bu bölüm hakkında baya Bir düşündüm  umarım hoşunuza gitmiştir. Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum. Oy ve yorum atmayı unutmayın bir sonraki bölüm de  görüşmek üzere kendinize iyi bakın hoşçakalın...

ACI GERÇEKLER (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin