herkese selam
nasılsınız ?
güzel bir bölümle karşınızdayım, biraz aksiyonlu bir bölüm olacak.
!!!EMİR KARAKTERİ HAKKINDA KISA BİR BİLGİLENDİRME!!!
gençler şimdi bu emir Fransa'da yakın arkadaşı Boran'a ufak tefek yer altı(mafya) işlerinde yardım ediyordu ve zamanla gelişip ortak gibi bir şey oldular . Boran la işleri baya bir büyüttüler ve haliyle düşman ve onları çekemeyenler arttı.
yer altı işleri dediğim tecavüze veya şiddete uğrayan çocukları kurtarıp bunu yapan kişilere daha ağır cezalar verip bir daha şiddete veya tecavüz etmeye teşebbüs etmemelerini sağlıyorlar. yasa dışı işler yapan çeteleri ortaya çıkarıp devlete gizli olarak yardım ediyorlar . aslında tam da yer atlı değil gibi. neyse siz beni anladınız bence hadi hikaye ye geçelim =)
(EMİR DOLUNAY'DAN)
Bu gün Fransa'daki tüm işlerimi bitirip akşam Türkiye' ye dönecektim. Ben duygularını asla belli etmeyen Emir küçük kız kardeşimi göreceğim diye heyecanlıydım. Anıl'la sabah biraz konuştuğumuzda Anka'nın bana benzediğini söylemişti, diğer kızlara benzemediğini ve çok zeki biri olduğunu söylemişti. Onu böyle anlatması beni daha çok heyecanlandırmış ve sabırsızlandırmıştı.
Evden çıkıp şirkete gittim. Buradaki işleri en yakın arkadaşım ve ortağım olan Boran'a bırakacaktım. Boran tamamıyla buradaki işlere bakacaktı. Türkiye'dekilere de ben bakacaktım.
Son atacağım imzaları atarken boran girdi odaya:
Boran: kardeşim ne yaptın hallettin mi işleri?
Emir: bir kaç imza işi kaldı onları da halledip çıkacağım. Bir sorun mu var ? Canın sıkkın gibi?
Boran: Fırat Türkiye ye dönmüş orda sana sorun çıkaracak gibi, bir şeyler karıştırıyor. Banka hesabından yüklü miktarda para çekilmiş. Dikkat et .
Emir: anladım korumaları arttırırım.
Boran: Annenleri bir şekilde korursun baban da var onların yanında ama kız kardeşin yalnız ve korunmasız. Bu dangalak adamın ne yapacağı belli olmaz. kardeşini öğrenmiş olabilir. Bir an önce kız kardeşini alın yanınıza.
Emir'in içine kurt düştü. Kardeşi kendi evinde yalnız kalıyordu ve bu adam tehlikeli ve sinsiydi. Geçen sene Fırat'ın kardeşi Salih'i hapse attırtmıştık. Hapiste suçu öğrenilince diğer mahkûmlar tarafından şişlenerek öldürülmüştü. Salih'in suçu liseli gençleri madde bağımlısı yapıp bunu yaymaktı hatta çete falan kurdurtup bunun üzerinden para kazanıyormuş. Bizde bunu öğrenince küçük bir planla ortaya çıkmasına ve polislere yakalanmalarına yardımcı olmuştuk. Salih ölünce Fırat bu olayda kimseyi suçlayamamış, bana ve Borana kin beslemiş ve bunun intikamını alacağını açık bir dille belirtmişti.
Boran da Emirde Fırat' dan korkmuyorlardı. Onların tek korkusu Emirin ailesiydi, zaten Boran'ın tek ailesi kardeşi emirdi. Boran yetimhanede büyümüş 15 yaşında da yetimhaneden kaçmıştı ve gerçek ailesini hiç tanımamış ve aramak istememişti. Emir le de sokak da bir kavgada kesişmişti yolları o günden bu yana birçok işin üstesinden gelip birbirlerine kardeş olmuşlardı. İki kardeşin birbirlerinden gizlisi saklısı yoktu.
Emir önce babası Mehmet beyi arayıp korumaları arttırması için haber vermiş. Anka'nın da peşine güvendiği iki adamı taktırmasını istemiştir. Fakat Fırat Anka'yı çoktan kaçırmış ve depo da tahta bir sandalye ye bağlı bir şekilde uyanması bekleniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI GERÇEKLER (tamamlandı)
Teen Fictiontamamen kendi kurgum olan bu kitabı severek okumanız dileğiyle... acı, huzur ,zorluklar ve güçlü bir genç kız herkes bir gün yaşattığını misliyle yaşar...