Herkese selam nasılsınız?
Yeni bölüm geldi benim hoşuma giden içime sinen bir bölüm oldu oy ve yorumlarınız bekliyorum kendinize cici bakın 😊😋Pişmanlık; yaptığınız hatanın cezasını çekmenin en acı verici yolu. Pişmanlık; "nasıl yaparım lan?, "mal mıyım neyim" sözünü söylemenize neden olacak olaydır. Keşkelerde teselli bulmaktır... Yaşamda yapılabilecek en büyük hatalardan bi tanesidir.
(Maç tan bir hafta sonra)
Bu bir hafta içinde Anka, Arafla çok iyi anlamıştı, içindeki tamamlanmışlık hissine anlam vermese de onun yanındayken daha çok gülümsüyor ve mutlu oluyordu.
Aynı şeyler Araf için de geçerliydi bu bir hafta içinde Ankayı çok sevmiş ve güvenmişti. Hatta Anka yı ailesiyle de tanıştırmak istemişti ve bu akşam Anka, teyzesi ve kuzenleri dolunay ailesinin evine akşam yemeğine davetlilerdi...
Mehmet bey (Arafın babası) hala kızlarını arıyordu, kızının Antalya da yaşayan bir ailede olduğunu öğrenmişti ama hala kızını alan adamın kim olduğunu araştırıyordu.
Sevinç hanım(unutanlar için Anka nın teyzesi,Asaf ın annesi) ve ablası Sevim(annkanın üvey annesi) hanımın arası bozulmuştu. Sevinç hanım evine girenlerin ablası tarafından tutulan iki adamın evini o hale getirildiğini, eşyalarına zarar verdiklerini polisler tarafından öğrenmiş ama ablasından şikayetçi olmamıştır.
Ablasıyla bu konu hakkında konuşmak için aradığında bunun ablasının bir planı olduğunu, Ankanın üvey olduğunu hatta Ankanın çocukluğundan bu yana başına gelen her şeyi ablasının ağzından duymuş, ablasına ve onun ailesine inanılmaz bir nefret beslemişdi.
Sonuçta ablasının çocuğu olmasa bile Anka da bir çocuktu bunları yaşamayı hiç haketmemişti, sevinç hanım Ankanın başına gelenleri duyunca çok üzülmüştü ve Anka yı mutlu etmek için elinden gelen her şeyi yapmaya hazırdı...
Sevinç hanım;
Konuşmanın sonunda Anka yı bundan sonra Antalya ya göndermiyeceğini eğitim ve diğer ihtiyaçlarını karşılıyacağını ve gerçek ailesini bulmak için elinden geleni yapacağını belirtip birdaha asla konuşmamak üzere telefonu kapatmıştı.Sevim hanım Ankanın birdaha o eve dönmiyceğini öğrenince mutluluktan havalara uçmuştu, tabi biraz erken sevinmişti, Herkes Anka yı çook hafife almıştı:)
Anka dan devam...
Sabah gözlerimi teyzemin telefondaki birine bağırmasıyla açtım, en ufak bir ses uyanmama bir kez daha nalet edip yatakta oturur pozisyona geldim.
Ben daha ne olduğunu anlamadan teyzem odama girdi ve benim bişey dememe izin vermeden bana sımsıkı sarıldı.Anka: sabah sabah ne oluyo kardeşim ne bu şiddet bu celal
İç ses: ne sabahı kızım daha gün doğmadı baksana pencereye her yer karanlık, bizi karga bo*unu yemeden kaldırdı bu hanım teyzen, güzellik uykumu alamadım vallahi
Anka :off içses kafamı karıştırma Bi git şurdan
İç ses : kalbim çıt göz yaşım pıt Ankaaşkım çağırırsan gelmem yanlız kalırsın bak canın sıkılır, eminmisin?
Anka: eminim, çağırmam, sıkılmamda.
iç sesçim hadi git güzelik uykunu al.
Normal kızlara erkekler yürür bana iç sesim yürüyor.
Ankaaşkım ne lan tövbe estağfurullah sabah sabah nelerle uğraşıyoruz...İç sesimle olan konuşmalarımı bir kenara bırakıp teyzeme döndüm
Anka: teyze sorun ne?
Sevinç tyz: Anka kuzum sana bişey söyliycem ama sakin olacaksın tamamı bebeğim?
Bişey deme gereksinimi duymadan kafa sallamakla yetindim.
En fazla ne olmuş olabilir ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI GERÇEKLER (tamamlandı)
Teen Fictiontamamen kendi kurgum olan bu kitabı severek okumanız dileğiyle... acı, huzur ,zorluklar ve güçlü bir genç kız herkes bir gün yaşattığını misliyle yaşar...