16.Bölüm

1.6K 104 17
                                    

Emir Anka'nın yazdığı bu notu okuyunca içten içe sevinmiş ve Anka'nın küçükken yaşadığı şeyler daha çok aklını kurcalar olmuştu.
Anka'nın  üvey ailesiyle güzel şeyler yaşamadığını biliyordu, yoksa neden onların ellerinden her şeyi alsın ya da tüm irtibatı kessin ki? 

Sonuçta Anka'ya bu yaşına kadar onlar bakmıştı ama Anka onlara inanılmaz bir nefret besliyordu bu fark ediliyordu ama sebebi neydi bunu bilmiyorlardı. Anka'nın o evde yaşadığı şeyler hakkında en ufak bir fikir bile yürütemiyorlardı ama Anka gibi bir kızın boş yere birilerine nefret beslemeyeceğini biliyorlardı. 

.

.

.

Emir o gün kardeşini daha fazla tanımak ve vakit geçirmek için onun evinde kalmaya karar vermiş, birlikte güzel bir yemek yiyip sohbetler etmişlerdi. Yemekten sonra da erimin kim olduğunu merak edip, Anka'nın odasına  araştırma yapmak üzere çıktılar.

Anka'dan devam..

Abimle  erimi araştırmak için odama çıktık. Müdür odasındaki yaptığım araştırmalar sonucunda  okuldaki öğretmenden tutunda öğrencilere kadar herkes Erim ve arkadaşlarından uzak duruyor, çekiniyor ve korkuyorlar.

 Müdür bile o gün bana o kadar laf söyledi benim hiç bir şey yapmadığım öğrenilince erimi çağırayım da en azından bir uyarayım demedi. Herkes bu çetenin  yaptığı tüm hata ve yasak olan davranışları göz ardı ediyor. Hayır neyinize  güveniyorsunuz siz  bunu da anlamış değilim. Bu arkadaş gurubu 2 kız 4 erkekten oluşuyor genellikle hep birlikte takılıyor ve geziyorlar. İsimlerini  ve telefon numaralarını okulda araştırma yaparken öğrenmiştim. Sanırım bu gurubun  elebaşı Erim, araştırmaya ilk onunla başlayacağım ve eminim pek iç açıcı şeyler bulmayacağım.

Çünkü okuldaki kızlar tuvaletinde bir kız gurubu erim ve arkadaşlarını konuşurken duymuş ve ses kaydına almıştım. Ses kaydına göre erimin babası bizim müdüre her hafta büyük bir miktar para veriyor ve böylece erim ne okuldan  atılıyor ne de azar işitiyor. 

Aksine Erimin istemediği hocaları müdür işten çıkardığından bahsediliyordu. Resmen okulun çivisini çıkarmışlar ,müdür bir yandan erim ve daha ismini bilmediğim babası bir yandan  okul kendi mallarıymış gibi bir sistem oturtup diğer öğrencilere haksızlık yapıyorlar ve eğer o kızların dedikleri doğruysa kanıtlarıyla birlikte   ortaya çıkarmaktan asla çekinmeyeceğim...

Emir abim merakla odamı incelerken ben bilgisayarlarımın olduğu köşeye geçtim.

Önce okul kayıtlarına erişip Erim le ilgili tüm bilgileri kopyaladım.  Babası ile ilgili ufak bir araştırmadan sonra benim şirketim kadar olmasa  da büyük iki tane şirketleri vardı.

Öğrendiğim bilgilere göre 2017 yılının ortalarında  şirketleri iflasın eşine gelmiş ama kısa sürede toparlamışlar.

  Bir şirket önce iflasın eşiğine gelip sonra  çok çabuk topladıysa belli bir sermayeye ihtiyaç duyulur ama o dönem bu iki şirketi kurtarmak için ellerinde belli bir sermaye, gelir ya da sata bilecekleri mal varlıkları olmadığı görülüyor. Bu demek oluyor ki bir yerden yüklü miktarda para gelmiş ve kurtarmışlar şirketleri. 

 bey(erimin babası) ile ilgili TV programlarında çıkan haberlere bakma  fikri cazip geldi ne de olsa ünlülerin yayımlanmasını istemediği her şey magazin programlarında ve öğle saatlerindeki saçma televizyon programlarında olur.

Ben böyle araştırma yaparken emir abi yanıma gelip

-ne yapıyorsun bulabildin mi bir şeyler?

ACI GERÇEKLER (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin