Bölüm 21

925 49 7
                                    

SELAM..

NASILSINIZ PONÇİKELLALAR ?

Beni sorarsanız  iyi olmaya çalışıyorum. Bol ders çalışmalı çatır çutur konu bitirmeli bir dönemden geçiyorum haliyle burada da pek  aktif olamadım.

Bir kaç gün önce son attığım bölümün altına LGS sınavından çıkan bir arkadaşımız biraz isyan etmiş, sınavında matematik sorularını yetiştirememiş ve anladığım kadarıyla bu sene baya bir zorlamışlar, LGS dediğimiz sınavın ilk senesinde giren 2004'lü tayfadandım ben de  ve sizi anlaya biliyorum . Her sınavın illaki zor yerleri olacak yoksa çalışıp emek veren ile çalışmayanı ayırt edemezlerdi  ama  bazen bu sınavları  abarttıkları oluyor.  Çalışıp emek verenlerin bile yapamadığı oluyor. 

VEL HASILI KELAM :

hayatınız ne kadar kötü giderse gitsin moralinizi bozmamaya çalışın. LGS' ye giren kuzular sınavınız bitti  haliyle bir rahatlama gelmiştir size ufacık bir abla tavsiyesi, ister uyun ister uymayın bu size kalmış ama  bence güzelce bir tatil yapın rahatlayın şu sınav stresinizi üstünüzden atıp yeni seneye, liseye bomba gibi başlayın. Yaz tatiliniz de bitmeden 9. sınıfın konularına bir göz atın ayrıca lise derslerini de sıkı tutun ki üniversite sınavına geldiğinizde zorlanmayın . Hangi  liseye giderseniz gidin moral bozmayın. Her şey gelip geçici umarım hep mutlu olur ve istediğimiz liselere, üniversitelere gider ya da hayal ettiğimiz hayatları yaşarız. 

LGS VE YKS'YE GİREN TAYFA BU BÖLÜM SİZLER İÇİN :)

Sınav hakkında benim düşüncelerim böyle '' GEREKSİZ ZORLUYORLAR '' başka da bunun üzerine bir şey söylenemez herhalde   HADİ KİTABA GEÇELİM ;)


(ANKA'DAN BAŞLIYORUZ )

Sabah kahvaltısından sonra annem misafirler için hazırlıklara başlamıştı. Herkes bir telaşın içindeydi. Emir abim ve babam şirketlere geçmişlerdi, bende artık kendi şirketimin yönetimini elime aldığım için abimin işleri hafiflese de yeni bir ihaleye katıldıkları için yoğunlardı bu yüzden  Anıl ve Akın abi de onlarla gitmişlerdi.  Annem hazırlıklarla ilgileniyordu. Araf ve çağan bu sıcak günde biraz olsun serinlemek için havuza girmişlerdi ve birbirlerine su atıp eğleniyorlardı. ikisi de çocuk gibiydi bense havuzun biraz ilerisindeki hamakta onları seyredip onların bu çocuksu hallerine kahkaha atıyordum.

****

Dolunay kardeşler, az ilerde onları izleyen kişiden habersiz kahkahalarla gülüşüyorlardı. Anka haftalar sonra akşam başına geleceklerden habersiz mutluydu , onu yine ağır bir haber bekliyordu.

Dolunay erkeklerinin ise şirkette  işleri düşündükleri gibi uzun sürmemişti ve öğlene doğru eve dönmek üzere yola çıkmışlardı.

Araf ve Çağan az ileride Anka'nın onlara güldüğünü görünce sessizce birbirlerine bakıp Anka'nın yanına sinsi adımlarla yaklaşıp onu da havuza çekmişlerdi birbirlerine  su atıp kendilerince eğleniyorlardı. 

ağaçların arkasına saklanmış siyah kapüşonlu kişi, Dolunay erkeklerinin oraya yaklaştığını görünce gizlendiği yerden çıkıp usulca evden ayrılmıştı. Siyah giyimli  adam da Anka'nın onu son anda fark ettiğinden habersiz içi boş olan mezarlığına gitmek üzere yola çıktı.

Anka görmüştü o kişiyi  fakat kim olduğuna dair bir fikri yoktu babası ve kardeşlerine bir şey belli etmemek için yalandan gülümseyip ben mutluyum hiçbir sorun yok imajı çizmeye çalışıyordu.

Az sonra kurulanmak ve akşam için hazırlanmak üzere bahçeden ayrılıp odalara dağıldılar.

Anka'nın  kafasını kurcalamıştı o kişi '' neden yüzünü gizliyordu? neden onları uzaktan gözetliyordu? yoksa ailesine zarar verecek birimiydi? kimdi o?''

önce kısa bir duşa girip üstüne rahat bir eşofman takımı giydi. Bilgisayarın başına geçip evin ve çevresindeki güvenlik kameralarından o kişinin yüzünü ve kim olduğunu bulmaya çalıştı. uzun boyundan geniş ve kalıplı omuzlarından bu kişinin bir erkek olduğunu anlamıştı fakat hiç bir görüntüde yüzü gözükmüyordu sadece parmakları ve çenesi gözüküyordu biraz daha araştırıp bu kendini gizleyen adamın  nereye gittiğini bulursa  belki bir ipucu yakalaya bilirdi. bu gittiği yer bir kafe, şirket, eğlence mekanı olursa o adamı bulmak daha basit olurdu.

Önce adamın bindiği taksiyi buldu sonra kameralara sızıp o plakadaki aracı takip etti. geldikleri  yer o semte en yakın olan mezarlıktı, Asaf'ın mezarlığının olduğu yerdi. Anka belki  tesadüftür , o kişi sadece buradan geçen ve öylesine bakan biridir o mezarlıkta da sonuçta bir sürü kişi var sadece asaf yok ya belki  benimle ilgisi yoktur dedi ve olaya bu kadar paranoyakça yaklaşmaması gerektiğini düşündü.

giyeceği elbiseyi alıp hazırlanmak üzere banyo ya geçti.

.

.

.

(Anka dan devam)

akşam olmuştu tüm hazırlıklar yapılmış evin tüm üyeleri gelecek olan misafirleri bekliyorduk. Biraz heyecanlıydım, verecekleri tepkilerden korkuyordum sanırım.

biraz sonra kapı çaldı ve hepimiz ayaklandık  kapı açıldığında karşımda gördüğüm kişiyle kaskatı kesildim, gözlerimden akan yaşlara hakim olamadım, neden nasıl buradaydı?  ....


(BÖLÜM SONU...)

SELAM CANCAĞIZLARIM NASILSINIZ, BİLİYORUM BANA BİRAZ KIZGINSINIZ BUNUDÜŞEN OKUNMA SAYILARINDAN VE YORUMLARDAN ANLIYORUM ÖZÜR DİLERİM SİZLEREN, UMARIM BÖLÜM HOŞUNUZA GİTMİŞTİR. 

BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUM HOŞ KALIN HOŞÇA KALIN...



ACI GERÇEKLER (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin