Önceki bölümdeki yorumlarınızı ve düşüncelerinizi benimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Güzel bir bölümle karşınızdayım, umarım severek okursunuz ...
Media emir dolunay.
(Anka ' dan)
Bu son haftalarda olan şeyler yüzünden kafam çok karışıktı. Önce çocukluğumdan beri bana acı çektiren insanların benimle hiçbir kan bağı olmadığını öğrendim. Bu benim için hem güzel hemde üzücü bir gerçekti. Güzeldi, sevinmiştim, öyle insanların kızı olmadığım için, üzgünüm çünkü o pislikler vücudumda ve zihnimden asla geçmeyecek izler bırakmışlardı. Hatırlıyorum da küçükken kabuslarla kalkar sonra uyuyamazdım. Uyursam yine aynı kabusları görücekmişim gibi gelirdi. Kabuslar asla bırakmamışlardı beni. Bir süre sonra alışmıştım kabuslarla kalkmaya.
Şimdi yadırgıyorum kabus görmeden kalmayı.
Yaptığım hiçbir şeyden pişmanlık duymadım bu iki haftada bir nevi yeniden şirket kurmuştum üvey babamın işlerinin tamamını eksiksiz bir şekilde bitirmiştim sonra eski çalışanlardan bir kaç kişi dışında herkesi işten çıkarmıştım sonra kendi istediğim kişilerle tek tek görüşüp işe almıştım. Benim için yorucu olmuştu ama deymişti...✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴
Sabah şirkete uğrayıp imzalanması gereken evrakları imzalamıştım. Şimdi de Asaflara gidiyordum çoktandır uğramamıştım ve onları özlemiştim.
Teyzemler in evine gittiğimde Asaf kapıyı açtı hemen sım sıkı sarılıp beni yanaklarımdan öptü,seviyorum ya bu çocuğu.Asaf- gözümüz yollarda kaldı bebeğim nerelerdesin dedi kocaman gülümsemesiyle
Anka-biliyorsun olanları ancak uğrayan bildim. Dedim sonra içeri girdik. Teyzemin bir kaç işi olduğu için dışarıdaymış bizde ozanla birlikte biraz bahçede top oynadık yorulunca içeri girdik.
Ozan- prensesim benim canım pasta çekti birlikte pasta yapalım mı diyince onu kıramadım, allahım bu çocuğa dayanamıyorum yanaklarını öpüp, mutfağa geçip önce malzemeleri çıkardım.Asaf malzemeleri çırparken ozan ve ben malzemeleri ekliyorduk pasta için keki fırına koyduk o pişerken ben kremasını hazırladım Asaf ve ozanda limonata yapmak için limon sıkmaya çalışıyorlardı. Bakın çalışıyorlardı dedim çünkü limonu sıkıyorlar mı yoksa limon savaşı mı yapıyorlar belli değildi. Ozan abisini sinir etmek için kafasına limon kabuklarını atıyordu kafasına ve gözüne gelen limon kabuklarını suyu yüzünden asafın gözü yanıyor ve ozanı gıdıklıyordu. İkisi de çok komikdi. İşin kötü tarafı mutfak tamamen batmıştı. kesinlikle bidaha bu iki kardeşle mutfağa girmemeyi aklımın bir köşesine not ettim. Teyzem gelmeden burayı toplasak iyi olur.
(2saat sonra)
Uzun uğraşlar sonunda mutfağı temizleyip pastayı yapmıştık. Limonata yoktu çünkü
Ozan ve Asaf sıktıkları limon suyunu heryere dökmüştü evde başka limonda kalmayınca bizim limonata hayal olmuştu.
Sonunda teyzem gelmiş, yaptığımız pastayı yemiş ve biraz sohbet edip kendi evime geri dönmüştüm.
Benim için uzun ve yorucu bir gün olmuştu ama herşey güzel gidiyordu.
Ne kadar gerçek ailemi bulamamış olmak canımı sıksa da ben böyle de mutluydum illaki bir gün onları da bulucaktım.(Çağan dan) ilk kez bu karakterden yazıyorum.
Ablamı bulmuştuk ve gerçekten onun Anka abla olmasına ayrı bir sevinmiştim. Ne kadar dışarıdan bakıldığında soğuk ve sert biri gibi gözükse de tanıdıkça ne kadar iyi biri olduğu anlaşılıyordu. Çok güzel bir kızdı; açık teni, kumral saçları ve o okyanus mavisi gözleri, gerçekten muhteşem biriydi.
Aynı zamanda sivri zekasını da unutmamak gerek onunla sohbet ederken kullandığı kelimelerden ve cümlesinden bile anlaşılıyordu. Gerçekten kendine her haliyle hayran bırakacak güçlü bir kadındı ablam.
Araf abimin maçları bu gün bitiyordu ve abimde çok başarılıydı, hem spor da hemde derslerde. Bazen onlara bakıyorum da her biri yaratılış harikası ben Allahın cezası. Acaba ben evlatlıkmıyım?
kabul ediyorum mal değilim ve her kızın dönüp tekrar bakabileceği yakışıklılığa sahibim ama abilerime bakıyorum dönüyorum ablama bakıyorum bide dönüm kendime bakıyorum...
Sanırım bu başarı ve yakışıklılık oranı abilerimden ve ablamdan bana gelene kadar pek bişey kalmamış herhalde, ah ahh hayat çok zor be...
Bölüm sonu
Yazıcak pek bişey bulamadım bu bölümü böyle yazayım dedim çünkü Bi önceki bölümde baya ortalığı karıştırmıştım şimdiki bölümde de böyle olaylar entrikalar olursa ileriki bölümlerde uzun uzun anlatamam diye bu bölüm böyle olsun dedim gelecek bölümü mükemmel bir şekilde yazmaya başlatıp yarın akşama doğru atmayı planlıyorum.
Umarım sevmişsindir bölümü. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum kendinize iyi bakın hoşçakalın 🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI GERÇEKLER (tamamlandı)
Teen Fictiontamamen kendi kurgum olan bu kitabı severek okumanız dileğiyle... acı, huzur ,zorluklar ve güçlü bir genç kız herkes bir gün yaşattığını misliyle yaşar...