⚠️Dikkat⚠️

703 16 12
                                    

Merhaba
Final Bölüm biraz ani ve sanki tam oturmamış gibi sanki kitap orada bitmemesi gerekiyor gibi gelebilir.
Fakat kitabın okunması yorumlar ve oylar çok düştü, bu tabi biraz benim de suçum olabilir. Sınav sürecimde burayı tamamen bırakıp derslerime yönelmiştir ve haliyle bölüm atamadım bu da okuma kitlesinin düşmesine sebep oldu.

Kitabıma final yaptım ama istek gelirse devam edebilir ya da daha farklı bir final yapa bilirim, yani bu tamamen sizin isteklerinizi belirtmenize ve bana ulaşmanıza bağlı,isteklerinizi yorum kısmında bana belirte bilirsiniz.

Bu bölüme kadar gelip güzel yorumlarınızı benimle paylaştığınız için teşekkür ederim ve beni mutlu eden değerli oylarınız için de çok çok çok  teşekkür ederim.

Bu kitap yazdığım ilk kitaptı, böyle güzel tatlı insanlar tanıyacağımı hiç düşünmemiştim, bu kitap bana bir çok anlamda çok şey kattı, kendimi ifade etmekte daha iyi hale geldimbu kitapla. Umarım size de güzel şeyler hissettirmiştir.

Beni takip ederseniz yeni yazacağım başka kurgularda tekrar görüşebiliriz...

Sizleri seviyorum ve sizleri önemsiyorum, kendinize çok iyi bakın ve hiçbir şey için kendinizi üzmeyin ve en çok da bu hayatta kendiniz olun.
Bir sonraki bölümde ya da kurgu da görüşmek üzere hoşçakalın 💜

ACI GERÇEKLER (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin