(Media Araf)
Anka'nın ağzından
-sabah gözlerimi annemin konuşma sesleriyle açtım. Yine telefondaki birine bağırıyordu. Vay bee ne güzel bir güne başladım. Babamda bulamayıp başka erkeklerde bulduğun ne acaba.
yatakta biraz hayatı sorgulayıp elimi yüzümü yıkamak için lavaboya girdim işlerimi halledip üzerimi değiştirdim. Bu gün İstanbul dan teyzemler gelecek. Anneme nazaran teyzemi severim beni anlayan, çok tatlı bir insandır.
İşlerimi hallettikten sonra mutfağa inip bir şeyler atıştırdım o sırada kapı çaldı evin hizmetçisi kapıyı açmaya gitti bende kenardan kim keldi diye sadece baktım tanımadığım Bir adamdı annemin pek sevgili arkadaşları, gerçekten midemi bulandırıyor nefret ediyorum annemden..
Hiç bir şey demeden odama çıktım ve teyzemler gelene kadar kitap okumaya karar verdim. Yaz tatiline yeni girmiştik yaz boyu teyzemin oğullarıyla vakit geçireceğim için mutluyum açıkçası, ailem gibi bana pislikmişim gibi davranmıyorlar sustuğumda beni yadırgamıyorlar beni sevdiklerini hissedebiliyorum bu benim için güzel bir şey...(Dolunay malikanesi Araf'tan)
Günün erken vakitlerinde abilerim anıl ve Akın kardeşim çağan ile tek kale maç yapmıştık ve hem çok eylemiş hem de çok yorulmuştum arada bir böyle maçlar yaparız kendi aramızda.
Odamda işlerimi halledip aşağı kahvaltıya indim . bu günümü evde dinlenmeye ayıracaktım zaten 1 hafta sonra maçların ve yarışları başlayacak bu yüzden biraz heyecanlıyım.
Anka dan devam
O adam gitmişti ve annem bir anda odama girdi şaşırmıştım açıkçası her ne olursa olsun insan kapıyı çalar değil mi yani.
Ben ne olduğunu anlamadan bana bağırıp kızmaya başladı hiç tepki vermedim çünkü bana kızabileceği bir şey yapmamıştım.
Sabırla sözlerinin bitmesinin bekledim susunca ben sakince konuşmaya başladımAnka-git kime kızdıysan ona bağır ben sana bir şey yapmadım bana bağırmazsın burası benim odam ve sen bu odaya benden izinsiz giremezsin annem olman bana saygı duymayacağın anlamına gelmez.
Bu sözlerim annemi biraz şaşırmış olacak ki mosmor kesildi
-bu gün akşam İstanbul'a yola çıkıyorsun topla eşyalarını teyzende kalacaksın tüm yaz boyu.
Deyip kapıyı çarparak çıktı bu hareketleri komikti benim için yine her zamanki gibi Kendi yazdı, kendi söyledi, kendi çaldı ve oynadı...Bölüm sonu
Selam umarım beğenirsiniz yavaş yavaş giriş yapmaya çalıştım. Hikaye ile ilgili düşüncelerinizi yorumlara yazabilirsiniz umarım severek okuyacağınız bir bölüm olur son olarak 1. Bölüm tanıtım bölümüne eklemeler yaptım.
Mutlu günler dilerim 😊😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI GERÇEKLER (tamamlandı)
Teen Fictiontamamen kendi kurgum olan bu kitabı severek okumanız dileğiyle... acı, huzur ,zorluklar ve güçlü bir genç kız herkes bir gün yaşattığını misliyle yaşar...