Herkese selam nasılsınız, umarım mutlu ve huzurlusunuzdur. Normalde her gün 1 bölümü öğle saatlerinde atıyordum bu gün biraz geç attım kusura bakmayın benim için biraz yoğun ve yorucu bir gündü anca müsait olup ata bildim. Oylarınız beni o kadar mutlu ediyor ki anlatamam. Media'lara severek dinlediğim şarkıları koyuyorum dilerseniz dinleye bilirsiniz. Sizleri çok seviyorum kendinizi iyi bakın bölüm hakkında oy ve yorumlarınızı bekliyorum görüşmek üzere hoşçakalın😊 mediadaki şarkı benden siz okurlarıma, sevdiğim bir şarkıdır ( pera - sevda beladır)
Anka 'dan
Sabah küçük kuzenim Ozan'ın üzerime atlamasıyla uyandım. Yatağımı toplayıp rutin işlerimi hallettim ve üzerimi giyinip kahvaltıya indim. Kahvaltıdan sonra Asaf'a üvey olduğumu ve artık İstanbul'da kalacağı söyleyecektim. gerçi az çok tepkisinin ne olacağını biliyordum ama neyse...
Asafla konuşmak için bahçeye çıkmıştık. Asaf a sabah olanları anlattım. Bana baktı yüzümü inceledi sanki doğruyu söylediklerimden emin olmak istiyormuş gibiydi..
Araf-Burda kalacağına sevindim umarım mutlu olursun bunu hak ediyorsun. Dedi
Üvey olduğuma bişey demedi bende üstelemedim. Zaten biz kuzenden de öte bişeydi kardeş gibiydik, bizim herhangi bir akrabalık ilişkimiz olmasına gerek yoktu biz kardeştik...Asaf dan devam
Ne yani bunca yıl bu kız boşuna mı acı çekti. Saçma sapan insanların saçma olan düşünceleri ve yaptığı hareketleri yüzünden mi bu kız böyle.
Benim kuzenim olmamasına hiç üzülmedim, onun buncayıl boşuna çektiği eziyetlere üzüldüm. Anka hep insanlar bencil varlıklardır derdi de inanmazdım. Ankanın üvey ailesinin yaptığı şey bencillikten başka bişey değildi. Resmen para gözlerini bürümüş. Ankayı bu pislik insanlara veren adamın düşünce yapısına bak ya kafayı yiycem bunlar insan değil vicdan yoksulları. Bir insanın yüzü hiçmi gülmez. Artık Ankanın gerçek ailesi çıksın karşısına ve birazcık mutlu olsun...
.
.
.
.
.
Anka ve Asaf dışarı çağırmak için odasına girmişti. Kenarda duran gitar çantası gözüne çarptı ve bu gün neden kendimizi biraz şımartmıyoruz diye düşünüp asafa döndü. Heyecanlı çıkan sesiyle:
Anka-asaaf
Asaf-ankaaaa
Anka-lan dur şimdi kalk gidiyoruz
Asaf-ne oldu nereye
Anka-kanka hadi kalk taksime gidiyoruz
Asaf-ne yapıcaksın kızım taksimde
Anka-bu gün birazcık kendimi şımartıcam kafamı dağıtıcam sende benimle geliyorsun bu gün sokak sanatçısı olucaz hadi
Asaf- tamam üstümü değiştireyim sende anneme haber ver çıkalım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Asaf ve Anka evden çıkıp çağırdıkları taksiyi bekliyorlardı. O sırada Anıl, akın, çağan ve Araf da gezmeye gitmek için evden çıkmışlardı. Gençler biraz ayak üstü sohbet edip Ankanın ısrarları sonucu hep birlikte taksim meydanına gittiler.
Anka güzel bir yer bulup açtı gitarı hazırladı mikrofonunu hem çaldı hem söyledi, önüne koyduğu gidar çantasına paraları atıyorlardı. Ankanın sesini duyan insanları adeta sesiyle mest ediyorlardı.
Bir şarkı dan sonra Asaf, Araf, çağan, Anıl, akın hepsi söylemeye başladı ve muhteşem bi uyum yakaladılar. Kısa sürede çevreden geçen insanların kimisi durup şarkıyı dinliyorlar kimisi videoya yada sosyal medya üzerinden canlı yayın yapıyorlardı bu güzel sesleri. Anka önce Ahmet kayadan Bi kaç para çaldı sonra pera, sancak, dolu kadehi ters tut gibi birçok sanatçı ve grupların şarkısını söyledi. En son kapanışı da Ankara havası bir oyun havası söylediler hem çalışıp hem söylediler çok eylenmişlerdi. Sabah gidip,öğleden sonra saat 15.30 gibi bu güzel gösteriye son verdiler. Kazandıkları paraları da İstanbul sokaklarında gezip simit, peçete,su vs. satan çocuklara verdiler. Paralar bitince hepsi tatlı bir yorgunlukla evlerine döndüler. Hepsinin içinde güzel bir huzur vardı en önemlisi de hepsi bu günkü kadar hiç gülmemişlerdi.Anıl-akın-çağan'ın Anka hakkında düşüncelerine gelicek olursak. Ankayı kendilerine çok yakın hissetmişlerdi, bu gün Anka sayesinde güzel bir gün geçirmişlerdi. İyiki dediler iyiki onunla tanışıp böyle güzel bir gün geçirmişlerdi.
Araf, Anka'ya daha çok alışıp daha çok sevmişti. Onun yanında kendini mutlu ve huzurlu hissediyordu. Bu gün Ankanın yaptığı her hareketi izlemişti ve ne güzel bir kalbi var diye geçirdi içinden.
*
*
*
*
*
Anka akşam yemeği için hazırlanıp aşağı inmişti Asaf ve diğerleride hazırlanmış ve Arafların evine doğru yürümüşlerdi. Kapıyı Arafın annesi deniz hanım açtı ve gelenleri içeri buyur etti. Yemekler yendi, çaylar içildi,sohbetler de edildi
(çok sıkmak istemedim o yüzden her ayrıntısıyla yazmak istemedim, şahsen ben böyle yerleri okurken sıkılıyorum.)Anka yemekde deniz hanımın sıcak karşılamasını ve sanki kendi çocuğuymuş gibi ilgili davranmasını hem çok sevmiş hemde biraz yadırgamıştı, o hiç bu kadar sıcak mutlu bir aile ortamında bulunmamıştı. Üvey ailesiyle olanlar geldi bir an gözüne onların canını yakıcakdı yakmasına ama ankanın yaşayamadığı çocukluğu ne olacaktı?
Gerçek ailesiyle lunaparka gittiğinde nida gibi sevinebilecekmiydi? En önemlisi Anka artık mutlu olabilecekmiyidi?
...Bölüm sonu
Benim sokak sanatçılarına ayrı bir sempatim olmuştu, onları izlemek ve dinlemek beni ayrı dünyalara götürüyordu hep. Bu bölümde de biraz sokak sanatçılarından bahsetmek istedim.
Yakında emir gelicek emiri hatırlamayanlar için ilk bölüm tanıtımda vardı henüz hiç hikayeye dahil olmadı ama 2-3 bölümde bu karakteri kitaba dahil etmeyi planlıyorum.Unutanlar ilk bölüme( tanıtım) bölümüne gitmekten üşenenler için:
* Asaf mete (Ankanın çocukluk arkadaşı üvey teyzesinin oğlu)
* Ozan mete (asafın küçük kardeşi)
* Anka lavin( ana karakteri hatırlıyorsunuzdur herhalde:))
* sevinç mete (üvey teyzesi)
* Sevim Aktaş (üvey anne)
*hasan Aktaş (üvey baba)
* nida aktaş(üvey abla)
~~~~~
Anka Lavin Aktaş (Dolunay) gerçek ailesi
Araf dolunay ( Ankanın ikizi)
Çağan dolunay ( Araf ve Ankanın Bi küçükleri liseye yeni başladı)
Anıl-akın dolunay (22 yaşındaki ikiz abiler)
Emir dolunay (26 yaşındaki en büyük abi)
Deniz dolunay ( Ankanın gerçek annesi)
Mehmet dolunay (Ankanın gerçek babası)Selam
Bölüm biraz kısa oldu ama daha uzun yazmaya çalışıcam, umarım bölümü sevmişsindir daha çok oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Sizleri seviyorum, kendinize iyi bakın hoşçakalın😊🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI GERÇEKLER (tamamlandı)
Teen Fictiontamamen kendi kurgum olan bu kitabı severek okumanız dileğiyle... acı, huzur ,zorluklar ve güçlü bir genç kız herkes bir gün yaşattığını misliyle yaşar...