İntikam 8.bölüm

3.5K 148 30
                                    

(Ankadan)
Sabah çok erken kalmış ve tekrar da uyuyamamıştım. Bende rutin işlerimi halledip kahvaltı hazırlamaya indim. Önce çayı koyup hazır yufkayla kahvaltılık börek hazırladım. Ben sofrayı hazırlayıp serdikten sonra Teyzemler de uyanmıştı. sabah haberlerini açıp yemeğe başladık.
İstanbula geldiğimden beri doğru düzgün ders çalışmamıştım bu günümü ders çalışmalarına ayırmayı planlıyordum.
Ama planladığım gibi olmadı.
.
.
.
.
Televizyondaki haber spikeri bir son dakika haberini söylüyordu durup televizyona baktım. " ünlü iş adamı ve mimar Hasan Aktaş'ın dün akşam saatlerinde fenalaşarak hastaneye kaldırıldığı haberini aldık. Durumu hakkında en yakın zamanda eşi veya kızları tarafından bir açıklama yapılması bekleniyor."Diyip haberi sonlandırdılar. Demek hastalığı ilerlemiş ee biz de Bi hasta ziyareti yapalım değilmi.
( ilk bölümde belirtmeyi unutmuşum, hasan Aktaş Ankanın üvey babası, emir dolunay ve Mehmet dolunayında şirketleri mimarlık üzerine ihalelere felan katılıyorlar)

Teyzeme benim için antalyaya uçak bileti almasını istedim.
11.30 da uçağım kalkıcaktı. Kendime küçük bir valiz hazırladım ve hava limanına doğru yola çıktım. Teyzem ne kadar itiraz edip bana engel olmaya çalışsa da inadım inattı.
Bu zamana kadar benim üzerimden paraları yemek öyle kolay değil aklımda çok güzel planlar var.

Gerçek ailemi hala araştırıyordum teyzem de Bir kaç arkadaşına haber vermişti onlar da araştırıyordu. Ama hala bişey bulamamıştık. En azından soy isimleri ya da nerde yaşadığını bilsem bulmak daha kolay olurdu ama hiç bir iz yoktu. Antalya ya gitme sebeplerimden biri de gerçek ailem hakkında bilgi almaktı. 1.30 saat sonra pek sevgili üvey babamın yanında olacaktım.
.
.
.
Uçaktan inip hemen bir taksiye bindim. Kendime bir otel odası ayarlayıp hazırlandım ve hastaneye gittim.

(Anka nın giydikleri) Neyi olduğunu bildiğim için direkt uygun donör olup olmadığıma bakmak için test e girdim ve tabii uygun donör bendim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Anka nın giydikleri)
Neyi olduğunu bildiğim için direkt uygun donör olup olmadığıma bakmak için test e girdim ve tabii uygun donör bendim. Hasan beyin doktoruyla birlikte onun odasına doğru yürüdük. Doktor girmeden onu durdurup önce onunla biraz konuşmak istediğimi söyledim doktorda kabul edip gitti. Üç defa kapıyı çalıp yavaşça kapıyı açtım.
Ah hasan bey ahh sen yataklara düşücek adammıydın? dedim dalga geçiyordum bunu o da biliyordu.

Anka-ne o o çok sevdiğin karın ve kızın nerde seni yanlız bırakmışlar. Dur ben söyliyim ya da sen görmek istersin belki

dedim. Ve önüne tableti koyup evin kameralarını açtım. Pek sevgili üvey annem çok sevdiği sevgilisiyle yatak odasındaydı.
Onun yüzünün şekli içten içe kahkaha atmama sebep oldu bu odadan çıktıktan sonra şü yüzünün şekli için Bi kahkaha atmayı unutmuycam.

Anka - eee hasan bey kan kanseri olmak ve uygun donörün benim olmam sence de garip değilmi
Anka-muhtaçsın bana, biz zamanlar bana acı çektirtmekten zevk alan sen şimdi yaşamak için bana muhtaçsın

Bu dediklerim onu iyice şaşırtmıştı uygun donörün ben olduğumu öğrenince
Hasan- kızım ben hata ettim ne olur sen bana yardım et bu hastane köşelerinde ölüp gidicem ben bir hata yaptım affet, ne istersen yaparım.

ACI GERÇEKLER (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin