Maç 5.bölüm

4.3K 196 5
                                    

(Araf'ın anlatımıyla devam)

Karşımda gördüğüm kız bana çok benziyordu, bir an'' benim ikizim olabilir mi?'' diye düşünsem de hemen bu düşünceyi attım kafamdan. Ne de olsa insan insana benzeye bilir.

kızın'' verir misiniz? ''demesiyle düşüncelerimden ayrıldım ben ona bakarken yanındaki çocuk konuşmaya başladı

Asaf- kardeşim kusura bakma rahatsız ettik biz yan evden geliyoruz basketbol topumuz sizin bahçenize girdi, topumuzu geri alabilir miyiz ?

bekleyin dedim ve topu almak için bahçeye çıktım .

(Asaf tan devam)

kapıyı sert bir mizacı olan bizim yaşlarımızda bir çocuk açtı Anka topu almak için açıkılama yaptı ama çocuk onun yüzüne boş boş bakmakla yetindi sanırım anlamadı bizi, normali de çıkmaz ki bizim karşımıza.

Anka'nın sesiyle ona döndüm '' sanırım az konuşuyorum diye insanlar beni duymamaya başladı ,gören de sanır telepati yoluyla derdimi anlatıyorum ''

Anka'nın kendi kendine söylenmesi komik gelmiş ve kıkırdamıştım.

Anka soğuk sessiz kendi halinde bir kız gibi gözükse de, çocukluğunu elinden zorla alsalar da içinde bir yerlerde eğlenmeyi bilen bir çocuk yaşıyordu hala.
Anka ya gerçekten bazen çok üzülüyordum, elimden geldiğince ona yardımcı olmaya çalışıyordum yanında olup verdiği kararlarda onu destekliyorum. Ama onun benim desteğime değil ailesinin sevgisine ihtiyacı vardı, en önemlisi de anlaşılmaya ihtiyacı vardı. Çocukken yaşadığı olaylar çok fazla ve bana çok küçük bir kısmını anlatmıştı. Zaten kendini hiçbir zaman anlatmayı seven biri olmamıştı.

(Anka dan)

topu aldıktan sonra Araf teşekkür etmiş, eve geçmiştik. Biraz dinlenmek için odalar çıkmıştık.

Yaklaşık yarım saat kitap okuduktan sonra sıkılmış ve odamın balkonuna çıkıp etrafa baktım, evin biraz ilerisinde ki sahaları (futbol basketbol tenis vs.)görünce hemen Asaf'ın yanına gidip oraya gitmek istediğimi söylemiştim o da kabul etti. hazırlanmak için odalara geçtik.

yarım saat sonra, 3.kişi ağzından:

Asaf ve Anka hazırlanmış ve sahaya gelmişlerdi getirdikleri futbol topuyla birbirlerine pas atıyorlardı.
Onlar böyle oynarken az ileride de Araf ve yakın arkadaşları ile futbol maçı yapmak için oynamak isteyenleri çağırıyorlardı. Arafın yakın arkadaşlarından olan can, 2 kişi eksik olunca ilerideki paslaşan iki kişi dikkatini çekti ve onların yanına gitti ve Anka ve Asaf la birlikte geri döndü, oyuna başladılar.
Anka ve Asaf farklı takımlardaydı, top anlaya geldi Anka topu alarak kaleye doğru koştu karşısına çıkan oyuncuları çalımlayarak geçiyordu kaleye yaklaştı bunu gol atarsa Ankanın olduğu takım kazanıyordu.
Araf Ankanın ayağından topu almaya çalıştı ama Anka kıvrak bir harekette arafı da geride bırakıp topu ağlarla buluşturdu.

İki takımda takımlarda tek kızın bu kadar güzel futbol oynamasına şaşırmış ve biro kadar da sevinmişlerdi. Maçtan sonra herke evlere dağıldı...


Bölüm sonu.
Yeni gelecek olan bölümde biraz ortalığı karıştırmayı düşünüyorum
Ankanın son golu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum, kendinize iyi bakın görüşmek üzere...






ACI GERÇEKLER (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin