(Media Asaf mete)
Anka sessizce eşyalarını toplamaya başladı. Annesine ne derse desin onu bu kararından vaz geçiremezdi. Sevim hanım ise evinin salonunda oturmuş kız kardeşinin gelmesini bekliyordu. kız kardeşi Anka'yı seve seve misafir edeceğini biliyordu. ''Ne buluyor şu kızda da bu kadar seviyor anlamıyorum '' diye geçirdi içinden .O sırada sevinç hanım ve çocukları ablasının evine geldi. Asaf ve ozan teyzelerine selam verip yukarı Anka'nın odasına çıktılar. Sevinç hanım ablasıyla biraz oturup sohbet etti, laf arasında da Anka ile ilgili konuştular. Sevinç hanımın evindeki çalışanlardan gelen bir telefon üzerine en yakın zamanda İstanbul'a geri dönmeleri gerektiği söylenmişti, sevinç hanım olan olaylardan habersiz ablası ile biraz daha konuşup Anka'yı da alıp İstanbul'a yola çıktılar.
6 saat önce (Sevim Aktaş Anka'nın Üvey annesinin anlatımıyla)
Para ile tuttuğum iki adama kardeşim sevinin ev adresini verip ortalığı dağıtıp, bişeyler arandı görüntüsü vermelerini istedim. Tabi bunun karşılığında yüklü Bir miktar para da verdim. Bunu Ankanın bir an önce bu evi terk etmesi için yaptım.
Babasına olan olayları telefonda söyleyemez, söylese bile hasan o kıza inanmaz.
Adamlar anlaşılan işlerini düzgün yapmış ki hemen telefon geldi ve gitmek zorunda kaldılar. Zaten bir hafta kalıcaklardı sevinç'in toplantı ve davetleri olduğu için bu aralar biraz yoğun olacaktı.
Neyse küçük hanımdan da kurtulduğuma göre artık keyfime bakabilirim...
Anka nın ağzından
İstanbul yolculuğu başlamıştı. Ozan uyuyordu, Asaf ve bende pubg mobile oyununa girmiştik açıkçası ikimizde iyi oynuyorduk ve şimdiden çok eğleniyorum.
İstanbula gitmek beni üzmedi evde annemin iğrenç ilişkilerini görmektense İstanbulda 3 ay kafamı dinliycem. Bu benim için ceza değil ödül oldu diyebiliriz ama annemin bunu boşuna yapmadığını biliyorum, teyzemlerin hemen İstanbula dönmek zorunda kalmaları tesadüf olamaz bu işin içinde başka bir iş var ama neyse yakında çıkar kokusu.
Yolculuk tüm hızıyla devam ediyordu Bi kaç kere mola verim karnımızı doyurmuştuk yolda giderken arada Bi şarkı açıp eğleniyoruz arada sohbet muhabbetle geçiyordu. Hiç sıkılmadım ve yol nasıl geçti anlamadım. Eve girdiğimizde her yer kırılmış ve dağılmış durumdaydı hepimiz şok olmuştuk ne yapacağımızı düşünüyorduk Bi yandan da polise haber vermiştik.
Polisler bu olayı araştıracaklarını bu süreçte can güvenliğiniz tehlikeye girebilir bu yüzden bu evde kalmamanın en iyisi olacağından bahsetti bizde mecburen teyzelerle kısa süreliğine bir otele yerleştik Bi yandan da ev bakmaya başlamıştık.
Gece geç saatlere kadar Asafla evlere bakıştık. 3 tane ev aklımıza yatmıştır yarın teyzemle gidip bakıcaz...Birazcık kısa bir bölüm oldu Bi sonraki bölüm daha uzun ve eylenceli olucak daha dün başladım hikayeye ve 3. Bölümle karşınızdayım. En kısa zamanda 4. Bölümü de atmaya çalışıcam. Umarım severek okursunuz. Kitap hakkında yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum. Açıkçası ilk kitabım olduğu için nasıl yazacağım hakkında tereddütlerim var sizin desteklerinizle ve yorumlarınızla bu kitap daha iyi yerlere gelebilir neyse değerli zamanınızı boşa harcayıp daha fazla zamanınızı almayayım kendinize iyi bakın görüşmek üzere sevgili okurlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI GERÇEKLER (tamamlandı)
Teen Fictiontamamen kendi kurgum olan bu kitabı severek okumanız dileğiyle... acı, huzur ,zorluklar ve güçlü bir genç kız herkes bir gün yaşattığını misliyle yaşar...