Birden kapıdan bir anahtar sesi duyuldu.Lale Hanım evine gelmişti. Fakat yüzünden anlaşılıyordu ki evindeki bu 5 yabancıdan henüz haberi yoktu.
"Sizde kimsiniz?" diye sordu bu yüzden de eve girer girmez şaşkınlıkla.
"Bizzzzzz..." demesine kalmadan Ayla, Neslişah Hanım aniden ortaya çıkıp onları bu zor durumdan kurtarmıştı.
"Lale, bende tam seni arayacaktım" dedi Neslişah Hanım, onun arkasından eve girerken.
"Ne için? Hem bu çocuklar da kim?" diye sordu Lale Hanım merakla.
"Gel şöyle oturalım. Ben sana her şeyi anlatacağım" dedi Neslişah Hanım, oturma odasındaki koltukların birine oturarak.
Ayla evin kapısını kapatarak kızlarla, Erol ve Koray'ın yanına mutfağa geçti.
Mutfak hemen girişin sağındaydı. Yukarı çıkan merdiven ise birkaç metre ilerde lavabonun kapısının önündeydi. Bu nedenle en kısa yolu tercih ederek mutfağa gitmeye karar vermişti.
Belliki Lale Hanım ve Neslişah Hanım'ı yalnız başına bırakmaları onlar için en iyisi olacaktı.
"Sizce Lale Teyze, bu duruma nasıl bir tepki verecek?" diye sordu Burcu endişeyle.
"Bilmem. Fakat şundan eminim. Kesin biraz sonra içeride bir kavga çıkacak" dedi Koray elindeki bıçakla.
O ve Erol, mutfak işlerinde son derece yeteneklilerdi. Bu yeteneği annelerinden almış olmalılardı çünkü onun kadar elleri lezzetliydi.
"Bizi evinden atmaz değil mi?" diye sordu Ayla korkuyla.
"Bunun için endişelenmek için şuan çok erken. Bir bekleyelim bakalım. Ne konuşacaklar" dedi Ela mantıklı düşünmeye çalışarak.
Mutfak en azından oturma odasına göre daha büyük ve ferahtı.
6 kişilik yemek masası tam da arka bahçeye açılan cam kapının önündeydi.
Burcu daha fazla ayakta kalmaya dayanamayarak. Yemek masasındaki sandalyelerden birine oturdu.
Bir müddet sonra Ayla ve Ela'da ona katıldı.
"Bir gidip baksak mı? Ne konuşuyorlar diye?" diye sordu Ayla heyecanla.
"Bence hiç risk almayalım ve onlar hazır konuşuyorlarken bizde planımızın üzerinden geçelim. Çünkü eğer konuşmaları düzgün giderse bize büyük ihtimalle planımızı soracaklardır" dedi Burcu iç çekerek.
"Haklısın. O zaman ilk ben başlıyorum. Ben ikizimle yarın Evren Enişte'mizin kafesine gidip iş bakacağız. Yani anlayacağınız hem para kazanıp hem de bilgi edineceğiz" dedi Erol gülümseyerek.
Erol ve Koray zaten çocukluklarından beri Evren Enişte'sinin yanında kafede mümkün oldukça çalışırdı. Bu nedenle kimse bu durumu garipsememişti.
"Doğru söylüyorsun. Burada kaldığımız süre boyunca para kazanmamız gerek. O yüzden bende Kafe 1643'e gideceğim. Hemde böylece annelerimiz orada çalışmaya başlamadan bir ön hazırlık yaparım" dedi Ayla ona katılarak.
"Ben ne yapacağım bilmiyorum. Fakat okula dönsem iyi olacak. Yani demek istediğim bir süreliğine. Yoksa bugün tanıştığım şu çocuk beni okulda göremeyince şüphelenmeye başlayabilir" dedi Burcu canı sıkkın bir şekilde.
Okula geri dönmek hiç istemiyordu. O çocukla yeniden karşılaşmayı ise hiç mi hiç istemiyordu. Çünkü yalan söylemek zorunda kalmak onu çok üzüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Operasyon Mimoza (DEVAM EDİYOR...)
FantasíaEfsane kaldığı yerden devam ediyor... Bu defa üç kız değiliz! Sadece üç ayrı hayat söz konusu da değil. Zaman geçmişte kilitlendi. Macera bitmedi. Kaldığı yerden de değil, en başından yeniden başlıyor. Ve savaş şimdi daha kalabalık. Ailelerinin kad...