"Ayla! Kaç kurtar kendini..." dedi Burcu dolabın kapısı açılmadan hemen önce.Karşısındaki kişinin kim olduğunu bilmiyordu ama Ayla'yı da peşinden sürüklemek istemiyordu.
"Sende kimsin?" diye sordu Burcu'ya karşısındaki kişi şaşkınlıkla.
Burcu bir an öylece kalakaldı.
"Cihangir Amca!" dedi Ayla saklandığı yerden heyecanla çıkarken.
Üçü de şu an birbirine şaşkınlıkla bakıyordu. Geçmişte olduklarını bir saniyelik unutan Ayla'nın heyecanı birden korkuya dönüşmüştü. Karşısındaki kişi onları tanımayan biriydi.
Cihangir Bey duruma hemen el atarak:
"Amca mı? Hem siz burada ne arıyorsunuz?" diye sordu otoriter bir sesle.
Burcu ve Ayla ne diyeceğini bilemeyerek birbirlerine baktı.
"Alo! Size diyorum" dedi Cihangir Bey merakla.
"Biz yani ben Burcu, Neslişah Hanım'ın asistanıyım. Buraya telefonumu almaya gelmiştim" dedi Burcu elindeki telefonu ona göstererek.
"O zaman neden dolabın içindesin? Ve niye arkadaşın masanın altına kendini saklama ihtiyacı hissetti?" diye sordu Cihangir Bey mantıklı bir şekilde.
Burcu bu sorular karşında suspus olmuştu. Eğer şimdi kalkıp ona bir cevap vermezse işler iyice çığrından çıkacaktı. Bu nedenle saklandığı yerden çıkarak:
"Az öncede de dediğim gibi buraya çıkarken unuttuğum telefonumu almaya geldim. Arkadaşım Ayla'da bana eşlik etti. Tam odadan çıkacakken de Osman Amca'nın okulda devriye gezdiğini gördük. Biliyorsunuz kendisi hiçte halden anlayan biri değil. Bu yüzden bizde o gidene kadar burada saklanalım dedik" dedi derin bir nefes aldıktan hemen sonra.
Cihangir Bey onu baştan aşağı süzdükten sonra:
"Sana niye inanayım? Neslişah'ın asistanı olduğuna dair bir kanıtın var mı?" diye sordu ciddi bir şekilde.
"Ne kanıtı?" diye sordu Burcu şaşkınlıkla.
"Ben nereden bileyim bana yalan söyleyip söylemediğini? Belki buraya odadan herhangi bir şeyi çalmaya geldin ve beni görünce de aklına gelen ilk yalanı uydurdun" dedi Cihangir Bey kuşkuyla.
Burcu bir an düşündü. Haklıydı ama Neslişah Hanım'ın asistanı olduğunu ona nasıl kanıtlayabilirdiki?
1 saniye sonra:
"İsterseniz beraber Neslişah Hanım'ı arayıp soralım?" diye sordu parlak bir fikirle.
"Harika fikir" dedi Cihangir Bey onu onaylayarak.
Burcu telefonun güç düğmesine bastı ama telefonun ekranı açılmadı. Birkaç dakika açılması için uğraştı ama bir türlü açmayı başaramadı.
"Ayla, sen arasana. Benimkinin şarjı bitmiş galiba" dedi Burcu endişeyle.
"Hay aksi! Bende telefonu evde şarjda unuttum" dedi Ayla korkuyla.
"Nasıl unuttun?" diye sordu Burcu telaşla.
"Öyle aceleyle çıkınca yanıma almak, aklıma gelmedi" dedi Ayla üzgün bir şekilde.
"İyi. Şimdi ne yapacağız? Neslişah Hanım'ın asistanı olduğumu başka nasıl kanıtlayabilirim?" diye sordu Burcu ona merakla.
"Okul kimlik kartın yanında değil mi? Onu göstersene" dedi Ayla birden heyecanla.
"Hayır, yanımda değil. Sabahki giydiğim ceketin cebinde bırakmışım" dedi Burcu, ceplerini karıştırdıktan sonra iç çekerek.
Cihangir Bey sabırsız bir şekilde onları izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Operasyon Mimoza (DEVAM EDİYOR...)
FantasyEfsane kaldığı yerden devam ediyor... Bu defa üç kız değiliz! Sadece üç ayrı hayat söz konusu da değil. Zaman geçmişte kilitlendi. Macera bitmedi. Kaldığı yerden de değil, en başından yeniden başlıyor. Ve savaş şimdi daha kalabalık. Ailelerinin kad...