3 Hari Kemudian
Jeon Jungkook mula turun ke bawah. Dia melihat kakaknya Jaerin menyiapkan sarapan buat mereka bertiga. Tiga hari telah berlalu sejak Mara tinggal bersama mereka berdua menunggu rumah Jaerin siap dibetulkan.
Jungkook mencapai roti lalu menyapu jem strawberry kepada roti tersebut. Dia melihat Mara masih belum turun lagi. Selama tiga hari ini dia sering membuat Mara keliru dengan perbuatannya. Hal itu menyebabkan dia tersenyum sendiri. Gadis itu buat dia gila.
"Jungkook panggil Mara turun sarapan boleh tak? mungkin dia penat sangat malam tadi. Nuna tengah sibuk masak sekarang"
"Okay"
Tanpa membantah Jungkook mula naik ke atas menuju ke bilik Mara. Dia mengetuk pelan pintu bilik Mara.
"Nuna! Mara Nuna!"
Tiada respon yang diberikan. Jungkook mula memulaskan tombol pintu tersebut. Dia terkejut pintu bilik Mara tak berkunci. Dia mula membukanya dan Mara masih tidur dengan lena.
Dia mula menutupi pintu itu dengan perlahan. Kakinya melangkah mendekati katil Mara. Dia mula duduk tanpa Mara sedari. Tangan Jungkook mula menyentuh wajah cantik milik Mara.
Jungkook menelan air liur melihat Mara hanya mengenakan gaun tidur malam yang begitu seksi sehingga paha dan bahunya begitu terdedah. Begitu mulus dan putih.
"Nuna"
Sebut Jungkook perlahan. Wajah Mara masih diusapnya lembut. Mara mula membuka matanya dengan perlahan. Dia mula bangun dalam keadaannya yang mamai.
"Jungkook?"
Jungkook hanya merenungnya.
"Nuna cantik sangat"
"Apa dia?"
Mara masih mengosok matanya. Kepalanya mula sandarkan di dada Jungkook. Mara masih lagi mengantuk. Jungkook tersenyum kecil lalu mengusap lembut rambut Mara yang panjang itu.
"Nuna bangun lah"
"Hmm"
Dengan kesempatan yang masih ada Jungkook mula mengenggam lembut tangan Mara. Batang leher Mara dibaunya serta memberi ciuman lembut. Jungkook berasa hanyut dengan bau wangi tubuh Mara.
"JUNGKOOK!"
Jungkook mula mendongak dan dia melihat Jaerin masuk ke dalam bilik. Dia terkejut melihat Mara bersandar di dada Jungkook sambil Jungkook menepuk belakangnya dengan pelan.
"Dia mengantuk lagi Nuna jadi Kook tak tahu nak buat apa? Tiba-tiba dia macam ni"
Jaerin lega dan pada mulanya dia salah faham dengan Jungkook. Jungkook tersenyum kecil dan menyembunyikan muslihatnya.
"Baringkan dia dahulu biar Nuna tengok dia"
Jungkook mengangguk kecil lalu membaringkan Mara semula. Jungkook mula bangun dan ingin keluar tetapi lengannya ditahan oleh Jaerin.
"Kenapa Nuna?"
"Kau tiada buat apa-apa kan dekat Mara?"
Jungkook tersenyum senget.
"Nuna rasa?"
Jaerin melepaskan lengannya.
"Mianhae"
"Maaf diterima"
Jungkook ketawa kecil lalu keluar dari bilik itu.
⚡️⚡️⚡️
Sorry late update.
Saya cuba fokuskan untuk habiskan ff lain terlebih dahulu.
Jangan lupa vote tau!
Fighting
TBC
YOU ARE READING
[C] THREE + Jeon Jungkook
Fiksi Penggemar"3 years I have been waiting for you, 3 years I changed myself into a real man that you always wanted. The truth is i really love you Nuna and i like you a lot Yoo Mara" - 3 THREE + JEON JUNGKOOK ________________ 📍2nd in Fanfiction (7/11...