Bucky Branes-Csak egy tánc

876 46 2
                                    

Kérte:
Szavak száma: 313
Fandom: Marvel
Páros: Oc x Bucky Branes

⚠️A 40-es években játszódik még mielőtt Bucky elment volna Olaszországba.(a zenét ajánlom hozzá⬆️)⚠️

Egy fiatal pár lépett be a fülledt légterű kocsmába. A férfi testét katonai egyenruha ölelte körbe melyben büszkén feszített, fején kissé félrecsapva a ruhához járó sapka. A mellette álló –csakugyan fiatal– nőt lazán karolta át, talán ezzel is próbálva takarni a kíváncsi szemek elől a hölgyet. Nem csoda, gyönyörű teremtés volt. Testét egy szűk ám mégis lenge mélyvörös térdig érő ruha takarta. Az amúgy vállig érő barna barna haja most alig ért álláig ugyanis göndör fürtökben keretezték a lány pirospozsgás arcát. Mogyoróbarna szemei csak úgy csillogtak mikor párjára nézett.

-Gyere, üljünk le.-indult meg a férfi az egyik eldugott asztal felé, maga után húzva kedvesét. Semmiségekről beszélgettek, csak szerették volna az estét együtt tölteni . Ez volt az utolsó közös estéjük mert a férfi holnap Olaszországba megy a frontra. Egy lágy zene csendült fel mely mind két személynek kedves volt.-Tudod milyen zene ez.-nézett a lányra.

-Ez a mi zenénk.-mosolyodik el. Ez a zene szólt az első találkozásukkor is. Felálltak majd a többi táncoló ember közé mentek. A férfi mind két kezét a lány derekára vezette, míg kedvese nyaka köré fonta karjait, így ringatóztak a lágy dallamra.-Mindneki néz.-motyogja miközben párja mellkasába fúrja a fejét.

-Azért mert olyan szép vagy.-duruzsolja lágy hangon.

-Ez nem igaz.

-Gyönyörű vagy. A leggyönyörűbb nő akivel valaha találkoztam.- a lány álla alá teszi két ujját úgy "kényszeríti" hogy rá nézzen, majd gyengéden megcsókolja. Az idilli pillanatnak a levegőhiány vet véget így kénytelen–kelletlen elválnak egymástól. Egymás csillogó szemébe néznek mikor a férfi ismét megszólal.-Légy a feleségem.-néz rá reménnyel teli szemekkel.

-És ha nem jössz vissza? Ha még azelőtt elveszítelek hogy összeházasodnánk?-kérdezi szomorúan, szemeiben kétségbeesés csillog amit észrevesz.

-Visszajövök hozzád. Elveszlek feleségül és lesz egy kocsideréknyi fiunk.-nevet fel a férfi, majd felkapja és megpörgeti a lányt.

-Szeretlek.-leheli ajkaira majd megcsókolja amit a férfi boldogan viszonoz.

-Én is szeretlek.-leheli miközben homlokát kedvese homlokának dönti.

OneshotWhere stories live. Discover now