Sziasztok!
Remélem tetszeni fog ez a rész.Kérte: —
Szavak száma: 598
Fandom: Marvel
Páros: Steve x TonySteve:
Február 14. van azaz valentin nap. Miután kiolvasztottak nem gondoltam volna hogy ez a nap jelenteni fog bármit is számomra hiszen az egyetlen ember akit teljes szívemből szerettem már meghalt. Na igen, ki gondolta volna hogy ezt pont Tony Stark fogja megcáfolni.
Reggel mikor felkeltem hogy elinduljak a reggeli futásomra Tony-t már nem találtam magam mellett. Sóhajtva keltem ki az ágyból majd öltöztem fel. Lemenetem a konyhába hogy megigyak egy kávét, de mikor leértem kicsit meglepődtem. Natasha már ott állt a pultnál és a kávéját iszogatta.
-Jó reggelt Nat.
-Reggelt Steve.-köszön vidáman.
-Mi ez a nagy boldogság reggel 5-kor? Te általában ilyenkor még alszol.-nézek rá miközben magamnak is öntök a keserű italból.
-Csak jó kedvem van. Mért', baj?
-Nem dehogyis. Csak meglepődtem ennyi az egész.-miután megittam a kávémat már mentem is.
Time skip
Miután lefutottam a köreimet még elmentem edzeni egy kicsit. Mire ezzel végeztem már 10 óra körül járt az idő. A konyhába mentem hogy igyak egy kis vizet, út közben találkoztam a többiekkel, kérdeztem tőlük hogy látták-e ma Tony-t de mindenki csak a nemleges választ adott.
-P.É.N.T.E.K. hol van Tony?-kérdeztem miközben beszálltam a liftbe.
-Mr.Stark a műhelyben van uram.
-Akkor vigyél a műhelybe.-sóhajtottam. Miután leértem és a biztonsági kódot is beírtam beléptem az említett helyiségbe. Tony mostanság rengeteg időt tölt is.-Tony, itt vagy?-kérdeztem kicsit hangosan, biztos ami biztos hogy meghallja. Semmi válasz nem érkezett szóval kicsit beljebb léptem. Már szólaltam volna meg egy kicsit hangosabban mikor megpillantottam az asztalon alvó zsenit. Elmosolyodtam a látványra. Az egyik páncéljának a kesztyűje szétszedve hevert az asztalon Tony kezében pedig egy csavarhúzó volt. Nem volt szívem felkölteni ezért inkább óvatosan felemeltem és a közös szobánk felé indultam. Mikor beszálltunk a liftbe kicsit mocorogni kezdett a kezeimben majd lassan kinyitotta azokat a csokoládé barna szemeit.-Jó reggelt Csipkerózsika.-pillantottam rá mosolyogva.
-Már reggel van?-kérdezi miközben elnyom egy ásítást.
-Igen. Mikor mentél le?-kérdezem miközben óvatosan leteszem a földre.
-Nem tudom. Olyan 1 óra fele.-túr bele a hajába. Nem mondtam semmit csak rosszallón néztem rá.
Time skip
Miután felértünk a szobánkba Tony elindított egy filmet de nem nagyon kötötte le a figyelmünk, inkább beszélgettünk. Semmit nem csináltunk a nap további részében. Este felé hozott egy üveg bort meg két poharat és kiültünk az erkélyre iszogatni, közben a lemenő napot néztük.
Tony:
Egész este a műhelyben voltam, le kellett foglalnom magam, túl ideges voltam ahhoz hogy aludjak. Azon rágódtam hogy tegyem fel a kérdést. Hogy kérjem meg a kezét? És ha nemet mond? Pepper után nem hittem volna hogy bárkit is tudok majd így szeretni. És most itt ülök mellette az erkélyen, borozgatunk, itt az alkalom hogy feltegyem neki a kérdést. Gyerünk Stark ne légy beszari!
-Minden rendben?-kérdezi Steve.
-Igen, én....-izzad a tenyerem, gombóc van a torkomban.-Tudod nem gondoltam volna hogy valaha is kiheverem azt ami köztem és Pepper közt történt. Te voltál az aki kihúzott a gödörből, meg mutattad hogy igenis képes vagyok még szeretni. Ezért nagyon nagyon hálás vagyok neked.-fordulok felé.-Tudod hogy nem vagyok a szavak embere.-nevetek fel halkan.-Steve Rogers.-felállok a székből majd féltérdre ereszkedek.-Megtisztelnél azzal hogy összekötöd velem az életed és hozzám jössz?-kérdezem miközben egy kis dobozkát húzok elő a zsebemből és kinyitva kicsit felé tartom. Nem mond semmit ezért felpillantok rá. Arca maszatos a könnyektől. Letérdel velem szembe és megcsókol.
-Igen, hozzád megyek.-leheli ajkaimra két csók között. Kicsit eltolom magamtól és felhúzom az ujjára a gyűrűt.
-Boldog valentin napot Steve.
-Boldog valentin napot Tony.-majd ismét megcsókol. Azt hiszem kijelenthetem hogy ez életem legszebb napja.
Puszi❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Oneshot
Acak-Marvel -Harry Potter/Legendás állatok -The Witcher -Odaát -Karib-tenger kalózai -Egyszer volt, hol nem volt.... -Sherlock Holmes -Teen Wolf ~ boy x boy ~ girl x girl ~ x reader ~ x OC Kéréseket elfogadok! Szívesen vállalok shippeket. Annyit kérné...