Sylvie-Midgardi

399 23 6
                                    

Kérte: -
Szavak száma: 1579
Fandom: Marvel
Páros: ⚠️fem!(T/N)⚠️ x Sylvie

⚠️SPOILERT TARTALMAZ! CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE/AKKOR OLVASD HA MÁR MINIMUM A 4.RÉSZIG LÁTTAD A LOKIT!⚠️

Egy kis emlékeztető:
(T/N)-te neved
(H/H)-hajad hossza
(H/Sz)-hajad színe
(Sz/Sz)-szemed színe

Miután Lokit megölték én elmenekültem. Nem bírtam ott maradni. Elloptam egy TimePad-et és elmentem. Először nem is tudtam hol vagyok. Emberek, hatalmas épületek...... Elkezdtem sétálni, közben nézelődtem hátha megtudom hol vagyok. Egyszer csak egy hatalmas kivetítő táblát láttam meg az út túloldalán így elindultam arra. Csak a táblát figyeltem ezért majdnem elütött egy autó.

-Elment az eszed? Hülye tyúk.-az autó gyorsan tovább hajtott.

"-Heló New York! Csodás reggelt mindenkinek. A pontos idő 7:45 és már most 29 fok van odakint. Mi lesz a nap további részében? Át is adnám Lolának a szót. Szia Lola, milyen időnk lesz ma?....." A kivetítő sarkában ott volt az aznapi dátum; 18. július, 2010. Szóval a Földön vagyok, New Yorkban és 2010-et írunk. Remek. Nagyon sokan bámulnak. Lehet a ruháim miatt. Befordultam az egyik sikátorba és ruhát váltottam. Sima zöld felső egyszerű fekete nadrággal és cipővel. Egész nap az utcákat róttam és gondolkodtam. Hogy min? Mindenen. Az életemen, Lokin, hogy ez az egész hercehurca felesleges volt. Este beültem egy bárba és egy pohár whiskey mellett terveztem az életem hátralevő részét. Mikor már a negyedik pohárral kértem volna ki, a pultos nem csinált semmit.

-Nem hallottad mit mondtam?-néztem rá mérgesen. A hangom kicsit kásás volt, de még lehetett érteni mit mondok.

-De hallottam. Viszont elfogyott a whiskey.-könyökölt a pultra. Jobban szemügyre vettem. Vállig érő (H/Sz) haj, (Sz/Sz) szemek, pisze orr, halvány szeplők. Lentebb vezettem a szemeim. Egy bordó trikó és egy fekete kötény takarta el szemeim elől a kívánatos kebleket. A háta mögé tévedt a tekintetem. Ott figyelt még vagy tíz bontatlan whiskey.

-Ott van mögötted vagy tíz üveg whiskey.-mondom unottan ahogy (Sz/Sz) szemeibe nézek.

-Akkor sem adok. Eleget ittál.-egyenesedett ki és nekiállt egy másik vendégnek italt tölteni.

-Majd én tudom mikor ittam eleget!-a pultra csapok mire mindenki rám nézett.

-Hé, nyugi. A berendezést azért hagyd meg.-csak megforgattam a szemeimet és amíg egy másik vendéget szolgált ki addig szóltam egy másik pultosnak aki ki is szolgált. Vidáman kortyolgattam a frissen szerzett italomat, mikoris vissza ért a (most már) kedvenc pultosom.-Az honnan van?-mutatott a kezemben lévő félig teli pohárra.

-Mivel te nem szolgáltál ki, ezért megkértem az egyik kedves kollégád.-húzom pimasz mosolyra ajkaimat miközben a másik pultosra kacsintok.

-Dominic!-mérgesen nézett a srácra aki gyorsan elhúzta a csíkot és inkább keresett egy kiszolgálásra váró vendéget.-Ez volt az utolsó.-nézett rám miközben "fenyegetően" rázta a mutató ujját amin persze jót mosolyogtam.

-Hát hogyne. Ahogy a hölgy óhajtja.-hajtok fejet kuncogva. A pohár tartalmát egy húzásra kiittam, majd a pultra csaptam az üveget.-Ebből kérnék még egyet ha nem bánja a kishölgy.-eresztek meg egy ravasz mosolyt. Meg forgatta a szemeit és mint akinek a fogát húzzák, úgy töltött megint a poharamba.-Na, ne légy ilyen morcos. Ez csak egy kis alkohol. Kérsz?-kérdeztem miközben felé nyújtottam a poharat.

-Dolgozom.-megrázta a fejét miközben felvett egy újabb rendelést.

-Kár. De akkor ezek szerint ha nem dolgoznál akkor meginnál velem valamit.

OneshotWhere stories live. Discover now