Kérte: —
Szavak száma: 1068
Fandom: The Witcher
Páros: OC x Ríviai Geralt-Kinn a farkas hálni tér, nem repked más, csak bőregér. De egy lélek még ébren lapu, félve, hogy eljő egy szellem vagy ghul.-énekelte lágy hangon Rowena. Rövid vörös hajába belekapott az esti szellő, miközben gyógynövényeket gyűjtött. A faluban sokan hívták boszorkának vagy varázslónőnek, pedig semmi köze nem volt hozzá. A nagyanyja tanította meg neki, hogy mire lehet felhasználni egyes növényeket, és hogy lehet velük gyógyítani. Szemei úgy ragyogtak a telihold fényében akár a smaragdok, ami több száz férfit képes volt megbabonázni, ám a lánynak mégis csak egy valaki kellett. Egyetlen egy férfi, aki most kitudja merre jár éppen a kontinensen. Bár lehet erre a kérdésre meg is van a válasz.
-Régen hallottam már ezt a dalt.-jött a hang az egyik fa irányából. Rowena a hang irányába fordult, de csak egy sárga szempárt lehetett látni a sötétben, amitől mások biztosan megijedtek volna, de nem Rowena. Neki egy igenkedves személyhez tartozott a szempár, és melegség járta át egész testét mikor megpillantotta.
-Az emberek rettegnek, egyre több a szörnyeteg a környéken, nem mernek életjelet mutatni magukról. Még a házaikból sem jönnek ki nagyon.
-Ellentétben veled, aki éjnek évadján az erdőt járja és még énekel is mellé. Ez nem sok életösztönről árulkodik.-lépett elő az árnyak közül egy fehér hajú férfi. A hátán két nagy kard keresztezte egymást, testét csak egy egyszerű fekete nadrág és ing fedte.-Mit csinálsz ilyenkor az erdőben Rowena?
-Növényeket gyűjtök.-emelte fel kicsit a kosarát.-Van ami csak teliholdkor nyílik.
-Elképesztő vagy.-rázta meg a fejét a férfi. Ahogy a lány jobban felmérte, észre vette hogy valami átáztatta az ingjét. Közelebb sétált hozzá, és megfogta az ing átázott anyagát. Ahogy elvette a kezét, a tenyere piroslott a vértől.
-Geralt, te vérzel. Mutasd, mekkora a seb?-letette a kosarát a fűbe, és elkezdte kihúzni az inget a nadrágból.
-Ro, jól vagyok.-állította meg a lány kis kutató kezeit.
-Látom.-morogta, majd elrántotta kezeit a férfi markából és felhúzta az ing alját, pont annyira hogy látni lehessen a szúrt sebet, amely körül a hajszálerek elfeketedtek.-Ezt muszáj ellátni Geralt. Gyere.-felkapta a kosarát, majd a fehér hajú kezét megragadva, kezdte húzni a háza felé. Sietős léptekkel haladtak a kis ház irányába, majd ahogy oda értek, a lány szinte kiszakította az ajtót, úgy ment be.-Ülj le!-utasította a Vajákot, aki jobbnak látta ha leül, mintsem végig hallgasson egy hegyibeszédet arról, hogy vigyáznia kéne magára.
-Rowena ~ -próbálkozott Geralt, de a lány nem is figyelt rá. Hevesen keresett különböző növényeket, amiket össze aprított, majd egy kevés vízzel felöntve egy mozsárba tette, majd elkezdte össze keverni, és egy kis idő után krémállagú masszát kapott. A masszával a Vajákhoz sietett, felhúzta az inget, és a sebre kente, amit Geralt összepréselt szájjal tűrt.
-Jobban is vigyázhatnál magadra.-kezdte a dorgálást Rowena.-Ettől össze húzódik a seb. Holnapra már nyoma sem lesz.-lépett el a férfitól. Geralt már teljesen felkészült a szidásra, de a lány egyáltalán nem foglalkozott vele, inkább rendet rakott az asztalán, és gondosan eltette a frissen szerzett növényeket. Most nagyon haragudott a fehér hajúra. A férfi egy darabig csendese vizslatta a pakolászó lányt, majd megunta a tétlenséget és szólásra nyitotta a száját, de nem tudta mit is mondhatna. Az ajtó felől különös zörej jött, amire mind a ketten felkapták a fejüket. Geralt egyből felállt, egyik kardját kezébe véve lépett közelebb az ajtóhoz, hogy ha kell, meg tudja védeni a vörös hajút. Az ajtó kinyílt, és egy vézna, barna hajú fiúcska esett be rajta. Az ingje véresen lógott rajta, egész testében remegett. A férfi értetlenül nézte a fiút, míg Rowena oda szaladt hozzá, és letérdelt mellé.
-Kérem. Segítsen.-nézett a lányra.
-Mi történt? Ez a te véred?
-Az anyám....-nyökögte.-Haza felé tartottunk, mikor valami ránk támadt. Én még eltudta futni, de az anyám~
-Ő hol van most?-lépett közelebb Geralt. A fiú mikor meglátta a fehér hajú Vajákot, elkezdett hátra kúszni a földön. Látszott rajta, hogy megrémisztette a férfi jelenléte.
-Az erdőben a ~ -az erdő irányából egy vérfagyasztó női sikoly törte meg az éjszaka csöndjét. Geralt nem kérdezett többet, elindult a hang irányába. Rowena óvatosan felhúzta a fiút a földről, nem lehetett több 10 évesnél.
-Ez a te véred? Megsérültél?-kérdezte a lány gyengéden, mire a kicsi csak megrázta a fejét.-Mi a neved?
-Deron.-felelte.
-Rendben Deron. Nem lesz semmi baj. Édesanyád hogy hívják?
-Rosetta.
-Te vagy Rosetta fia? Egek, hogy megnőttél.-lepődött meg Rowena.-Hol voltatok anyáddal? Miért este indultatok el?
-Csak a szomszédos városban voltunk, nem gondoltuk, hogy ránk esteledik. Mi lesz anyámmal?
-Minden rendben lesz, nyugodj meg.-simította meg a fiú fejét. Majdnem egy óra telt el, mire Geralt vissza tért, kezében a fiú anyjával. Rowena aggódva nézett a nőre, nagyon remélte hogy életben van.
-Életben van, csak elájult.-szólalt meg a férfi.
-Tedd az ágyra.-Rowena ellátta a nő sérüléseit, majd vártak hogy magához térjen, ami kis idő múltán meg is történt. Rosetta nem győzött hálálkodni, majd miután a Vaják kezébe nyomott 200 orent, amiért megmentette az életét, már ott sem voltak a fiúval.-Mi támadta meg őket?
-Élőholtak. Erre még nem találkoztam velük.-morogta a Vaják.
-Hát, úgy tűnik itt volt az ideje.
-Így még nagyobb veszélyben vagy Rowena.
-Persze, hogyne.-forgatta meg smaragd szemeit az említett. Geralt dühös léptekkel indult meg a lány felé, majd mikor oda ért, a falnak szorította, a hozzá képest apró testet.
-Hát nem érted? Ha ezek itt vannak a közelben, bármikor megölhetnek téged.-sziszegte a férfi.
-Igen, ahogy mindenki mást is.-dühösen néztek egymás szemébe.-Ne bánj úgy velem mint egy gyerekkel. Felnőtt nő vagyok aki ~
-Aki nem képes magát megvédeni!-kiáltotta dühösen a Vaják.-Fontos vagy nekem Ro, nem akarom hogy bajod essen.-mondta már nyugodtabb hangon Geralt. Rowena hirtelen felindulásból átkarolta a férfi nyakát, fejét pedig a vállára hajtotta. Ez a tett váratlanul érte a fehér hajút, de nem habozott, szorosan fonta izmos karjait a lány dereka köré, állát megtámasztva a másik fején.-Aludnod kéne.-mormogta a Vaják, mire Rowena felkuncogott.
-Hogy aludhatnék nyugodtan, mikor ilyen szörnyetegek rejtőznek a környéken?-incselkedett a férfival. Geralt a vállára dobta a vörös hajút, majd lerakta az ágyra.
-Itt maradok veled.-felelte, majd leült egy székre, onnan nézte a lányt.
-Ott fogsz ülni egész éjjel?-billentett oldalra a fejét.-Nem lenne kényelmesebb itt?-bökött az ágyra. A Vaják megforgatta sárga szemeit, majd lerúgva csizmáját, befeküdt a lány mellé. Rowena hozzá bújt a kidolgozott felsőtesthez, majd pillanatokon belül csak a szuszogását lehetett hallani, míg a férfi éberen vigyázta a lány álmát.
ESTÁS LEYENDO
Oneshot
De Todo-Marvel -Harry Potter/Legendás állatok -The Witcher -Odaát -Karib-tenger kalózai -Egyszer volt, hol nem volt.... -Sherlock Holmes -Teen Wolf ~ boy x boy ~ girl x girl ~ x reader ~ x OC Kéréseket elfogadok! Szívesen vállalok shippeket. Annyit kérné...