Kérte: VivienGerencser
Szavak száma: 1106
Fandom: Marvel
Páros: (T/N) x Eddie Brock/VenomRemélem valami ilyesmire gondoltál és tetszeni fog. Jó olvasást!😊
-Eddie. Eddie, figyelj már ide!-a fekete szimbióta próbálta gazdája figyelmét magára terelni, de ez nem nagyon sikerült neki ugyanis a férfi éppen telefonált.-Eddie!-az említett férfi még mindig figyelmen kívül hagyta őt. Gondolt egyet a szimbióta és a gazdatestet neki "vezette" a mellettük álló egyik tömbház falának. A nyomozó-riporter kezéből kiesett a telefon majd a földre huppant.
-Neked meg mi bajod van?-szűrte ki idegesen a fogai közt a kérdést, közben körbe pillantott hogy látta-e valaki ezt a kis balesetet, de nagy szerencséjére már egy lélek sincs ilyen későn San Francisco utcáin.
-Magamra vontam a figyelmed. Másképp nem is figyeltél volna rám.-felelte duzzogva.
-Most már figyelek. Mi volt ennyire fontos hogy a falnak kellett vezetned?-kérdezte dühösen, közben az orrát tapogatta hátha eltört. Miután megbizonyosodott róla hogy semmi baja, felállt a hideg járdáról felvette a mobilját majd egy "Majd később vissza hívlak!" után letette.-Szóval mi van?-kérdezte ismét közben elindult a lakása felé. Mióta vissza kapta a munkáját mint nyomozó-riporter, azóta egy jobb környéken lakik ahol nincsen a szomszédjában egy metál/rock bolond sem aki éjjel kezdeni játszani az elektromos gitárján.
-Egy másik szimbióta. Itt a városban. Már egy ideje éreztem, de csak ma bizonyosodtam meg róla.
-És ez biztos? Mennyiben gond ez nekünk?
-Igen biztos. Azt nem tudom. Eddig úgy tűnik meghúzta magát szóval szerintem nem fenyegető.
-Ez jó hír.-eresztett el egy sóhajt a férfi.-És ki az?
-Azt nem tudom. Még nem láttam, csak éreztem. De muszáj találkoznunk vele.
-Ugyan minek? Most mondtad hogy nem jelent fenyegetést.-morogta miközben belépett az egyik tömbház ajtaján. Beszállt a liftbe és megnyomta a megfelelő emelet gombját. Csend telepedett a kis helyiségre, csak azt a jellegzetes monoton zúgást lehetett hallani amit a lift adott ki.
-Kíváncsi vagyok Eddie. Derítsük ki ki lehet az.-zúgolódott.
-Ha azt mondom holnap megkeressük, akkor békén hagysz?-kérdezte egy megadó sóhaj kíséretében. A lift ajtó csilingelő hanggal nyílt ki a 7.emeleten. Miután belépett a lakása ajtaján lerúgta a cipőjét, a kabátját a fogasra dobta majd a kanapéra vetődött.
-Miért nem most keressük meg?
-Mert biztos alszik. Meg én is fáradt vagyok.-magyarázta elgyötört hangon Eddie.
-De a szimbiótáknak nem kell alvás.
-Viszont a gazdatestnek igen. Szóval fogd be és hagyj aludni.
Mindeközben, San Francisco másik felében egy kis kertesházban egy lány kétségbeesetten járkál fel alá a nappaliban. Már egy ideje furcsán érzi magát, rosszullétek törtek rá váratlanul, szédült és egy hangot hallott a fejében.
-Istenem, kezdek megőrülni.-nyöszörgte majd lerogyott az egyik fotel mellé.
-Nem őrültél meg.-susogta egy karcos, mélyebb női hang. (T/N) ijedten nézett körbe, de senkit nem látott.
-K-ki az? Mit akarsz tőlem?-kérdezte, ajkai megremegtek, már a sírás küszöbén táncolt.
-Segíts nekem és én is segítek neked.
VOUS LISEZ
Oneshot
Aléatoire-Marvel -Harry Potter/Legendás állatok -The Witcher -Odaát -Karib-tenger kalózai -Egyszer volt, hol nem volt.... -Sherlock Holmes -Teen Wolf ~ boy x boy ~ girl x girl ~ x reader ~ x OC Kéréseket elfogadok! Szívesen vállalok shippeket. Annyit kérné...