Starker-Keringő

297 19 5
                                    

Kérte:
Szavak száma: 747
Fandom: Marvel
Páros: Tony x Peter



Hulla fáradtan szálltam be a torony liftjébe, majd nyomtam meg az 50-es gombot, ami felvisz a lakó szintre.

-Heló Peter!-szólalt meg Péntek.

-Szia Péntek.-sóhajtottam fel, majd a lift oldalának dőltem.-Tony hol van?

-Mr.Stark jelenleg nem tartózkodik a toronyban. Szeretnéd hogy értesítsem az érkezésedről?-kérdezte az MI.

-Nem kell.-nyúzottan léptem ki a liftből, majd elindultam a szobám felé. Nem értem miért nem lehet a szobákhoz lifttel is feljutni. Most semmi kedvem lépcsőzni. Ahogy beléptem a szobába, ledobtam a táskám az ágy mellé, és a cipőmet lerúgva dőltem a matracra. Nemsokára szalagavató, és teljes erőbedobással próbálunk rá. Azon szerencsések, vagy szerencsétlenek, közé tartozom, akik táncolni fognak. Most is csak a próba miatt estem be 6-kor. Elég hamar elnyomott az álom, aminek kifejezetten örültem, legalább többet tudok pihenni. Mondjuk lehet előtte enni kellett volna.



Nem tudom mennyi lehet az idő, csak azt tudom, hogy arra keltem, hogy valaki konkrétan ajtóstól jön be a szobámba, majd megtorpant. Résnyire nyitottam ki a szemeim, de még így is láttam, hogy Tony áll az ajtóban.

-Szia.-köszöntem neki halkan.

-Nem akartalak felkelteni.-lépett közelebb, majd elindult felém, és mikor elém ért, leült az ágy szélére.

-Semmi gond. Amúgyis lassan fel kéne kelnem.-ráztam meg a fejem, majd lassan felültem.-Mennyi az idő?-kérdeztem egy ásítást elnyomva.

-Nemsokára éjfél.-mondta Tony. A fejemet a kulcscsontjának támasztottam, úgy hunytam le ismét a szemeim.-Péntek azt mondta nem ettél semmit miután megérkeztél.

-Túl fáradt voltam. Szinte egész nap csak próbáltunk.-motyogtam.-Merre jártál?

-Tárgyalásom volt és kicsit sokáig elhúzódott.-felelte, majd belecsókolt a hajamba.

-Mostanában mindig tárgyalásokra jársz. Történt valami?-kérdeztem, majd felemeltem a fejem és rá néztem.

-Ne aggódj, minden rendben. Neked viszont enned kéne valamit.

-Ahogy téged ismerlek, kávén kívül nincs nagyon más a te gyomrodban sem.-forgatom meg a szemeimet.

-Az én vagyok.-felállt az ágyról, majd engem is felhúzott onnan. Át karolta a derekam, én pedig a nyaka köré fontam karjaimat, így néztük egymást.-Mit ennél?

-Nem tudom, amúgy most nincs túl nagy étvágyam.-húzom el a szám.

-Hát márpedig muszáj lesz enned valamit.-adott puszit az orrom hegyére, mire elmosolyodtam.-Terveztél valamit a hétvégére?-kérdezte Tony, közben elindultunk a konyhába.

-Lélegezni sincs időm. Eszembe sem volt a hétvége. De szerintem holnap is próbánk lesz.-mondom egy lemondó sóhaj kíséretében.

-Biztos nem. Nehogy már elvegyék a hétvégéteket!

-Jobban felhúzod rajta magad mint én.-nevettem fel.-Még amúgysem biztos.

-Hát ne is legyen.-morogta, mire nyomta egy csókot az ajkaira.

-Ha Mrs.Morrist felidegesítik a többiek, szerintem 5 percet sem fogunk próbálni.-gondolkoztam hangosan.-Olyan jó lenne, ha már vége lenne ennek az egésznek.-sóhajtottam fel.

-Még néhány hónap és tényleg vége lesz.-mondta Tony, majd ahogy a konyhába értünk, ő leültetett az egyik bárszékre ami a pult előtt volt.

-Látom mit csinálsz. Vedd is le a szemed a kávéfőzőről. Nem kávézol estére.-figyelmeztettem, mire inkább kinyitotta a hűtőt.

-Spagetti? Vagy inkább rendeljünk valamit?

-Mondtam hogy nem vagyok éhes.

-Valamit enned kell.-bezárta a hűtőt, majd velem szembe megállt a pult másik oldalán, és bútorra könyökölve szemezett velem.-Pirítós?

-Pirítós.-bólintottam rá. Amíg Tony csinálta a pirítós, addig én felültem a pultra, aztán elfeküdtem rajta, majd a hátamról a hasamra fordultam, onnan meg vissza a hátamra.

-Te mit csinálsz?

-Szenvedeeeeek.-mondtam nyűgösen. Csak annyit éreztem, hogy megfogja a lábaimat, és a pult széléhez húz, úgy, hogy ott lent összeértünk. Hirtelen felültem, és rá kellett jönnöm, hogy alig van az arcunk között 5 centi.-És te mit csinálsz?-suttogtam ajkaira.

-Minek tűnik?-kérdezte, közben felvonta egyik szemöldökét és pajkos mosoly húzódott ajkaira.

-Felhívás keringőre?-kérdezem mosolyogva.

-Akár.-feleli, majd egy puha csókot nyom ajkaimra. Megfogta a derekam, és leemelt a pultról.-Szabad?-kérdezte miközben tett egy lépést hátra, és jobbját felém nyújtotta, míg balját a háta mögé tette.

-Örömmel.-kezemet kezébe helyeztem, mire másik kezét derekamra helyezte, és közelebb húzott magához, én pedig szabadon lévő kacsómat a vállár, vagyis inkább a felkarjára helyeztem.

-Mire táncoltok?-suttogta a kérdést fülembe, mire kirázott a hideg.

-Ed Sheeran Perfect. 

-Péntek hallottad.-szólt Tony az MI-nak, mire felcsendült a Perfect. Szép lassan ringatóztunk a lágy dallamokra, Tony néha megforgatott, mire én mindig felkacagtam, ezzel az ő arcára is szélesebb mosolyt csalva.

-Nem is tudtam, hogy tudsz keringőzni.-mondtam miután elhalkult a zene.

-Hát, most már tudod.-suttogta ajkaimra, mire szájára hajoltam. Átkaroltam a nyakát, míg ő kezeit a derekamra fonta, és közelebb húzott magához, már amennyire ez lehetséges volt.-Szeretlek.-mondta szemeimbe nézve miután elváltunk.

-Én is szeretlek.-feleltem, majd fejemet mellkasára döntöttem.

OneshotNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ