Jack Kline-Nephilim

338 13 1
                                    

Kérte:
Szavak száma: 1433
Fandom: Marvel, Odaát
Páros: (T/N) x Jack Kline

⚠️(T/N) Jack anyukája, miután bele halt Jack születésébe, 2,5 évvel később valahogy vissza tér az élők közé. (T/N) Tony Stark nevelt lánya. Nem követi sem a Marvel, sem az Odaát eseményeit!⚠️


-Nem is tudom Dean, szerintem ez nem jó ötlet.-néztem kicsit aggódva a vadászra miközben belekortyoltam a whiskeymbe. Már este 10 is elmúlt, Jack aludt ahogy Castiel is elvileg, Sam elment valahova amit Dean nem nézett jó szemmel.-Nem örülök neki hogy a fiamat is vinni akarjátok. Bízom bennetek, de még gyerek. Hagy menjek én is.

-Még nem épültél fel teljesen. Nem jössz és kész.-kötötte az ebet a karóhoz.

-Jó, akkor maradok.-sóhajtottam megadóan és hátra dőltem a székben.-Hol marad már Sam?

-Nem tudom. De kap majd egy alapos fejmosást, csak jöjjön vissza.-morogta Dean miközben bele ivott a sörös üvegébe. A bunker ajtaja kicsapódott és az emlegetett szamár lépett be rajta. Dean már szólásra nyitotta a száját, de az öccse gyorsabb volt.

-Tudom mit akarsz mondani szóval el se kezd. Azért voltam sokáig mert akadt egy kis gond, de már minden rendben.

-És hol is voltál pontosa?-húztam fel az egyik szemöldököm.

-Hoztam valakit, pontosabban valakiket, akiket már régen nem láttál.-ezzel elállt a bejárattól, ahol az apám lépett be mögötte a csapat többi tagjával. Levegő után kaptam. Felálltam  székből és hátráltam egy pár lépést.

-Mit keresnek itt?-préseltem ki magamból nagy nehezen ezt a kérdést.

-Én is örülök neked.-mondta apa. Sam lesietett a lépcsőn és megállt mellettem, de azért tartotta a távolságot. Jól tette, mert ha kicsit közelebb lett volna biztos neki ugrok.

-Sam, miért hoztad ide őket?-elcsuklott a hangom, bepánikoltam.

-Ők is a családod (T/N) ne~

-Nem Sam, nem azok.-ráztam meg a fejem.

-Valaki fel világosítana kik is ezek?-mutatott a csapat felé Dean az üveggel a kezében.

-Az apám és a bosszúállók.-Dean csak bólogatott, Sam csendben volt ahogy mindenki más.

-(T/N) én~

-Ne!-kiáltottam rá ahogy elkezdett lejönni a lépcsőn. Kitartottam a kezem és léptem egyet hátra.-Ne kezd el. Nem akarom hallani.

-Akkor mit mondjak? Mit csináljak?-tárta szét a kezeit.

-Csak.....csak menj innen. Eddig sem hiányoztam, akkor most se.

-(T/N) ne csináld ezt.-kérlelt Sam, de hasztalan volt.

-Mit ne csináljak Sam? Mit?-kérdeztem vissza fojtott dühvel.

-Ne lökd el magadtól.

-Nem találtunk sehol. Nem tudtunk rólad semmit. Aztán egyik nap a barátod felkeresett minket hogy jól vagy, hogy élsz. Hiányoztál (T/N). Aggódtunk érted. Mindannyian.-lépkedett le a lépcsőn Natasha.

-Ezzel nem hatsz rám Natasha.-hunytam le a szemeimet. Vissza ültem a székre és bele ittam a poharamba. Sam és Dean elmentek aludni mondván, hogy mi meg beszéljük meg amit meg kell, így most mindenki itt ül az asztalnál.

-Meg változtál.-szólalt meg apa mire horkantottam egyet.

-7 év alatt? Na ne mond.

-Nem csak külsőleg. Belsőleg is. Más a kisugárzásod.

OneshotDonde viven las historias. Descúbrelo ahora