Kérte: dino_lany
Szavak száma: 622
Fandom: Sherlock Holmes
Páros: OC x Sherlcok HolmesSokat kellett várni erre, amiért bocsánat. Remélem nem okoztam csalódást. Jó olvasást!
"Szerv leállásban halt meg James Emmett, a HSBC vezérigazgatója."
szeptember 02
"Elhunyt az olimpiai bronzérmes brit ökölvívó, Alan Minter. Az orvosok szerv leállásra gyanakodnak."
szeptember 09
"Többen rosszul lettek a melegtől. Sokan azt állították, hogy rettenetesen fáztak, pedig a hőmérséklet 25 Celsius fok, a Nap pedig hétágra süt."
szeptember 10
-Maga mit gondol Sherlock?-kérdezte Watson, a fotelban ülő nyomozótól, miközben a kezében lévő újságokat vizslatta. Holmes nem mondott semmit, csak felpattant a fotelból, magára kapta a kabátját, majd sietősen távozott a lakásból, nyomában az értetlen Watsonnal.-Hová megyünk Holmes?
-A Scotland Yardhoz.-leintett egy taxit, beszálltak, és elindultak a rendőrségre.
Kath egy kávézó pultja mögött, gondosan törölgette át a csészéket és poharakat. Itt csak a kendőn lévő méreggel volt a baj. Mivel a méreg bőrön keresztül szívódik fel, ezért a lány gumikesztyűt viselt. Ugyan olyan nap volt mint a többi. A kávézó tele volt emberekkel nyitástól zárásig. Kath nem kent az összes csészére és pohárra mérget, csak egy párra. Amiatt, hogy érintkezzen ezzel az anyaggal, nem kellett félnie, ugyanis előírás volt a kávézó dolgozói számára a gumikesztyű viselése. A csengő az ajtó fölött ismét megszólalt, vendég érkezett. Így telt a napja zárásig. Nagyrészt a pult mögött állt, néha persze ő is ment felszolgálni, de inkább maradt a pult mögött.
Zárás előtt 5 perccel már csak ő volt a kávézóban, mikor az ajtó feletti ki csengő megszólalt, jelezve ezzel, jött valaki.
-5 perc múlva zárunk. Ha kérhetem......-kezdte, de mikor meglátta az illetőt, megakadt.
-Csak egy kávét kérnék, elvitelre.-mondta a férfi, mire Kath felsóhajtott, és nekiállt elkészíteni az italt. Csendbe burkolózott a helység, csak a kávéfőző hangját lehetett hallani. A lány egy papírpohárba töltötte a fekete nedűt, majd a férfira nézett.
-Kér bele tejet és cukrot?
-Nem kérek. És ha lehet, a mérget is hagyja ki belőle.-felelte, mire Kath megállt a mozdulatában. Gyorsan kapcsolt az agya, és felnevetett.
-Mérget? Érdekes humora van Mr.Holmes.-kuncogott.
-Miért gyilkolja az embereket?-kérdezte a nyomozó.
-Hogyan?-kérdezte megilletődve. - Tudja ez egy komoly vád, Mr.Holmes.-mondta, közben átnyújtotta a poharat.
-Megvizsgáltam a hullákat. Valóban szerv leállásban haltak meg. Viszont azt csak én vettem észre, hogy a szervezetükben kicsapódott fehérjék okozták a halált. Hogyan csinálta?
-Nem tudom miről beszél nyomozó. Ha kérhetem távozzon.-mondta a lány komoran. Zöld szemei szikrákat szórtak a férfira.
-Dehogyis nem tudja. Maga az egyetlen ebben az átkozott kávézóban, aki képes ~
-Ölni?
-Vegyész képzettsége van, amit Anglia egyik legjobb egyetemén szerzett. A többi kollégája, mind üres fejű bohóc. Magában viszont Kath, magában megvan a potenciál arra, hogy ilyesmit tegyen.-bökött a lányra.
-Nos, gratulálok nyomozó.-szólalt meg a lány, majd kilépett a pult mögül és a férfihez sétált.-Leleplezett. És most mit fog tenni? Börtönbe zárat?
-Nagy kár lenne egy ilyen koponyát, mint maga, börtönbe zárni. Ha felhagy az emberek gyilkolásával, szabad marad, és senki nem fogja tudni, hogy maga volt.
-Magának ez miért jó?
-Nem hal meg több ember.
-Magának elvileg nincsenek érzései. Akkor mégis miért érdekli néhány ember élete?
-Igaza van. Nem érdekelnek. Viszont tényleg nagy kár lenne magáért. Nos, mit mond? Áll az alku?-Kath gondolkozott egy kicsit, végül kinyújtotta a kezét.
-Áll az alku.-mondta, mire a nyomozó kezet fogott a lány kesztyűs kezével.
-Van a méregnek ellenszere?
-Miért érdekli ez?
-Biztos érintkezett már legalább egyszer ezzel a méreggel. Csak van valami ellenszere.
-Őszintén? Nincs. Mindig kesztyű van a kezemen, így még véletlenül sem érintkeztem vele.-mondta.-Remélem nem szeretne megfagyi Holmes. Hűvös az este.-a nyomozó csak nézett, nem értette miért mondja ezt a lány, hiszen kint még mindig meleg volt.
-Maga...... - a kezét vizslatta, amivel kezet rázott a lánnyal.
-Tudja jelenleg két kimenetele van a dolognak. Vagy meghal, ugyanis kicsapódnak a fehérjék a szervezetében, vagy életben marad. Bár erre kevés az esély, de maga Sherlock Holmes. Majd figyelem a híreket.-azzal ott hagyta a férfit, aki megrökönyödve állt a kávézóban.
YOU ARE READING
Oneshot
Random-Marvel -Harry Potter/Legendás állatok -The Witcher -Odaát -Karib-tenger kalózai -Egyszer volt, hol nem volt.... -Sherlock Holmes -Teen Wolf ~ boy x boy ~ girl x girl ~ x reader ~ x OC Kéréseket elfogadok! Szívesen vállalok shippeket. Annyit kérné...