#2 Első találkozás: Marvel

395 18 1
                                    

Szereplők: Stephen Strange, Wanda Maximoff, Pietro Maximoff, Peter Parker, Thor, Loki, Sylvie, Vízió, Yelena Belova





🔮Stephen Starnge🔮

-Megyek, beállok a pulthoz. Menj nyugodtan pihenni.-mondtam a kollégámnak, aki egy hálás mosoly kíséretében hátra ment. Ma nem volt nagy forgalmunk aminek örültem. Az ajtó feletti csengő jelezte, hogy új vendég jött.

-Jó napot! Mit adhatok?-kérdeztem a férfitől mikor a pulthoz ért.

-Jó napot. Két fekete kávét kérek, egyiket kettő cukorral, elvitelre.

-Milyen névre?

-Stephen.

-Máris készítjük.-amíg a kávé készült addig felvettem a többi rendelést is. Amint kész lett a két kávé, oda is adtam Stephennek. Ez után, szinte minden nap bejött a kávézóba, és két hónap után elhívott randizni. Izgalmas lesz, van egy olyan érzésem.


🌌Wanda Maximoff🌌

Valami kimaradt........de mi?

-Talán a mustár.-jött egy hang a lépcső felől, mire ugrottam egyet.

-Te jóságos ég.-kaptam a szívemhez, majd megfordultam. Egy nagyából velem egyidős lány állt velem szembe. Barna szeme és hosszú vöröses barna haja volt.

-Sajnálom, nem akartalak megijeszteni.

-Semmi gond. Annyira belemerültem a főzőcskézésbe, hogy teljesen kizártam mindent.-nevettem fel zavartan.-Amúgy (T/N) vagyok.

-Én meg Wanda.-mosolyodott el ő is.-Nekem most mennem kell. Még egyszer bocsi amiért megijesztettelek.-indult el a lift felé.-És a mustárt ne hagyd ki!-kiáltott még vissza.

-Nem fogom!-szóltam vissza.


🏃‍♂️Pietro Maximoff🏃‍♂️

-Ne aggódj, nem lesz gond.-mondta Steve ahogy a szobám felé vezetett. Most költöztem be a Bosszúállók bázisára, és kicsit félek mit fognak hozzám szólni a többiek. Az erőm eléggé veszélyes. A tüzet tudom idomítani ami nem kis felelősség.

-Jövök!-jött valahonnan egy hang, mire Steve a falhoz lapult amit nem értettem, de nem volt sok időm gondolkozni, ugyanis valami olyan lendülettel és erővel rohant nekem, hogy megborultam. Olyat taknyoltam, meg a másik személy is aki nekem jött.....-Mondtam hogy jövök.

-A faszom ~

-Hogy beszélsz?

-Ne zavarjon, hogy most ütöttek el.-nyögtem, majd lelöktem a rajtam fekvőt.

-Finomabban princessa.-erre megforgattam a szemem, majd felálltam a földről.

-Hát (T/N) most ismerted meg Pietrot. Pietro, ő itt (T/N) az új csapat tagunk.

-Finomabb is lehetett volna az első.-húzogatta a szemöldökét miközben felállt a földről, mire nekem izzani kezdett a kezem és a szemem is.

-Nem dühíteném fel.-mondta Steve, mire a fiú inkább elhúzta a csíkot.


🕷Peter Parker🕷

A tűz lépcsőn ültem, éppen a kaktuszomat tettem ki, mivel már a hőmérséklet tökéletes neki. Még egy kicsit üldögéltem kint, mikor Pókember ugrott mellém. Majdnem felsikítottam, de befogta a számat.

-Kérlek ne. Megtalál.-mondta kétségbeesetten. Kérdőn néztem rá, de inkább megfogtam a csuklóját, és magam után húztam be a szobámba, majd az ablakot becsukva a sötétítőt is behúztam. Mikor megfordultam, csak akkor láttam meg, hogy a ruhája egy két helyen el van szakadva és vérzett is.

OneshotDonde viven las historias. Descúbrelo ahora