Harry Potter-Yule bál

479 21 0
                                    

Kérte:
Szavak száma: 1036
Fandom: Harry Potter
Páros: (T/N) x Harry Potter

(T/N)-Te Neved
(H/Sz)-Hajad színe
(K/Sz)-Kedvenc Színed
(V/N)-Vezeték Neved

Yule bál. Van aki várja, van aki nem. Én személy szerint várom, de nem is a bált, hanem inkább magát az ünnepet. Édesanyám részéről norvég vagyok, így amíg élt mindig megtartottuk. Kicsit ünnepeltünk otthon, de javarészt ezt az időszakot az Istenek tiszteletének szenteltük. Mióta a Roxfortban tanulok, és mióta anya meghalt, azóta ez a szokás már nem él nálunk amit sajnálok, de én ezek után is folytattam, itt az iskola falain belül. De térjünk vissza a bálra. Úgy voltam vele hogy elmegyek, ott leszek egy kicsit, majd vissza megyek a szobámba és áldozok az Isteneknek. Na persze nem embereket, ahogyan az őseim tették, hanem ételt és italt. A szobámban készülődtem, egy (K/Sz) ruhát vettem fel, váll kidobós darab volt, az ujja hosszú és bő volt, könyékig felhasítva. (H/Sz) hajamat egy kontyba fogtam, kis fonatokkal díszítve. A nyakamban egy, még anyától kapott medál lógott, amely Thor pörölyét, Mjölnirt ábrázolta. Tudom, nem illik nőhöz, de anyától kaptam és még sosem vettem le. Felvettem még egy fekete magassarkút, és a hajamba tűztem egy arany színű virág és levél motívumokkal ellátott hajtűt. A szobából a klubbhelyiségbe mentem hogy megvárjam Lunát, aki pár perc múlva megérkezett.

-Te jó ég (T/N), gyönyörű vagy. Akárcsak Freya.-mondta Luna ámulattal a hangjában. Igen, őt bevezettem a vallásom világába.

-Köszönöm Luna. De nem tudom hogy most bóknak vegyem vagy ne.-kuncogtam fel, majd elindultunk a nagy terem felé.-Tudod Freya nem csak a szépség Istennője, hanem a termékenységé és bujaságé is.-mosolyodtam el.

-Bocsáss meg, nem úgy értettem.

-Tudom, nyugi. Mellesleg te is nagyon csinos vagy.-szerényen megköszönte, majd csendben folytattuk utunkat a nagy teremhez. Az utolsó lépcsőn sétáltunk le, mikor Luna halkan megszólalt.

-Mindenki téged néz.-suttogta.

-Ez nem igaz.-motyogtam, de rá kellett jönnöm, hogy tényleg mindenki néz. A lépcső lábánál a Granger-Potter-Weasley trió állt, mellettük a Patil ikrek és McGalagony professzor. Ahogy elhaladtunk mellettük, a professzor karon ragadott és kissé vissza húzott.

-Potter, a maga párja (V/N) kisasszony lesz, feltéve hogy nincs párja.-nézett rám az idős nő.

-Nincs párom professzor.

-Remek. Akkor Potter álljanak be, Weasley maguk menjenek be. Mindjárt kezdünk. Ezzel mindenki ment a saját dolgára, mi meg Harryvel beálltunk a másik három pár mögé.

-Nagyon csinos vagy.-nézett rám a párom, mire kicsit elpirultam.

-Köszönöm. Te is jól nézel ki.

-Egeke, (T/N) gyönyörű vagy. Mint egy hercegnő.-ámult el Cho mikor hátra fordult hozzánk.

-Köszönöm Cho.-pár perc múlva tánccal nyitottuk a bált, majd később már mindenki táncolt.-Mindenki minket bámul.-nyögtem keservesen.

-Csodálkozol? Gyönyörű vagy.-felelte Harry.

-Ez nem igaz.-motyogtam.

-Mi az a nyakadban?-nézett a medálra, mire picit elmosolyodtam.

-Még anyától kaptam, sosem vettem le és most sem akartam. Ez Thor pörölye, védelmet ad a viselőjének.

-Thor?

-Skandináv Isten.-mondtam mire csak bólintott. Miután megvolt a tánc elkezdődött a buli ami általában éjfélig tart, persze az alsóbb éveseknek olyan 10 óra körül már a hálókörletükben kell lenniük. 11 óra felé járt az idő ezért úgy gondoltam felmegyek a szobámba. Az egyik lépcsősornál valaki karon ragadott, majd behúzott az egyik fal beugróba és a falnak nyomott, miközben a kezét a számra tapasztotta. Egy pillanatra fel sem fogtam mi történik, de ez a pillanatnyi sokk azonnal elszállt, mikor megláttam Andrew Cornert az exemet. Bele haraptam a kezébe, mire elkapta a szám elől, de cserébe felpofozott.

-Már egy ideje kerestelek a bálon, de nem találtalak. Aztán a kis barátnőd elmondta hogy feljöttél.

-Mit akarsz Andrew? 

-Téged. Vissza akarlak kapni.-suttogta ahogy a nyakamhoz hajolt.

-Nem fogsz. Nem véletlenül szakítottam veled. Erőszakos és követelőző vagy. Most pedig eressz.-szűrtem ki a fogaim között, közben próbáltam magamtól ellökni, de csak jobban a falhoz préselt.

-Megváltoztam baba, már nem vagyok olyan.-mondta miközben a szemembe nézett.

-A kígyó ugyan úgy kígyó marad, hiába vedli le a bőrét.-a hangomból csöpögött a gúny, a szemeim szikráztak. Andrew kék szemei most viharszürkén csillogtak. Azt hiszem sikerült felidegesítenem.

-Kár lenne ezért a szép ruháért. Nem?-kérdezte ahogy a szoknyarészt egy picit megemelte.-Vagy ezért a gyönyörű arcért.-vette egyik kezébe az államat, majd erősen megszorította.

-Hagy őt békén Corner.-érkezett egy dühös hang a lépcső felől. Andrew unottan megfordult hogy megnézze ki az.

-Mert mi lesz ha nem? Mit csinálsz Potter?-kérdezte gúnyosan.-Na húzz innen. (T/N)-val/-vel még van egy kis elintézni valóm.-fordult vissza hozzám. Nem láttam, de hallottam Harry egyre közeledő lépteit, majd lerántotta rólam a volt barátom. Ennyi kellett neki is, egyből Harrynek esett. Előkerültek a pálcák is, rontások követték egymást sorra. Nem tudtam hogyan vethetnék ennek véget, de nem is volt időm ezen gondolkodni, ugyanis egy Harrynek szánt tarló átok a falnak taszított. Miután a földre estem, már zavarosan láttam mindent. Harry hozzám sietett, közben Andrew meg elhúzta a csíkot.

-Hé (T/N), hallassz?-kérdezte Harry miközben a hátamat támasztotta. Bólintottam egyet óvatosan, majd felnéztem a fiúra.-Gyere, elviszlek a gyengélkedőre. Jobb ha Madam Pomfrey megvizsgál.-lassan felállított a földről, de a lábaim nem voltak valami stabilak ezért inkább felkapott az ölébe, úgy vitt le a gyengélkedőre. Ahogy mentünk le a lépcsőkön, az egyik fordulóban Corner feküdt eszméletlenül.

-Thornak hála.-motyogtam ahogy megláttam az eszméletlen fiút, közben megszorítottam a medált a nyakamban. Mikor Harry belépett velem a gyengélkedő ajtaján, a javasasszony teljesen elsápadt.

-Mi történt?-még annyit érzékeltem hogy hozzánk szalad, aztán se kép, se hang.

Mikor legközelebb magamhoz tértem, a gyengélkedő egyik ágyán feküdtem, betakarva. Feltűnt hogy nem vagyok egyedül, valaki a kezemet szorongatva aludt az ágyra dőlve. Sötét volt, de még így is ki tudtam venni, hogy Harry az. Elmosolyodtam egy picit, majd megpróbáltam felülni, de annyira szédültem, hogy inkább vissza dőltem. Persze Harry egyből felkelt, és ijedten nézett rám, aztán gondolom megnyugodott hogy nem tűntem el.

-Végre felkeltél.

-Meddig voltam eszméletlen?-néztem rá.

-Csak egy napig, de aggódtam hogy nem fogsz felkelni.-ahogy jobban megnéztem, egy fekete pulóver és egy melegítő nadrág volt rajta, de rajtam is már egy kényelmesebb öltözet volt, azaz a pizsamám, ami egy kék pólóból és egy fekete rövid nadrágból állt.

-Hát felkeltem, szóval már nem kell aggódnod.-csak néztük egymást, vagyis Harry inkább a számat nézte. Nehezen, de felültem, mire felém hajolt és megcsókolt. Először meglepődtem, de mikor már hajolt volna el, a szája után kaptam. Miután elváltunk én kicsit arrébb húzódtam az ágyon, hogy ő is elférjen, majd egymást ölelve aludtunk vissza.

OneshotTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang