Kérte: -
Szavak száma: 1468
Fandom: Marvel
Páros: (T/N) x Steve Rogers⚠️Önbántalmazás! (T/N) és a bosszúállók középiskolások!⚠️
Aki hasonló problémákkal küzd forduljon a családjához, barátaihoz vagy szakemberhez. Nem megoldás az önbántalmazás semmilyen formája. Mindenki úgy csodálatos ahogy van❤
Szeptember, kezdődik az iskola. Csak amiatt várom, mert láthatom a barátaim és végre Steve is haza jött. Egész nyáron Európában volt a rokonainál így nem láttam és keveset is beszéltünk. Hála az égnek csak az újaknak kell alkalmit felvenni szóval felvettem egy sima szürke pólót meg egy farmert, ami persze már kicsit lógott rajtam, de még nem volt vészes. A nyáron sikerült fogynom, így már talán vagyok olyan csinos mint a többi lány, meg könnyebb lesz a balett. Igen még áprilisban elkezdtem balettozni ahol nem lehet rajtad felesleg. Hát hogy néz már ki az hogy táncolsz, közben van rajtad kb 10 kiló fölösleg? Na ugye. Viszont lassan mennem kéne, mert különben elkések. Felkaptam a táskám meg a kis sport táskám amiben táncos holmim van és elindultam az iskolába. Út közben rágyújtottam egy cigire, ami amúgy pár hónapja egyáltalán nem rám vallott volna. Most lehet piszkálni érte, de elveszi az étvágyad. Legalább is nekem, így nem kell annyit ennem. Mire az iskolához értem már régen elnyomtam a csikket és a kapuban vártam a többieket. Most kicsit hamar érkeztem, de nem baj.
-(T/N) de jó hogy itt vagy. Beszélni akartam veled.-sietett mellém Alexander. Ő is táncol mint én, meg egy párba lettünk osztva. Kedves fiú csak kicsit butácska szegény.
-Szia Alex, miről akartál beszélni?-fordulok felé mosolyogva.
-Azta, te nagyon sokat fogytál.-mér végig.
-Egy tehenet akarsz emelgetni a próbákon és az előadásokon?-húzom fel az egyik szemöldököm.
-Te megbuggyantál? Sokat voltál a napon vagy mi? Eddig is elbírtalak, nem volt semmi baj a súlyoddal.-megcsóválta a fejét és homlokon pöckölt.-Amúgy csak annyit akartam hogy Mrs.Duval megkért hogy szóljak neked hogy ma tovább leszünk bent.
-Ohh okés. Köszi hogy szóltál.
-Nincs mit.-majd vissza futott a barátaihoz.
-(T/N) annyira hiányoztál!-ugrott a hátamra Wanda, ezért majdnem előre estem.
-Te is nekem Wanda.-mosolyodtam el. Ahogy lemászott a hátamról egyből megölelt. Miután elengedett vettem csak észre hogy a többiek is itt vannak, köztük Steve is.
-Veled meg mi lett te lány? Úgy nézel ki mint egy csontváz kollekció.-mért végig Tony. Erre a kijelentésére Natasha nyakon csapta.-És ki volt az a fiú?
-Ő Alexander a tánc párom.-sóhajtok fel. Míg a többiek a fiút tárgyalták ki addig oda mentem Stevehez.-Szia.
-Szia.-magához húzott egy csókra, de mikor elváltunk furcsán nézett rám.
-Baj van?
-Nem. Vagyis de.-nézett rám összevont
szemöldökkel.-Cigizel?-basszameg!-Nem megyünk be? Lassan kezdődik az óra.-szólaltam meg, addig is tereltem a témát. Mindenki megindult az épület felé, de Steve vissza húzott.
-Ezt még megbeszéljük.-összekulcsolta kezeinket és úgy mentünk a többiek után.
Ez a nap borzalmasan unalmas volt. 3 óránk volt összesen és egész végig azt magyarázta az osztályfőnökünk hogy idén próbáljunk meg viselkedni.
ESTÁS LEYENDO
Oneshot
De Todo-Marvel -Harry Potter/Legendás állatok -The Witcher -Odaát -Karib-tenger kalózai -Egyszer volt, hol nem volt.... -Sherlock Holmes -Teen Wolf ~ boy x boy ~ girl x girl ~ x reader ~ x OC Kéréseket elfogadok! Szívesen vállalok shippeket. Annyit kérné...