Kérte: —
Szavak száma: 1291
Fandom: Odaát
Páros: (T/N) x Chuck5 év. 5 kibaszott éve szenvedsz depresszióban. Miért nem kezelteted magad? Menj orvoshoz! Jártál te eleget dilidokikhoz, pontosabban 2,5 évet. Elmegyógyintézetbe akartak küldeni, csak mert elmondtad az igazságot. Nem hittek neked, azt mondták kitaláltad az egészet. Nem bírtad a mai napig sem feldolgozni azt ami akkor este történt. Próbálsz rá nem emlékezni, de valami mindig-mindig vissza rántja arra az estére az elmédet, és újra átéled azt a borzalmat. Jelenleg a kicsin kis brooklyni lakásod kanapéján ülsz, veled szembe a két Winchester fiú. Nagyából 1 éve ismered őket, de még sosem mesélted el nekik azt ami veled történt, egészen mostanáig.
-A szemem láttára tépte fel a torkát.-nyökögöd. Egy könnycsepp végig szántott az arcodon amit gyorsan letöröltél. Vettél egy nagy levegőt és folytattad.-Az anyámat élve belezte ki. Az apámat megcsonkította. Hozzám nem nyúlt egy ujjal sem. Végig nézette velem hogyan kínoz meg mindenkit akit szeretek. És én nem tettem semmit hogy megakadályozzam. Csak ültem és sírtam.-kezded el rázni a fejed, majd elkezdtek potyogni a könnyeid. Nagy nehezen megnyugodtál és még kipréseltél magadból egy mondatot.-Az akkori párom egy szörnyeteg.-mondod semleges arckifejezéssel.
-(T/N) ez.....-Sam nem találta a szavakat, Dean téged vizslatott, majd hirtelen falállt.
-Gyere (T/N), elviszünk valahova. Lehet jót fog tenni. Csomagolj össze pár napi ruhát.-míg te csomagoltál addig a két fiú csendesen beszélgettek.
-Mi lesz Hádésszal?-kérdezed csendesen ahogy a bőröndöddel a srácok elé állsz, melletted Hádésszal az 1 éves dobermannal.
-Neked van kutyád?-hűl el Deanben a vér.-Mióta?
-Nagyából 5 hónapja. Kidobták az utcára. Nem hagyhattam ott.-guggolsz le a kutya mellé és megsimized a buksiját. Sam és Dean egymásra néztek, majd az idősebb elengedett egy nagy sóhajt.
-Ő is jön.-adta be a derekát. Megfogta a bőröndöd és elindult a kocsihoz. Te amíg Hádész pórázát kerested, addig Sam megpróbált ismerkedni az állattal. Ahogy feladtad szőrös barátodra a pórázt elindultatok ti is a kocsihoz, majd te beültél hátra az állattal.-Ha össze szőrözi az ülést lábtörlőt csinálok belőle.-fordult hátra az autó gazdája.
-Most szólok (T/N), nagyon hosszú az út. Majdnem 1 napos. Ki fogod bírni?-kérdezi meg Sam miközben feléd fordul.
-Igen, de lehet Hádész már a felénél megunja.-kuncogsz fel miközben őt simogatod. Dean csak morgott egyet, majd beindította a kocsit és útnak indultatok.
Az út tényleg nagyon hosszú volt. Dean ha tízszer nem küldte el a forgalmat az anyjába, akkor egyszer sem. Vagy háromszor dugóba keveredtetek, amiből az egyik majd' 5 órás volt. Na akkor Dean nagyon rakta és Hádész is megunta az egyhelyben ülést mikor valahol Ohioban jártatok. Nyüszögött meg ugatott egészen addig míg meg nem álltatok egy benzinkúton tankolni meg pihenni egy kicsit. Ott kifutkározta magát, utána már csendben volt. Nagy nehezen találtatok egy lepukkant motelt ahol aludtatok pár órát és már folytattátok is az utat.
-Most hagytuk el Kansas Cityt, már csak úgy háromnegyed óra és megérkezünk.-szólal meg Sam.
-Itt volt az ideje.-hátra hajtod a fejed és úgy unatkozol tovább.-Nem is értem hogy bírtok ennyit utazni.
-Meg lehet szokni.-szólal meg Dean. Miután megérkeztünk, Sam segített levinni a cuccaimat, míg Dean Hádésszal bajlódott.-Gyere már te Isten verte~
-Hé! Ne beszélj így vele. Ha kedvesebb lennél talán szót fogadna.-szólok rá.-Gyere ide. Gyere csak.-leguggolok miközben kitárt karokkal hívom magamhoz Hádészt. Nem kérette magát. Kirántotta Dean kezéből a pórázt és már szaladt is hozzám.-Jól van, jól van. Csak óvatosan.-kacagva toltam arrébb a fejét mert minden áron össze akart nyalni.
YOU ARE READING
Oneshot
Random-Marvel -Harry Potter/Legendás állatok -The Witcher -Odaát -Karib-tenger kalózai -Egyszer volt, hol nem volt.... -Sherlock Holmes -Teen Wolf ~ boy x boy ~ girl x girl ~ x reader ~ x OC Kéréseket elfogadok! Szívesen vállalok shippeket. Annyit kérné...