8- En Kötü Gecem!

400 14 10
                                    


  Ah!  Beni duydular sanırım!  Ayak sesleri geliyordu..  Kaçacaktım ama kaçacak hiç bir yer yoktu! Birden önümde o adamı gördüm.. Az önce abimlere uyuşturucu veren adam!

" Sende kimsin?!" cevap vermedim..  Çok korkuyordum..  Adam beni kollarımdan tuttu ve kaldırdı.. "Bırak! Bırak beni!'' diye bağırsamda nâfile.. '' Abi! Yardım et! ''  etrafa bakınıyorum ama ne abim ne de Sayidi görebildim..

Daha doğrusu hiç bir şey göremiyordum.. Sanırım adam kafama bi çuval geçirmişti..  Ben bağırıyordum ama hiç bir işe yaramoyordu..  İlerlerken birden beni hızla yere bıraktılar.. 

Sonra bi ses geldi..  Arabayı çalıştırdı! Olamaz beni nereye götürüyor?!  Abi yardım et bana! Daha sonra etrafı dinlemeye başladım.. Kapı açıldı ve biri beni tuttu..  Bi süre sonra birden bi yere oturduğumu farkettim..

Sanırım bi koltuktaydım..  Daha sonra üzerime bir şeylerin sıkıca bağlandığını hissettim..  Olamaz adam beni bağlıyordu..  Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken birden kafamdaki çuvalı aldı birisi..  Hemen etrada baktım ve bağırdım..  "Bırakın beni!!" bi adam vardı.. Ama bu başka biriydi.

Beni kaçıran adam değildi bu.  Adam çuvalı aldı ve dışarı çıktı ..  Ben bağırıyordum avazım çıktığı kadar.. '' Yardım edin!  Kimse yok mu?! '' ben kendi halimde bağırırken içeri abim geldi yanında da Sayid vardı..  İkisi konuşa konuşa girdiler içeri..

   Abim "Şu kız kim acaba!?" dedi ve içeri girdiğinde beni gördü..  Şaşkınlıkla '' Aylin senin burda ne işin var!?" dedi. '' Abi! Abi yardım et bana! ''  '' Kızım senin ne işin vardı? ''  '' Kanka kardeşinin ne işi var burda? ''  '' Abi ben..  Ben.. ''  '' Ne? ''  '' Ben sen evden çıkarken seni takip ettim..  Ve buraya geldiğini gördüm..  Sizi izlerken adam beni farketti..  Ve beni kaçırdı.. ''

  '' Ne?!  O kaçırılan kız sen miydin?! ''   '' Evet..  Gördüğün gibi!  Siz neredeydiniz?  Neden bana yardım etmediniz?! ''  Sayid '' Biz gittik..  Yani o torbaları alıp gittik..  Ama daha sonra arabaya bi kızı koyduğunu gördük adamın..  Biz de yanına gittik merakla..  O ve biz buraya geldik.. ''

'' Evet..  Daha sonra ikimiz arabadan indik seni görmedik..  Ama daha sonra adam bize kaçırdığı kızı başladığını söyledi bizde görmek için geldik..  Ve karşımızda seni bulduk!!'' '' Abi ben çok korkuyorum!  Lütfen beni çöz!! '' "Tamam! '' Abim tam iplere yaklaşmışken içeri bi adam girdi.. 

Abim hızla uzaklaştı benden..  Adam '' Napıyorsunuz siz burda?!  Kızı çözmüyorsunuz değil mi?! '' Sayid '' Yok..  Ne çözmesi..  Biz kıza bakıyorduk öyle.. '' Adam '' Hadi çıkın odadan..  ''  Abim ve Sayid dışarı çıktı..  O sırada abim bana göz kırptı..

Lütfen abi!  Beni kurtar,  dercesine baktım ona..  Sayid ve Can odadan çıktıktan sonra adamda arkalarından çıktı.. 

Napıcam ben bu adamlar kim bilir bana ne yaparlar ! Naptım ben ya!  Keşke abimi hiç takip etmeseydim!

Ya takip etmeseydin?!  Abin uyuşturucuya devam edecekti!  Bu giç iyi olmaz..

Sen mi geldin yine..  Of iç ses!  Haklısın ama şu halime baksana..  Ne haldeyim!  Bağlı bi şekilde ölüme terk edildim..

Merak etme..  Abin birazdan gelir vs seni kurtarır, sen içini ferah tut..

Tamam iç ses beni yalnız bırak!

...

İç ses! İç ses gittin mi?  Off ne diyorum ben!  Resmen durdum kendi kendime konuşuyorum!  Sonunda kafayı yedim!

İMKANSIZLIKLAR-Düzenleniyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin