16-Buluşma! Arzuyla?

213 5 6
                                    


'' Ahh! ''

Hızla yere düştüm.  Ahh acı!!  Hakan hızla eğildi.  '' Aylin!  Aylin uyan!  Ayliin! ''

~

  "Aylin!  Aylin uyan! Camış gibi yattın be kanka!"  '' Ha ne? ''  Ben nerdeyim? Parktayız, bankta oturuyoruz. Hemen Selin ve Peline baktım, ordalardı. İçimden bi oh çektim.  '' Kızım bi uyanamadın ha! ''

'' Off Eliff bu Sayid korkusu beni çok etkiledi.  Artık rüyama kadar giriyor!  Neler gördüm bi bilsen.. ''  '' Ne?  Ben var mıydım? ''  '' Evet!  Hatta Arzu bile vardı! ''  '' Ne? İyice meraklandım anlatsana bi! '' dedi merakla Elif.

'' İşte, Selin  ve Pelini Sayid kaçırıyor.  Hatta sonra ikimizi bayıltıp kaçırıyorlar.  Sonra Hakan geliyor falan.. ''  '' Oha kızım..  Neler gördün öyle! '' '' En saçma kısım da neresiydi biliyor musun? ''Elif ''Neresi? '' dedim merakla.

'' Arzuyu gördüm dedim ya..  İşte Arzuyla Sayid bir olup bizi kaçırıyo.  Düşünsene ikizi grup olmuş,  bize karşı. ''  '' Ay töbe de.  O iki deli yan yana gelmesin! ''  ''  Neyse hadi gidelim artık.  ''  '' Tamam.. ''

Elifle ben kalktık.  Selin ve Pelinle birlikte eve gittik.  Ordanda Elif evine geçti.. Eve geldik Selin ve Pelin televizyonun başına geçip çizgi film izlerken bense odamda sıkılıyordum.

Üstümü değiştirip yatağa girdim.  '' O rüya neydi be?  Ne rüyası?!  Kabus,  kabus! '' gördüğüm rüyayı - kabusu -  düşünürken uyuya kaldım..

-

Ah o ne be!  Anne ya!  Yine sabah sabah perdeyi açıyo!  '' Kızım kalk artık! ''  '' Tamam.. '' dedim uzatarak.  Yavaşça kalktım yataktan. Gözlerimi ovalayarak lavaboya gittim..

'' Abi? '' Lavaboya girdiğim an abimi gördüm.  Aynanın karşısında saçını yapıyordu.  Önünde bir jöle kutusu vardı.  '' Napıyosun? '' dedim onu süzerek.  Sabah sabah neden süslendi ki bu?

'' Neden böyle giyindin?  Ha yoksa önemli bir gün mu gün?  Dur..  Annemin doğumgünü..  Yok değil..  Senin..  Yok o da değil! ''  " Kızım yok bişi!  Hem bu benim her zamanki halim."dedi kendini beğenir bir şekilde..

'' Tabi canım ne demessin! ''  Abim saçını biraz daha oynadı,  aynaya baktı ve kendine çapkın bi bakış attı. '' Hazırım be! '' ona bakıp güldüm.  Abim jöleyi kapadı ve rafa koydu.  Üstünü düzeltti ve kapıya yöneldi..

'' Nereye? '' ''Sanane! '' dedi kapıyı açtı.  Hızla onu ittim ve kapıyı kapadım.  Kapının önüne geçtim.  "Söyle!! Nereye !?" '' Aylin çekil!" "Asla!  Söyletene kadar çıkmıcam burdan! '' Can kapıdan çıkmayacağımı öğrendi ve pes etti..

" Bi kızla buluşucam!"

  "Ne buluşma mı? Kiminle!? ''  '' Tanımazsın! ''  '' Ya tanırım belki,  sen söyle! ''  '' Arzu!  Adı Arzu!  Senin Arzu diye tanıdığın var mı ki? Bildiğim kadarıyla yok!  Şimdi çık önümden! Geç kalıyorum! '' diyip itti beni..

Kapıyı açıp çıktı.  Bense hâlâ şok durumda bekliyordum.  '' Buluşma! Arzuyla? '' Abim Arzuyla ne zaman tanıştı? Onu takip etmeliyim!  Hakanı onun elinden kurtuldum.  Şimdi de abimi kaptı *ruspu!'' Hızla yukarı çıktım ve üstünü değiştirdim..

  '' Abi..  Nerdesin? ''  İşte!  Sokağın ilerisinde gördüm onu.  Kapıyı kapatıp hızla arkasından sessiz ama hızlı bi şekilde yürümeye başladım..  Abimi ordan oraya, arabalarına arkasına saklanarak takip ediyordum .

'' Off ben yüzümü falan da yıkamadan çıktım evden!  Of! ''  durdum ve orda park halinde olan bi arabayanın camına baktım.  Yansımama bakarak yüzümü sildim peçetemle.  Yüzümü mıncaklarken birden arabanın camı açıldı..

İMKANSIZLIKLAR-Düzenleniyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin