14- İntikamımı Alacağım!

195 8 4
                                    


SAYİD AKSOY:

'' Ahh.. ''  diyerek inledim ve etrafa bakmaya başladım..  Her yer neden karanlık ve neden her yerim ağrıyor?! Sanki çok küçük bir yerde sıkışmışım gibi hissediyorum..  Ellerimi etrafa tuttum..  Sanki plastik bir şeyin içinde sıkışmıştım..

Bi dakika ben çıplak mıyım?  İnanmıyorum!  Bunu kim yaptı!  Burdan çıkmam lazım! Ellerimi kaldırdım ve o plastik şeyi yırtmaya çalıştım..  '' Ahh! Hadi! ''  Evet!  Bu poşet sanırım..  Poşeti yırttım ve birden üstüme toprak dökülmeye başladı..

  Ne!? Toprak mı?! Nerdeyim ben?! Yerin altında mı? Beni.. Gömmüşler!! Hemde çıplak!! Toprağı yukarı doğru kazmaya başladım ellerimle..  Yukarı doğru çıktım, çıktım ve sonunda ışığı gördüm..

Dışarı çıktığımda etrafı incelemeye başladım..  Burası..  Benim evim! İnanmıyorum her yerim kan!  Ahh!  Elimi yaradan çektim..  Sanırım bıçaklanmıştım!  Eve çıktım ve üstüme bir şeyler giydim..

'' Ahh! '' vücudumdaki ağrı git gide artıyordu..  Bıçağın saplanan yerine be koymuştum ama bu hiç bir şeyi çözmez..  Ahh!  Sanırım bi bacağım kırılmıştı!  Sol bacağımı yavaşça yere bastım.  'Ahh!'' Merdivenden tek ayakla indim ve evden çıktım..

Beni gömdükleri çukuru tekrar kapadım..  Çünkü hastaneye gidecektim - Gitmessem ölecektim..  Hemen gitmem gerek -  Eğer evime gelip araştırma yaparlarsa çukuru görmemeliler..  Çünkü kendimi yanlışlıkla bıçakladığımı söyleyeceğim..

O or*spu Aylin ve p*ç Canı kendi ellerimle öldüreceğim!  Daha durun!  Sizi doğduğunuza pişman edeceğim! '' Ahh! ''  Elimdeki kazmayı bi yere sakladım ve hemen arabama doğru ilerledim..  Ve hastaneye doğru ilerledim..

-

Hastaneye geldiğimde neredeyse arkadan inecek halim yoktu..  Güçlükle arabadan indim ve hastanenin kapısına doğru ilerlemeye başladım..  Her yerim kan olmuşken oradaki bi görevli beni gördü ve yanıma yaklaştı..

Daha sonra gözümü yumdum ve kendimi karanlığa attım..

.........

Gözlerimi açtığımda kendimi bi hastanesinde buldum.. Yatakta yatıyordum.  Kolumdaki serum,  diğer Kolumdaki alçı..  Ahh!  Her yerim sızlıyor..  Sizi bitiricem! Beni bu hale sokan siz ikinizi benim şu halimden daha beter yapıcam sizi!

Sinirle kafamdan düşünceler geçerken bi kadın girdi içeri. Elinde kağıtlar vardı.  İçeri girdi ve kapıyı kapadı..  Elindeki kağıda baktı '' Evet..  Sayid Aksoy! '' dedi.

  Daha sonra devam etti '' Uyandığınıza sevindim. Size bi kaç soru sormam gerek..'' '' Tabi.. ''  dedim. - Konuşurken ağrıyordu, kolum,  göğsüm...- Kadın '' Siz bıçaklanmışsınız, ve vücudunuzun bir çok kısmında kırık var.  Bu nasıl oldu? ''  dediğinde hemen bir şey uydurmaya çalıştım..

Söylemeyecektim.  Onların cezasını kendi ellerimle verecektim! Soğukkanlı bir şekilde başladım söze '' Ben evimde mutfakta yemek yapıyordum, en azından çalışıyordum.  Bıçağı elimden kandırdım o sırada bıçağı karnıma sağladım.. ''

'' Yanlışlıkla? '' ''Evet,  daha sonra panikledim ve hastaneye yetişmek için koşturmaya başladım ve merdivenlerden yuvarlandım..'' '' Hmm.. Anladım. Ama biz yinede evde bulunan kanlı bıçağı analize alalım.. ''  '' Olmaz! ''  dedim panikle..  Çünkü ona Can dokundu! Her şey anlaşılacak!

'' Neden olmaz? ''  '' Çünkü.. ''  derken kapı açıldı ve bi adam girdi içeri.  Aynı bu kadın gibi beyaz önlüklüydü.  '' Ayşe hanım acil ameliyata bekleniyorsunuz.. ''  '' Tamam geliyorum. ''  Adam odadan çıktıktan sonra bana döndü '' Daha sonra konuşuruz Sayid bey.  ''  diyip çıktı odadan..

İMKANSIZLIKLAR-Düzenleniyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin