10-Sayid!!

306 12 10
                                    


Sabah kalktığımda çok yorgun ve halsizdim..  Aklımda dünkü olaylar vardı..  Elid (Elif ve Sayid),  Hakanla ben, annemin bizi görmesi..  Ahh yine adrenalin dolu bir gün yaşamaşım..  Şimdi ikincisi in yataktan kalkıyorum..

Yüzümü yıkayıp aşağı inmiştim.  Annem - ayak seslerimi duymuş olsa gerek - mutfaktan bana bağırdı.. '' Aylin marketten süt alıp gelebilir misin? '' 

'' Tamam anne" para aldım ve çıktım evden. Belki biraz hava almak iyi gelebilir bana..  Markete doğru ilerlerken dar bi sokaktan geçmek gerekiyordu..  Bu sokağı hiç sevmiyorum!  - Serseri sokağı-

Sokakta ilerlerken birden gözüme gölgede bi çocuğun bi kızı sıkıştırdığını gördüm. Tam bağırıp kıza yardım edecektim ki..  Olay düşündüğüm gibi değilmiş..

Kız çocuğun başını tuttu ve kendine yaklaştırdı.  Çocukta elini kızım beline doladı.  İkisi öpüşüyordu. Tam oradan uzaklaşacakken çocuğun yüzünü gördüm.  Olamaz o..  Sayid!

Sayid tekrar kıza yaklaştı ve onu öptü..  Olamaz Elif çok üzülecek! En iyisi buradan gitmek..  Arkamı döndüm ve ilerlemeye başladım.  Ama birden arkamdan biri bağırdı '' Heyy! '' 

Arkamı döndüğümde Sayidin ve kızın bana baktığını gördüm.  Sayid şaşkınca bana baktı '' Aylin? ''  bir şey demedim ve hızla yürümeye başladım. '' Aylin dur! ''  arkamdan Sayidin sesi geliyordu ama ben durmuyordum..

Birden arkadan kolumdan biri beni tuttu.  Arkama döndüğümde bu kişinin Sayid olduğunu gördüm.  "Bırak kolumu!!" "Aylin lütfen bunu Elife söyleme!" "Neyi söylemiyim ya neyi! Sen onla sevgiliyken başka kızı öpüyosun onu aldatıyorsun!! ''  diye bağırdım..

Çok sinirliydim..  Bunu Elife nasıl yapar?! '' Bu olaydan sakın Elifin haberi olmasın!" bu sefer sertçe söyledi bunu..  Bende tekrar bağırarak cevap verdim"Tabikide söylicem! Senin gibi birisinden hemen ayrılması lazım!"

  Sayid bana sinirle baktı.  Gözlerinden alevler çıkıyordu resme!  Daga sonra eliyle yanaklarımı sertçe sıktı. "Bundan Elifin haberi olmucak!" dedi tane tane. Daha sonra beni fırlatır gibi yanaklarımı bıraktı ve gitti.

'' Ah! ''  diyerek yanaklarımı tuttum,  çok acımıştı! Sayidee baktığımda kızın yanına gitti..  Sinirle kızla birlikte oradan uzaklaştı ama son kez bana Keskin bir bakış atmayı unumtadı!

Sinirli bir şekilde o sokaktan geçtim ve sütü alıp evin yolunu tuttum. Ben şimdi ne yapacağım bu olanları Elife söyleyecekmiyim?  Yoksa içimde sır olarak saklamalımıyım? Off!

Eve geldiğimde kapıyı annem açtı.  Elimdeki sütü aldı ve mutfağa geçti..  Bende odama çıktım. Elime telefonumu aldım ve mesajlardan Elife girdim. Kararsızdım..  Ona olanları söylemeli mi yoksa söylememeli mi?

'Elif Sayid seni aldatıyo! Yani bugün onu başka bir kızı öperken gördüm! Bu çok kötü biliyorum ama... O çocuktan hemen ayrılmalısın, iyi biri değil o!"

Evet, yazdım fakat göndere basamıyordum..

Hemen göndere bas, bu kadar Elif için iyi bişi onu böyle bir çocuktan kurtar!

Haklısın ama Elif çok üzülecek..  Ben bunu istemiyorum..

Doğru, söyleme arkadaşın bunu kaldıramaz çok üzülür hiç birşey bilmiyormuş gibi yap!

İMKANSIZLIKLAR-Düzenleniyor-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin